Manicure tytanowy - moje spostrzeżenia po około 2 tygodniach


Obiecałam napisać jak sprawdził się manicure tytanowy na moich paznokciach i dzisiaj zapraszam Was na krótki wpis.  Paznokcie mam dość problematyczne i żaden lakier nie trzyma się na nich długo, dlatego zdecydowałam się na manicure tytanowy. Na pewno u każdego inaczej się ta metoda sprawdzi, więc pamiętajcie, że wpis dotyczy moich paznokci i moich obserwacji.  
1. po 2 tygodniach mani sam zaczął odpadać po podważeniu delikatnie paznokciem 2. z jednego paznokcia odpadło mi już we świętą, czyli po kilku dniach od nałożenia. 3. paznokieć zadarł mi się od spodu, ale tego nie widać na foto.   

Opinia jest po 2,5 tygodnia noszenia, ponieważ tyle miałam manicure na paznokciach, choć nie na wszystkich. Zapewniano mnie, że metoda jest bardzo wytrzymała i mogę spokojnie wykonywać wszystkie prace domowe, a mani utrzyma się około 3 - 4 tygodnie. Jak wiecie okres przedświąteczny nie oszczędzał naszych pazurków i były narażone na częsty kontakt z wodą: sprzątanie, gotowanie i inne obowiązki. 

Moja opinia: 
● Po 2 dniach od wykonania czułam dyskomfort ze strony paznokci, ale bardzo szybko przyzwyczaiły się do twardości. 
● Proszek inaczej wyglądał w pojemniczku inaczej na paznokciach, dlatego nie do końca byłam zadowolona z koloru. Polecam wybrać odcienie z domieszką brokatu, bo ewentualne niedoskonałości wtedy są mało widoczne. Całość pod względem kolorystycznym prezentowała się tak samo jak w dniu wykonania i nawet moje zdobienie zwykłym lakierem nie wyglądało źle. 
● Metoda jest bardzo szybka i prosta w wykonaniu. Sama wykonałabym sobie takie pazurki bez żadnego problemu. Niestety, produkty nie są ogólnodostępne. Trzeba wykonać płatny, dość drogi kurs (około 800zł), więc na własny użytek nie bardzo się opłaci 
●  Już po kilku dniach od nałożenia (drugi dzień świąt o północy) lakier odpadł mi z małego palca w połowie paznokcia po stuknięciu o płytkę łazienkową.
● Widoczny odrost bardzo szybko się pojawił, a pod lakier zaczęło wchodzić powietrze. Ściągniecie lakieru nie stanowiło żadnego problemu, bo samo zaczęło odchodzić od płytki. Lakier trzymał się tylko na końcówkach. Całość w bardzo łatwy sposób osunęłam przy pomocy cążek. Odcinałam powoli kawałek po kawałku, a przy trzech paznokciach spiłowałam trochę wierzchniej warstwy.
● Nie wiem, czemu ale po ściągnięciu moim oczom ukazał się na paznokciach dziwny widok. Praktycznie pod każda płytką paznokciową były białe, duże "kwiatki' "wykwity" (nie wiem jak się to profesjonalnie nazywa), które po kilku dniach samoczynnie pojedynczo znikały. Mój sposób ściągania był pewnie mało profesjonalny, bo będę musiała chwilę odczekać, aż paznokcie się zregenerują, albo mani po prostu im nie posłużyło.
● Manicure składa się z 3 warstw, które nie są jakoś szczególnie bardzo cienkie i osobiście widziałam różne niedoskonałości. Jeden miałam grubszy, drugi cieńszy. Mi, jako osobie zwracającej uwagę na precyzyjnie pomalowane paznokcie bardzo ten defekt przeszkadzał. 
● Manicure tytanowy na pewno u każdego inaczej się sprawdzi, ale w moim przypadku okazał się nie opłacalny. Jeśli mam wydać 120 zł na 2 tygodnie trwałego koloru na paznokciach, wolę przeznaczyć pieniądze na dogi kosmetyk pielęgnacyjny. To ile będzie się trzymał mani zależy też od osoby, która go wykonała. Jest to nowa metoda, dlatego nie każdy ma doświadczenie. 


Jeśli miałyście manicure tytanowy napiszcie w komentarzu swoje wrażenia. 

52 komentarze:

  1. Nie miałam do czynienia z tym rodzajem, jestem wierna manicure hybrydowemu, który wykonuję sama i w najbliższym czasie to się nie zmieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra sprawa dla osób z tendencją do łamliwych paznokci, pomimo tego jak na 2tyg cena dosyć wysoka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy do czynienia z ta metoda, ale jest faktycznie drogo. Szkoda ze nie utrzymuje sie zbyt długo, bo za taką cenę spodziewałabym sie dłuższej trwałości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ utrzymuje. Stosuję tylko tytan bo hybryda niszczy paznokcie a to że Pani sie Tytan nie sprawdził to albo kwestia wykonania albo płytki paznokcia. Ja jestem zadowolona i polecam ten rodzaj manicuru.

      Usuń
  4. Ja na pewno się na to nie zdecyduję ;) Może kiedyś na hybrydy ale ogólnie to lubię częste zmiany na paznokciach ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam i chyba się nie skuszę.........Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam ani hybryd ani tytanowych ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym się skusiła gdyby robił ktoś sprawdzony, różnice w grubości itd nie wchodzą w grę :/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale mój manicure hybrydowy lepiej się spisywał chociaż robiłam go sama w domu :) więc ten zakup okazał się u mnie idealnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda by mi było tyle zapłacić za paznokcie i jeszcze nie za długo się trzyma.Masz rację,takie wolne 129zł wolała bym wydać na fajny perfum:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, miałam tylko hybrydę i ta trzymała się u mnie bardzo ładnie:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja planuję zrobić hybrydę, może nawet jutro :) o tytanowym słyszę po raz pierwszy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Niegdy nie miałąm takiego :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. to u mnie w mieście tyle kosztuje frencz żelowy... nie mniej jakbym miała okazję chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to chyba lepiej wydać na hybrydy chociaz i tak po tym też paznokcie zniszczone ;/ kolor mi się nie widzi ;/ albo ta osoba źle wykonała robotę skoro tak szybko schodzi ;/?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie na studencką kieszeń taki manicure :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam. Jedynie do ślubu hybryda, teraz sama natura :) eheh

    OdpowiedzUsuń
  17. 120 zł za 2 tygodnie? Drogo. Napewno nie skuszę się na taki zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam takiego mani. W sumie to bym się nie skusiła. Już wolę hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. może to, że odpadł i jak się trzymały to wina osoby zakładającej, może nie do końca ma to wyuczone. Ja mimo wszystko wole malować naturalne paznokcie i często zmieniać kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w życiu nie wydałbym 120 złotych na paznokcie....

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja wolałabym przeznaczyć te pieniądze na dobre preparaty do paznokci i dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  22. No niestety, mam podobne spostrzeżenia dotyczące trwałości. Pierwszy tytan trzymał się fajnie, natomiast każdy kolejny coraz gorzej i właśnie z niego rezygnuję. Ani to estetyczne ani opłacalne (czasowo i finansowo), jeśli trzeba raz na tydzień biegać na poprawki. Manicure tytanowy jest cieńszy niż akryl, żel czy hybryda - niestety bardzo łamliwy i łatwo odchodzi od płytki, a jak tylko odejdzie, zaraz przy byle delikatnym niewinnym puknięciu odłamuje się, odrywają przy okazji fragment zdrowej płytki paznokcia. Doszło do tego, że spodnie boję się zapinać, bo pół paznokcia stracę. Może to wynikać z predyspozycji osobniczych - jednym sztuczne płytki będą się trzymały, innym nie. Szkoda, bo moje naturalne paznokcie, czego bym z nimi nie robiła, są strasznie słabe, łamliwe i rozdwajające się - robiłam więc sobie przez jakiś czas niepotrzebną nadzieję, że przynajmniej moja własna płytka nie będzie pękać kryta pod sztuczną. Niestety czas wrócić do poszukiwania odżywek do paznokci i suplementów diety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zniszczyłam paznokcie przez nieumiejętne nałożony tytan
      U mnie też szybko odpadło z paznokcia :(
      Udało mi się wzmocnić paznokcie, ale nie rosną

      Usuń
    2. Ja również mam słabe, cienkie i bardzo łamliwe paznokcie. Obecnie stosuję hybrydę na żelu - paznokcie są twarde, długo się trzyma i tak naprawdę to zmieniam tylko kolor i uzupełniam żel już od kilku miesięcy. Z ciekawości wypróbuję tytan, bo jeśli w końcu będę mogła mieć swoje paznokcie (twardsze i mocniejsze) zamiast grubej warstwy żelu to bardzo chętnie spróbuję.

      Usuń
  23. Hybrydę robiłam 6 razy, a na tytanowy skusiłam się po raz pierwszy w sierpniu. Generalnie hybryda trzyma mi się 10-14 dni a tytan...... 5 tygodni i tylko dlatego zdjęłam że odrosty były mało estetyczne. Technika zakładania dokładnie taka jak opisane, z wyjątkiem tego że po 2-giej warstwie kosmetyczka prosiła o dokłądne umycie rąk wodą. Potem 3-cia warstwa nabłyszczająca. Kolorów mało i wychodzą dużo ciemniejsze niż w słoiczkach. Przez te 5 tygodni nie odprysnął ani jeden paznokieć, nic się nie zadarło. Ale to prawda że warstwa tytanu jest twardsza niż hybrydy - mam długie paznokcie a po tych 5 tygodniach aż zwijały się w rurkę i przy hybrydzie są giętkie a przy tytanie... tak jakbym miała płytę betonową na sobie :) Cena 50 zł. Polecam i na pewno jeszcze zrobię, teraz mam od 4 dni hybrydę i już na dwóch paznokciach odpryski :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście polecam wyprobowac maniciure tytanowy,jestem osobą która wcześniej próbowała gel i hybryde.od kad spróbowałam m.tytanowy A bylo to dokładnie 2 lata temu nie wrócę nigdy do żelu hybrydy.dlaczego? ponieważ paznokcie nie są zniszczone plytka paznokcia jest gladka nietak jak wcześniej miałam po gelu.dodatkowo w proszku są witaminy i minerały które są zaletą i ochrona dla paznokcia który oddycha i naprawdę szybko dorasta wierzcie mi bo jestem sama tego przykładem zawsze miałam słabe rozdwojone paznocie szybko sie lamaly nie mogłam ich zapuścic nawet po gelach jeśli je zdjęłam moja płytka paznokcia była bardzo osłabiona plus paznokcie do ściecia.Kazda z nas lubi cos innego ,Ja wypowiadam sie za siebie i naprawde polecam spróbujcie naprawdę paznokcie wyglądają naturalnie szybciej rosną i są naprawdę twarde a dodatkowy plus jest taki że nie używa się lampy jak w innych typu; gel hybryda gwarantuje Wam że naprawdę jest duża różnica i do 4,5 tygodni spokojnie sie trzymaja ja polecam wszystkim panią ktore chca spróbować,ja tez nie wierzylam dopoko nie sprobowalam nie zamienie tytanów juz na żadne żele czy hybryde.
      Mam teraz swoje ładne paznokcie które dzięki tytanom odzyły mi i sa napewno duzo zdrowsze i twardsze,,, Ja osobiście polecam

      Usuń
  24. No niestety nie wszystkim się trzyma tytan

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja noszę hybrydę aktualnie i też czuje ten dyskomfort, ale muszę chyba przywyknąć, bo dopiero 2 raz mam. Za pierwszym razem już po 3 tygodniach ściągałam, bo odrost mnie denerwował... dobre 4 mm mi pazury urosły i cóż no brzydko to wygląda jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. robię tytan od kilku miesięcy. wystarcza na 3 tygodnie a próbowałam przetrzymać 4 ale już odpada i pochodzi powietrzem. z płytka nic się nie dzieje, nie mam wykwitów ani innych dziwnych rzeczy. niezależnie od koloru wyglądają super. wszytko zależy od osoby nakładającej tytan, ja trafiłam na specjalistkę. nawet jak pojawia się odrost nie jest problemem i nawet w trzecim tygodniu nie trzeba wstydzić się rąk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą mi kosmetyczka powiedział że zależy jaka jest płytka i na niektórych ładnie wychodzi A na niektórych niechce się trzymac

      Usuń
  27. Jestem zachwycona tytanem. Hybryda, nakładana przez różne kosmetyczki, trzymała się 2-3dni. Pierwszy tytan miałam 4 tygodnie, drugi trzy, ale musiałam zdjąć do zabiegu - inaczej nosiłabym dalej. Odrost, owszem pojawia się, ale przy dokładnym nałożeniu nie rzuca się bardzo w oczy. Pierwszy raz w życiu mam ładne i zdane paznokcie. Jeden zachwycona metodą. Do tej pory płaciłam za hybrydę 50-60 zł a trzymała się maksymalnie 3 dni. Teraz płacę 100 zł, a w dni promocyjne, 85 zł, a trzyma się 4 tygodnie.
    Potwierdzam źe wiele zależy od osoby nakładającej:) Generalnie bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie polecam, strasznie niszczy płytkę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zrobiłam sobie już 3 raz paznokcie tytanowe i spokojnie utrzymują się u mnie 3 tygodnie . płytka wygląda b.dobrze , lepiej niż po hybrydzien która mi odpadła po 3 dniu .. A paznokcie łamaly mi się strasznie .. Moim zdaniem to kwestia umiejętności wykonania , i oczywiście paznokci .

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam. Zawsze miałam problem z paznokciami. Łamliwe, rozdwajające się. Najpierw robiłam żele, ale odpadały, weszły hybrydy-myslalam super-okazało się,że moje paznokcie są za słabe i miękkie oraz też hybryda odpadała nawet szybciej. I nagle Tytany. Skusiłam się i strzał w 10-kę. Paznokcie trzymają się 4 nawet 5 tygodni ( odrost-można go tuszować lakierem, a nawet dobrze zrobiony nie rzuca się w oczy). Naturalna płytka paznokcia jest w lepszej kondycji niż po zelach czy hybrydach. Kilka miesięcy temu zainwestowałam na ebay-u i kupiłam sobie zestaw. Teraz robię sobie sama kiedy chce i zamiast płacić w salonie kupuje kolor na jaki mam ochotę. Nawet koleżanki córki ( nastolatki) przychodzą do niej i są zachwycone a w-f to nie problem. Ja jestem zadowolona i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobno nie można kpić zestawu bez specjalnego szkolenia,ja zrobiłam pierwszy raz,mam strasznie miękkie i cienkie paznokcie żel mi strasznie zniszczył hybryda się nie trzyma próbuję tytan 80 zł .

    OdpowiedzUsuń
  32. Opisane efekty są następstwem żle wykonanego zabiegu, cena też przesadzona, manicure można wykonać za 80zł i faktycznie w zaleznosci od tempa wzrostu paznokcia mozna wykonywać go co 3-4 tyg.absolutnie nie powinien odpadać ( zbyt dużo warstw połozonych na paznokieć) proponuję zmienić gabinet.Prawidłowo wykonany wzmacnia płytkę po 2-3 zabiegu moja cienka płytka wzmocniła się , paznokcie przestały mi sie łamać i rozdwajać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Od 4 miesięcy stosuje tytan i jestem jego fanką. Skusiłam się poneważ hybryda jest dość miękka a ja mam miekkie i słabe paznokcie. Poza tym po nabawiłam się mechanicznie onynocholizy i już po jednym założeniu tytanu była kolosalna poprawa a dzisiaj nie mam po niej śladu. Paznokcie mi rosną, w końcu mam długie i mocne a kapiel ścągająca mi odpowiada, bo jest na ciepło z olejkami regenerującymi. Tytan jest poza tym lekki na pazanokciu. Ubolewam tylko, że w moim mieście słabo z dostępem do tej usługi. Acha... nie wolno mieszać preparatów. Jedna z Pań założyła mi tytan i posiłkowała się topami od hybrydy . To nie to samo i trzeba uważać czy stosują cały opatentowany zestaw

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam tytany od 2 tygodni. Nic się nie dzieje ale paznokcie są płaskie brak im ładnego kształtu. Po pomalowaniu zwykłym lakierem stają się węższe i smuklejsze. Cena tytanu 95 zł😤. Drogo a uzupełnienie 90 to kosmos.

    OdpowiedzUsuń
  35. Brak kształtu, to nie wina samego tytany tylko wykonania. Ja sama noszę manicure tytanowy i robię klientkom. Nigdy nie było zażaleń pod tym względem, ale prawdą jest, że tutaj trzeba być bardzo dokładnym. Zabieg wygląda na prosty i w sumie jest prosty, ale też łatwo go popsuć, np. nawykami od hybryd ;) Dlatego też tu samo szkolenie nie wystarczy, trzeba uzyskać certyfikat. Taką procedurę ma przynajmniej Revi i mi w sumie to się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć niedawno miałam robione tytany. Ogólnie fajnie to wygląda i rzeczywiście paznokcie wydają się twardsze i mocniejsze ale po kilku dniach tak jak w pisałaś zaczęły się odklejać. Jest przed świętami więc myślę że to częściowo przez częsty kontakt z wodą przy myciu naczyń. Ale również może to być przez stosowanie olejku kokosowego na dłonie. Codziennie przed spaniem nakładam olejek i zakładam foliowe rękawiczki żeby lepiej nawilżyć dłonie. Może to przez działanie olejku tak szybko się odkleiły. Co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  37. W chwili obecnej posiadam właśnie manicure tytanowy. Jest to dla moich paznokci totalna porażka. Po około dwóch tyg od zrobienia manicure jeden z paznokci podważył się Od strony macierzy. Przy próbie usunięcia go z całej płytki zauważyłam, iż dość mocno zrośnięty jest z brzegiem paznokcia ( nie chciałam uszkodzić własnej płytki); kolejną kwestie stanowi pęknięty paznokieć tytanowy. W przypadku akrylu, który miałam kilka lat temu często odpadał paznokieć sztuczny ale nigdy wraz z własnym. Kolejna kwestia jest poruszany w artykule kilkudniowy dyskomfort po wykonaniu tego typu manicure. Paznokcie tytanowe mam od około trzech tyg i nigdy więcej nie planuje ich już mieć.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja miałam żele ale dla mnie za drogo wydawać co trzy tygodnie 80zl za uzupełnienie Hybryda trzymała mi się OK 2 tygodnie A płytka masakra Teraz pierwszy raz mam tytanowe i super ponad cztery tygodnie teraz idę tylko uzupełnić

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem po kursie metody Thitanum Revi , około rok czasu stosuje. Być może zle wykonany, wiec się nie utrzymał. Paznokcie sciaga się za pomoxa axetonu, wówczas nie ma szans na uszkodzenie plytki. Przy nakladaniu nie używa sie lampy uv co jest dodatkowym atutem. Paznokcie są mocne i utrzymuja się od 3 do 4 tygodni. Dovrze wykonane , posłużą przy wszelkich pracach domowych. Ze względu na wlascwłaści dobre dla alergikow jak i kobiet w ciąży, oraz na slabe lamiace się paznokcie. Ja polecam 👌

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja robiłam po uczuleniu mani hybryda. Polecam. Paznokcie utrzymują się już prawie 3 tydzień i żeby nie odrost to bym nie szła. Wiele razy stuknelam lub zachaczylam dość mocno o coś i nic się nie stało. Poza tym ponoć paznokcie dzięki tej metodzie szybciej rosną i to u mnie się zgadza.polecam

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam robione wszystkie robione rodzaje paznokci. Jak dla mnie to tytan jest beznadziejny, po 1 czy 1,5 tygodniu odpadają. Ostatni raz robiłam i tylko żelowe są dla mnie najodpowiedniejsze. Chyba że osoba która to robi jest źle nauczona lub za mało produktu daje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tak samo po 2 dniach już zaczęły odpadać nie mogę nic w nich robić jestem niezadowolona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.