Multiregeneracyjny olejek po depilacji Eveline


Stosuję zamiennie kilka produktów w celu zniwelowania podrażnień po goleniu. Ostatnio pisałam o balsamie po goleniu for men. Dzisiaj chcę Wam przedstawić kolejny produkt, który sprawdza się w tej kwestii zwłaszcza  po depilacji chemicznej (kremy) bardzo go lubię. 


MULTIREGENERUJACY OLEJEK PO DEPILACJI
Złoty kompleks 7 najcenniejszych dla skóry olejków pielęgnacyjnych i regenerujących. Działa kojąco, naprawczo i odżywczo, pozostawiając skórę aksamitnie gładką i elastyczną.

Multiregenerujący olejek po depilacji 8 w 1 ZŁOTY KOMPLEKS 7 OLEJKÓW +WITAMINA E to innowacyjny kosmetyk łączący działanie wielu naturalnych substancji intensywnie odżywiających skórę. Olejek ma zbawienny wpływ na skórę po depilacji, doskonale przywraca jej równowagę i spektakularnie poprawia wygląd. Zaawansowana formuła wzbogacona drogocennymi olejkami błyskawicznie koi i łagodzi podrażnienia, intensywnie nawilża i regeneruje, dzięki czemu skóra staje się elastyczna i aksamitnie gładka.




Moja opinia: J
● Opakowanie małe, poręczne, które osobiście bardzo lubię. Produkt otrzymujemy zafoliowany, zapakowany w kartonik. Niewielkich rozmiarów mimo to jest bardzo wydajny i wystarczy na bardzo długo. 
● Zapach delikatny, mało wyczuwalny i jak dla mnie nie pachnie niczym szczególnym. 
● Olejek do złudzenia przypomina produkt, który już miałam okazję testować Tutaj z firmy Eveline. Byłam z niego zadowolona zresztą temu też nie mam nic do zarzucenia. 
● Stosowałam głównie na noc zaraz po depilacji przeważnie tej chemicznej i na rano moja skóra nóg była gładka, miła w dotyku. 
● Olejek świetnie nawilża i natłuszcza skórę. Minusem jest zdecydowanie zbyt wolne wchłanianie preparatu. 
● Co do niwelowania podrażnienia u mnie radzi sobie w jakiś 85%, więc jestem z niego zadowolona i stosuje na zmianę z balsamem for men. 
● Polecam wypróbować Tutaj Cena około 13 zł 





22 komentarze:

  1. Nigdy go nie miałam. Cena jest przystępna więc może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiedziałam, że jest taki produkt z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie kojarzę tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również stosuję , i jestem bardzo zadowolona;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak daje radę, to może być i z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przydał by mi się ;) po depilacji moja skóra jest strasznie sucha :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i czeka w kolejce! Muszę go użyć;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam jakiegoś olejku, zastanawiam się właśnie nad tym lub Alterrą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze zobaczyć czy u mnie w drogerii będzie :) Chętnie bym go kupiła bo moja skóra po depilacji jest naprawdę sucha i pojawiają się chrostki. :)
    ____________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena kusząca! ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam,ale chętnie poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i super się u mnie spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może wypróbuję :) Zawsze mam problem z zaczerwienieniami po depilatorze.

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety nie lubię gdy olejek się długo wchłania

    OdpowiedzUsuń
  15. w przyszłości z pewnością po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wczoraj rano depilowałam nogi kremem z bielendy i jeszcze wieczorem skóra była podrażniona ....chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie kusi ten olejek, na pewno się za nim rozejrzę, bo po depilacji moja skóra lubi być zaczerwieniona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę tego typu produkt. Ciekawy jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.