Laura Conti - lakiery, które spełniają moje oczekiwania - odcień malinowy


 Dzisiaj kolejny lakier Laura Conti. Żeby nie było, że tylko niebieskie lubię lakiery sięgnęłam po kolor, którego sfotografowanie przysporzyło mi nie lada problem. Kolor wyszedł w obiektywie całkiem inny niż widzę w buteleczce i na paznokciach. Gdybym zrobiłam zdjęcia w domu byłby to kolor czerwony, a na zewnątrz wyszedł malinowy. Niech już taki zostanie, bo nic innego mój aparat nie chce pokazać. 


 Moja opinia: JJ 
● Buteleczka niepozorna, niewielkich rozmiarów skrywa w sobie wąski malutki pędzelek, który potrafi zaskoczyć niesamowicie. Maluje się szybko i bezproblemowo nawet. gdy dziecko mnie szturcha, bo akurat właśnie coś chce. Dzięki temu, że butelka nie jest duża kolor tak szybko nam się nie znudzi, bo zawsze można kupić inny. 
● Producent nie umieścił numeru kolorku, więc żeby nie wprowadzać w błąd nie będę zgadywać. 
● Ciężko było uchwycić kolorek rzeczywisty lakieru, ale to, co udało mi się osiągnąć wygląda całkiem ładnie. 
● Konsystencja rzadka, aby pokryć paznokcie intensywnym kolorem należy nałożyć 3 warstwy. W tym przypadku nie ma to żadnego znaczenia ile nałożymy warstw. Ile bym nie nałożyła lakier bardzo szybko schnie. (Jeśli mamy wątpliwości zawsze można zaaplikować wysuszacz). Ja nałożyłam 3 warstwy. Lubie intensywne odcienie na pazurkach.
● Lakier na paznokciach tworzy lśniącą, śliską taflę jakbym miała żel. 
● Utrzymuje się długo i jego zapach jest mało wyczuwalny, co w moim przypadku ma znaczenie, po ostatnim śmierdziuchu, jaki używałam. ( mowa o lakierze z Diamond Cosmetic ) 
● Cena 4,99 
● Jesli macie możliwość zakupu polecam, polecam, polecam. Lakier spełnia moje oczekiwania, wymagania.
Chcę je mieć wszystkie J






Dla przypomnienia kolor, który jakiś czas temu. 

31 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, będę musiała koniecznie wypróbować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się spodobał kolor ;) a te naklejki też świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedynie jeden kolorek ognistą czerwień z Laura Conti i sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena niewygórowana, więc można się na nie skusic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 warstwy to dużo, ale kolor jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo mi sie spodobal...ciesze sie, ze spelnil Twoje oczekiwania i chcesz miec ich wiecej, to zanak, ze lakier jst swietny!! Tez musze go wyprobowac!! Dziekuje bardzo Gosiu za jego za polecenie...niedlugo jade do Polski, to je zakupie!! Pozdrawiam goraco z upalnegp Saarlandu:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest świetny! Nie mam takiego malinowego odcienia w swoich zbiorach więc trzeba będzie pomyśleć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny odcień :) I dobra cena!

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda żę aż tyle warstw jest potrzebna ! Bo ogólnie ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! bardzo przystępna cena. Ta limonka 176 i fiolet 173 są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolorek, no i plusem jest niska cena :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor :) 176 też wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek świetny ;D Bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień, ja zapoznaję się z dwoma kolorkami lakierów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda fajnie, ale jak ja mam malować trzy warstwy to już się denerwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wygląda z kwiatkami:) to bez?

    OdpowiedzUsuń
  17. widze, że mają fajne kolorki u siebie ;) no i cena fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny efekt ;) kolor naprawdę fajny i cena super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny lakier, wszystko mi się w nim podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor. Mam lakier podkładowy tej marki, który daje efekt żelowych paznokci. Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny efekt ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super cena i ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super kolorki i niezła cena :) muszę pomyśleć o zakupie

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kolorem i cena tez. Muszę ich poszukać u siebie gdzieś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny i śliczny. Naprawdę fajnie wyglądasz - rewelacja! Ale co do koloru - może warto wybrać coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.