Pilomax zestaw szampon + odzywka regeneracja idealnie dobrany duet


Produkty Pilomax otrzymałam na spotkaniu blogerskim. Dostałyśmy sporą pakę rożnych produktów. Na pierwszy ogień poszły do testów produkty szampon i odżywka włosy ciemne. Fajnie że firma wyprodukowała takie małe, poręczne tubeczki, które można zabrać ze sobą wszędzie - wielki plus. A jak sprawdziły się produkty przeczytajcie poniżej. 



 Szampon głęboko oczyszczający do włosów farbowanych ciemnych do stosowania w Kuracji Regenerującej, jako krok 1. Szampon dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy z nierozpuszczalnych w wodzie substancji: pozostałości produktów do stylizacji i odżywek. Nawilża i przygotowuje włosy na działanie regenerujących składników masek.


 Maska do włosów farbowanych na ciemne kolory, krok 2. w Kuracji Regenerującej. Przeznaczona do włosów zniszczonych – łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Wzmacnia blask koloru.

Skład:


Moja opinia:
-małe, wygodne tubeczki niewielkich rozmiarów po 70 ml 
-idealne w podróż, na wycieczkę, do kosmetyczki 
- szampon dobrze się pieni, ale trzeba nałożyć go trochę więcej co sprawia że staje się mało wydajny, fajnie oczyszcza skórę głowy, ma przyjemny zapach, zostawia włosy puszyste i pełne życia, wymaga użycia odżywki -plącze włosy. 
-odżywka konsystencja gęsta, koloru brązowego, nawilża, nie obciąża, sprawia że włosy dobrze się rozczesują są przyjemne i miłe w dotyku 
-produkty odpowiednie nawet do przetłuszczających się włosów takich jak moje - dłużej zachowują świeży wygląd
- produkty używam raz na jakiś czas, gdyż u mnie nie sprawdzają się do codziennego stosowania- szampon mocno oczyszcza skórę głowy 
-nie podrażnia, nie uczula, moja wrażliwa skóra głowy toleruje go 
-poleca warto zakupić i samemu się przekonać

36 komentarzy:

  1. u mnie szampon się nie sprawdził, nie dość że myje za mocno spłukując kolor, który powinien chronić to jeszcze baaardzo plącze moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon plącze włosy i wymaga użycia z tym się zgodzę
      wypłukiwania koloru nie zauważyłam, gdyż nie stosuje produktu codziennie tylko raz na jakiś czas

      Usuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam maskę z pilomax i jest naprawde fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również nie znam kosmetyków aczkolwiek nie farbuję włosów:) Do tego mam keratyne na czuprynie wiec tym bardziej muszę uważać co na włosy nakładam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię pilomax :)
    a może sałatka z porem? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z maski byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydają się być całkiem fajne, ale taką pojemność to bym miała chyba na 2 razy przy moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam Pilomax i byłam zadowolona dlatego nie jestem zaskoczona, że go polecasz :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem na etapie testowania tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś na pewno wypróbuję~!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o nich ale chętnie bym je przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. skoro faktycznie dobrze oczyszcza to chyba sobie go sprawię i raz na jakiś czas użyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marka, której nigdy nie widziałam stacjonarnie. Ciekawa jestem w szczególności odżywek spoglądając na skład. Też lubię małe tubki i to nie dla tego, że można je zabrać w podróż, chociaż to też wygoda, ale głównie dlatego, że ja wolno zużywam odżywki i maski do włosów. Potem ten kosmetyk stoi u mnie regularnie używany z 5 miesięcy, a pod koniec traci kompletnie na właściwościach.. Dla mnie mniej znaczy więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się żeby coś co stoi dłuższy czas traciło swoje właściwości
      ale zgadzam się z Tobą j
      Jak dla mnie wszystkie odżywki powinny mieć mniejsza pojemność niż szampon - zużywa się je dużo wolniej
      O ile szampon używa się praktycznie codziennie maskę czy odżywkę nie koniecznie

      Usuń
  14. Najmniej byłam zadowolona z maski, która była dla mnie mało wydajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie to chyba na raz poszła cała tubka :)

      Usuń
    2. rozdzieliłam zawartość jak pamiętam na 4 razy chyba, ale wydajność do długich włosów, marna

      Usuń
  15. Osobiście nie testowałam jeszcze Pilomaxu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jest ta odżywka, ale niestety mam raczej jasne włosy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. występuję w wersji do jasnych i ciemnych włosów

      Usuń
  17. Bardzo ciekawe produkty:) Fajnie, że małe pojemności, to spore ułatwienie przy wyjazdach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiadają się dość fajnie, dla mnie szczególnie odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam maskę i ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ale ciekawi mnie do jasnych włosów :) Tylko troszkę "małe" mi się wydają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety po szamponie do włosów jasnych miałam przesuszony skalp i łupież, ale dobrze, że u Ciebie się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię je, mam teraz małe pojemności i jestem w nie uzbrojona na urlop! Kupiłam też pierwszy raz mgiełka na słonko :) Rysia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.