GoCranberry Odżywczo-Wygładzający Krem Pod Oczy - lekki kremik w wygodnym opakowaniu.


Pisałam o masce, a dziś o kremiku pod oczy. Opis mojego stosunku do opakowania wywołał lekki zgrzyt w firmie GoCranbery. Na opakowaniu podobno pisze, żeby zachować kartonik. Pofatygowałam się do sklepu pooglądać opakowanie, ale nie ma takiej informacji. Gdybym tak każdy kartonik trzymała w łazience, to już żadnej przyjemności nie miałabym z używania danego kosmetyku. Wyciąg, włóż, uważaj żeby go nie zmoczyć. Lekka przesada. Powinnam chyba założyć sobie taki duży zeszyt i wklejać etykiety. :D




Odżywczo-Wygładzający Krem Pod Oczy GoCranberry przeznaczony jest dla każdego typu cery. Specjalnie wyselekcjonowane składniki intensywnie odżywiają i nawilżają delikatną skórę okolic oczu, pozostawiają skórę delikatnie natłuszczoną. Zapobiegają utracie wody oraz chronią przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Poprawiają napięcie skóry przywracając jej elastyczność. Lekka formuła kremu nie obciąża delikatnej skóry wokół oczu.




Moja opinia:
● Wygodne i praktyczne opakowanie airless. Dla mnie osobiście najlepsze opakowanie, jakie istnieje. Nic nam się nie kurzy, nie wkładamy paluchów, pełna higiena i sterylność. Pojemność nie standardowa, bo aż 30 ml, a przeważnie bywa 15ml. 
● Konsystencja bardzo rzadka, ale dzięki temu szybko się wchłania. Mimo lekkiej konsystencji dobrze nawilża i nie powoduje uczucia ściągnięcia.
● Zapach świeży, delikatny, wyczuwalna żurawina.
● Nie podrażnia nawet bardzo wrażliwych oczu, ponieważ dzięki szybkiemu wchłanianiu nie migruje do spojówek.
● W przypadku opuchnięć u mnie lepiej sprawdza się kremik z Orientany.
● Wydajny, a krem ważny jest 3 msce po otwarciu. Brak oznaczeń na opakowaniu pozostawię już bez komentarza. Jeśli ktoś ciekawy tutaj przy masce czepiałam się.
● Cena 28 zł tutaj



Kremik bardzo fajny i lubię go, ale zdecydowanie lepsze efekty daje krem pod oczy z Orientany pisałam o nim tutaj
Miałyście ?

18 komentarzy:

  1. Żadnego nie miałam. Ale wszystko przede mną. Ta firma mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas poszukuję ideału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam obecnie z pharmateiss i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji testować , ale skuszę się jednak na Orientane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jego próbkę i był bardzo fajny
    teraz używam, i jestem zadowolona, Sylveco

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam go w sklepie i wydawał się przyjemny. Rzeczywiście ma duże opakowanie jak na krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora pojemność tej buteleczki. Ja używam takich po 15 ml i czasem strasznie długo je mam. A jak tu zużyć taką ilość w 3 miesiące?

    OdpowiedzUsuń
  8. mi na razie bardzo podpasował krem z orientany i nawet pod oczy super się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i jak najbardziej go polubiłam :) Stosuję go na dzień bo na noc wolę bardziej treściwe kremiki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brak oznaczeń na opakowaniu ??? trochę dziwna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  11. w 3 miesiące dwa razy większe opakowanie? Nie realne ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam i w ogóle nie znam tej marki :/ oj muszę nadrobić braki w wykształceniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go i też uważam, że jest całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kupię go z uwagi na pojemność- ledwie daję radę w tym terminie zużyć 15 ml, a co dopiero 30 ml ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale ciekawi mnie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.