31 gru 2015

Szczęśliwego Nowego Roku :)

30 gru 2015

Biolaven - wzmacniająco wygładzający szampon do każdego rodzaju włosów,

Firma Sylveco cały czas się rozwija i nie przestaje nas zaskakiwać. Dopiero, co wyszła z pod ich skrzydeł marka Biolaven, a już niedługo premierę będą miały kosmetyki Vianek. Niektórzy już mogli wypróbować krem po oczy w jednym z pudełek. Z serii Biolaven miałam już płyn do higieny intymnej oraz próbki kremów.  Dziś zapraszam na wpis o szamponie. Jeśli jesteście ciekawi - zapraszam. 

28 gru 2015

Organic Children - Jagodowy szampon i żel pod prysznic dla dzieci. niemowląt i dorosłych też. Ratunek dla skóry podrażnionej, swędzącej.

Gdy zaczyna się okres grzewczy moja skóra ulega przesuszeniu. Pojawia się też podrażnienie i żele  drogeryjne, które nigdy mnie nie uczulały w tym właśnie okresie płatają mi psikusa. Dlatego wybieram i stosuję zamiennie kosmetyki dziecięce. Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o bardzo ciekawych, dwóch produktach do mycia ciała i włosów. Tak bardzo przypadły mi do gustu, że  zużyłam je sama nie dzieląc się nimi z dzieckiem :D. No może troszkę dzieliłam się, żeby nie było.

25 gru 2015

Uzupełnienie zapasów - Zakupy kosmetyczne część II

Kolejna część moich zakupów. Nawet nie sądziłam, że tyle tego mi przybyło. Planuję zrobić rozdanie, ale muszę przemyśleć regulamin, bo po ostatnim zauważyłam dość dziwne zjawisko. W jednym momencie na rozdanie przybyło 2x10 osób, a po rozdaniu w jednej minucie wszystko ubyło. Domyślam się, że takie zgłoszenia przyszły z google i tym razem nie będzie możliwości tam udostępniania. Osoby, które nagle od lubiły mój profil (mam zanotowane) przy kolejnym nie będą brane pod uwagę. Tyle w ramach wstępu - zapraszam do oglądania. 

Uzupełnienie zapasów - Zakupy kosmetyczne część I.

Dziś dzień błogiego lenistwa i nicnierobienia. W końcu udało mi się wykonać fotki i ogarnąć moje zakupy. Listopad-grudzień był dla mnie okresem uzupełnienia zapasów. Kupiłam produkty, które już miałam, lubię i stosuje systematycznie. Pojawiło się też kilka nowości, ale nie jest ich dużo. Post podzieliłam na dwie części, ponieważ, jak się okazało nie jest tego wcale tak mało. 

23 gru 2015

Wesołych Świąt. Nie zapominajcie, co w życiu jest najważniejsze.

Jutro Wigilia, dlatego chciałabym życzyć Wam moi drodzy już dziś wszystkiego dobrego. Boże Narodzenie - to czas szczególny, wyjątkowy, pełen magii. Czas, który przywraca radość i nadzieję, ale jednocześnie zmusza do zadumy, refleksji, przywołuje w pamięci wspomnienia z dzieciństwa.... To nie tylko prezenty, ozdoby, dekoracje. Zatrzymajmy się na chwilę, rozejrzymy dookoła i zastanówmy, co w życiu jest najważniejsze.. 

22 gru 2015

Prezentacja amerykańskich kosmetyków marki PRESTIGE Cosmetics.

Prestige Cosmetics to wyjątkowe, amerykańskie kosmetyki kolorowe, które powinny znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety. Posiadają w swojej ofercie wszystkie niezbędne produkty zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego: od podkładu, przez pudry, cienie do powiek po kredki i mascary. Tak, by każda z nas z ich pomocą mogła wyczarować codziennie inny, oryginalny look.

21 gru 2015

Zapachy ATELIER DLA NIEJ I DLA NIEGO od Lambre


Kiedyś pisałam Wam już o zestawie 5 małych buteleczek, emocji, które uwielbiam. Noszę je w torebce i w zależności od nastroju używam. Podoba mi się, że zapachy można ze sobą mieszać dzięki czemu codziennie mogę pachnieć inaczej. Dziś chciałabym przedstawić nowość marki Lambre. Zestaw Atelier dla niej i dla niego w świątecznym klimacie.

20 gru 2015

IL SALONE MILANO marka prosto z Włoch. Profesjonalny szampon i odżywka.

IL SALONE MILANO to marka najczęściej wybierana przez najlepszych fryzjerów od niemal 40 lat. W latach 80-tych ubiegłego stulecia zachwycono się produktami w najlepszych salonach fryzjerskich we Włoszech i w krótkim czasie marka podbiła wiodące salony fryzjerskie na całym świecie. Obecnie ponad 300 tysięcy profesjonalistów nadal wybiera formuły IL SALONE MILANO oferując swoim klientom sprawdzoną jakość i doskonałe rezultaty.

19 gru 2015

W poszukiwaniu kawy idealnej. JOIK Liftingujący peeling do ciała z mieloną kawą i brązowym cukrem.

Jeszcze rok temu nie mogłam pić kawy. Po wypiciu filiżanki towarzyszyło mi uczucie niepokoju, dziwne kołatanie serca i rozdrażnienie. Dzisiaj raczej jestem koneserem, niż typowym kawoszem. Wystarczy raz dziennie lub raz na kilka dni. Cały czas poszukuję kawy aromatycznej, o zapachu pobudzającym i idealnie odzwierciedlonym. Jestem raczej leniwcem i nie lubię, nie mam czasu na tworzenie peelingu własnej roboty, dlatego sięgnęłam po produkt firmy Joik. Jeśli też nie przepadacie za mieszaniem mikstury, to ten wpis Was powinien Was zainteresować.

Bugatti Veyron - Niesamowity prezent niespodzianka dla moich "dzieci"


Wczoraj otrzymałam zupełnie niespodziewany, bardzo okazały prezent dla moich "dzieci". Podejrzewam Świętego Mikołaja, bo wiedział, co sprawi radość moim urwisom. Sami zobaczcie na zdjęciach poniżej, jaki prezent otrzymały. 

16 gru 2015

Apteczka INSTANT HELP - ratunek dla suchej skóry od Evree


Jest wiele balsamów i kremów do rąk, ale te są wyjątkowe.
To kosmetyki do zadań specjalnych! Tak firma Evee zaczyna opis apteczki Instant Help. Nie są to puste słowa i opis wyssany z palca. Już od pierwszego użycia zakochałam się i dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o tym cudownym zestawie.

14 gru 2015

EVELINE Hydra Impact 360 regenerujący bogaty krem nawilżający na noc.


Firma Eveline, co jakiś czas wypuszcza na rynek nowości kosmetyczne. Dzisiejszy krem był nowością września, jednak nie było mi do niego po drodze i dopiero dziś publikuję o nim wpis. Zbliża się też koniec roku i pasuje napisać zaległe recenzje. :)

Krótka prezentacja kosmetyków Smart Girls Get More.

Twórcy marki, to oczywiście Smart Girls: 3 przyjaciółki z 
Polski i Chorwacji, które po latach pracy dla międzynarodowych firm kosmetycznych postanowiły stworzyć własny biznes. Ponieważ znały już swoje klientki i wiedziały, czego one oczekują, stworzyły dobrą jakościowo markę kosmetyków kolorowych na każdą kieszeń.

Wszystkie kosmetyki Smart Girls Get More produkowane są w Polsce.

13 gru 2015

SENSIQUE COLOR lakiery do paznokci - 20 nowych kolorów idealnych na jesień i nie tylko. Zimowa odsłona marki Seyo


Wraz z nadejściem jesieni marka Sensique przedstawiła jako nowość serię lakierów do paznokci. Dziś prezentuję aż dwadzieścia nowych ciepłych barw dla kobiet w każdym wieku. Na pewno każdy znajdzie swój ulubiony kolor.

11 gru 2015

Wyniki konkursu na " Gwiezdny makijaż "

Bardzo dziękuję wszystkim za przesłanie swoich prac do makijażowego konkursu.  Wykonaliście kawał dobrej roboty. Niestety zwycięzca może być tylko jeden, więc bez zbędnego gadania zapraszam do obejrzenia całej galerii. Na samym dole znajduje się zwycięskie zgłoszenie. Jako, że fanką gwiezdnych wojen nie jestem i nigdy tego nie oglądałam, wyboru dokonał mój mąż :) 

9 gru 2015

Wybrane kosmetyki Bell na wyłączność w Biedronce

Sieć Biedronka wprowadziła do stałego asortymentu kosmetyki do makijażu marki Bell, takie jak: pudry, fluidy, korektory, róże, cienie do powiek, konturówki, pomadki, błyszczyki, tusze do rzęs oraz lakiery do paznokci. Prezentowane są one w specjalnych ekspozytorach, mieszczących ok. 100 różnych produktów. Dla wygody klientów stoiska z kosmetykami w sklepach Biedronka podzielone zostały na segmenty. Są to: strefa męska, pielęgnacja jamy ustnej, pielęgnacja twarzy i ciała, pielęgnacja włosów, higiena ciała oraz makijaż. Ekspozycja kosmetyków Bell jest elementem segmentu makijaż. Stoiska kosmetyczne dostępne są już w ok. 2500 placówkach sieci Biedronka.

Mikołajkowe nowości w Drogeriach Natura

Sylwester zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim noworoczne trendy w makijażu. Marki KOBO Professional i My Secret przygotowały zestaw kosmetyków, dzięki którym grudniowa stylizacja nie pozostanie niezauważona. Nowe wysoko napigmentowane cienie do powiek w wyrazistych barwach nałożone z eyelinerem w jednym z czterech zimowych kolorów nadadzą oku przyciągającego spojrzenia. Stylizację dopełni manicure z wykorzystaniem innowacyjnych lakierów do paznokci nie pozostawiających smug, wykończonych metalicznym połyskiem. Produkty będą dostępne od 10 grudnia wyłącznie w Drogeriach Natura.

7 gru 2015

Pharmaceris zestaw wzmacniający naczynka


W zeszłym roku zamykałam naczynka na całej twarzy. Akurat była promocja, więc postanowiłam skorzystać. Laser nie daje gwarancji, że nowe naczynka nie pojawią się. Skłonność genetyczna, zła dieta, stosowanie nieodpowiednich preparatów, zabiegów, to wszystko może mieć wpływ na naszą skórę i naczynka. U mnie najbardziej wrażliwy i podatny okazał się nos i na nim naczynka powróciły. Umówiłam się na kolejną wizytę z użyciem lasera. Boję się, bo akurat w tym obszarze zamykanie, jest bardzo nieprzyjemne. Dzięki przygodzie z laserem przestałam się łudzić, że kosmetyki potrafią zdziałać cuda, bo skoro laser nie daje rady, to kosmetyk działający powierzchownie, tym bardziej. Czasem jednak warto wspomóc się preparatem przeznaczonym specjalnie na problemy naczynkowe.

6 gru 2015

KOBO matte liquid matowa pomadka w intensywnych kolorach.


Pamiętacie, jak pokazywałam Wam nowości marki Kobo? Wśród nich były matowe pomadki, które najbardziej były komentowane. Nie miałam jeszcze wychwalanych matów z Bourjois, więc nie będzie porównania, ale oglądając swatche w internecie wykończenie i trwałość w tym przypadku będzie całkiem inna. Jeśli jesteście ciekawi, jak się sprawdziły? Zapraszam.

Wyniki Mikołajkowego rozdania.


Zgodnie z obietnicą zawartą w regulaminie - dziś 6 grudnia ogłaszam wyniki mojego rozdania. Dziękuję za liczne zgłoszenia. Było ich tak wiele, że cześć komentarzy nie zmieściła się na liście. Szkoda tylko, że wygrywa jedna osoba, bo bardzo chętnie obdarowałabym Was wszystkich. Nie martwcie się jednak będzie kolejne rozdanie i planuję też szybkie oddania kosmetyków, których na co dzień nie używam i raczej leżałyby, kurzyły się w szufladzie. Bądźcie zatem czujne/czujni. 

4 gru 2015

Projekt denko LISTOPAD + gromadka ulubieńców

Listopad dobiegł końca, wiec czas na comiesięczny projekt denko. Moje denka pojawiają się coraz później z powodu braku wolnego czasu. Wyobraźcie sobie, że zdjęcia do listopadowego denka wykonałam dziś o 2 w nocy :D. Tak się akurat złożyło. Międzyczasie zrobiłam też sałatkę jarzynową, bo obiecałam i narobiłam smaka znajomemu. Chcąc czy nie chcąc musiałam się wywiązać, bo z reguły jestem słowną osobą. Jeśli coś obiecuję, staram się w miarę możliwości bardzo szybko się z tego wywiązywać. Zaczynam też powoli przeglądać stare denka, aby wyłonić moich ulubieńców/ odkrycia tego roku. W Nowym Roku na pewno taki post się pojawi, a dziś zapraszam do poczytania o pustych opakowaniach. 

3 gru 2015

Mikołaju przeczytaj moje zachciewajki :D i spełnij je wszystkie :D lub choć jedną.

Przetestowałam już bardzo wiele kosmetyków drogeryjnych i nie tylko. Teraz mam ochotę wypróbować kosmetyki z wyższej półki cenowej. Zawsze, gdy zbliża się okres przedświąteczny mam ochotę zaszaleć i zakupić sobie coś ładnego. Niestety zdrowy rozsądek ma u mnie dość mocną pozycję, dlatego moje zachciewajki pozostają w sferze marzeń. Liczę, więc na Mikołaja :) i mam nadzieję,że pod choinką znajdę coś z mojej listy. Napisałam niewielką listę produktów, które mnie zainteresowały i cały czas siedzą w mojej głowie. Nie ukrywam, że najbardziej lubię kosmetyki zapakowane w fajne zestawy, które idealnie wpasowują się w okres przedświąteczno-prezentowy. 

2 gru 2015

Wykonaj GWIEZDNY MAKIJAŻ i wygraj zestaw kosmetyków Paese za 100 zł.


Jak zapewne wiecie, wielkimi krokami zbliża się premiera kolejnej części kultowej sagi "Gwiezdnych wojen". 18 grudnia 2015 do kin wchodzi "Przebudzenie Mocy". Wszystkie dotychczasowe filmy pokazały fanom mnóstwo przygód, ale też fascynujące kosmiczne make-up'y.