YUMMY BOX prosto z Londynu już u mnie. Zapraszam, jeśli jesteście ciekawi zawartości :)



Dzisiaj przedstawię Wam zawartość pudełka Yummy box. Przesyłka przyleciała do mnie z Londynu. Założycielką sklepu http://beyummy.pl/ jest autorka bloga http://www.agnesblog.pl/. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do oglądania i czytania.




Pudełka jest dla mnie niesamowitym wyróżnieniem. Znalazłam się w gronie 11 testujących blogów. Bloga Agnieszki czytuję od dawna i bardzo lubię. Wśród testerów pudełka przewagę stanowią blogi osób, które duża wagę przywiązują do prawidłowego sposobu odżywania i ćwiczeń. Mam teraz ciekawą lekturę, bo jako osoba zaczynająca swoją przygodę w walce o szczupłą sylwetkę i zmianę nawyków żywieniowych muszę się najpierw tego nauczyć. Nic nie dzieje się od razu i trzeba czasu, aby zdrowe odżywianie weszło mi w krew i pozostało ze mną na zawsze.


Zawartość otrzymanego pudełka jest w 100% naturalna i nie zawiera cukru, GMO. Większość produktów jest organiczna i przeznaczona dla vegan.


Cytat pochodzi z bloga mojaprzemiana, którego ostatnio odwiedziłam, dzięki Yumm box, ale bardzo mądrze napisany, więc pozwolę sobie przytoczyć   "Od czasu do czasu wyjmuję niektóre puzzle ze swojej życiowej układanki, bo są tam włożone na siłę, nie pasują kształtem albo kolorem, dlatego staram się je zastąpić innymi elementami. I tak od parówki z keczupem doszedłem do szpinaku z łososiem. Od wożenia tyłka w samochodzie – chodzę pieszo. Choć jak idę, to wydaje mi się, że biegnę. Zmiana nie nastąpiła wczoraj i też nie skończy się jutro. Jeśli już powiedziałem „A”, powiem jeszcze „B”. 


W skład pudełka YUMMY BOX wchodzi 5 pełnowymiarowych produktów spożywczych. Batoniki w smaku nie odbiegają od sklepowych słodyczy, a są bardziej treściwe i zaspokajają głód. Taki jeden batonik jest idealnym rozwiązaniem, jako przekąska i ja już po połowie nie miałam ochoty na słodycze. Jest to oczywiście kwestia indywidualna. Ja sobie dzięki rozmowie z odpowiednią osobą  wszystko poukładałam w głowie i mój mózg nie czuje potrzeby zajadanie się bez sensu słodyczami. Mój krok milowy do walki z pokusami i zmianą sposobu odżywiania, ale od czegoś trzeba zacząć.


Najbardziej posmakowały mi chipsy z soczewicy. Nigdy o nich nie słyszałam, więc bardzo się cieszę, że mogłam je wypróbować. Jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że chipsy są rewelacyjne w smaku i idealnie zaspokajają ochotę na sztuczne chrupki. Smakują jak prażynki delikatnie solone, ale nie wyczuwamy tu żadnego tłuszczu. Już po kilku chrupkach moja ochota na chipsy gdzieś odeszła, a ja spokojnie taką małą paczkę mogłam zostawić na później.


Kolejnym rewelacyjnym produktem okazały się ciasteczka owsiane. Ciasteczkami można zastąpić chleb i wykorzystać jako przekąskę z dowolnymi dodatkami. Dobrze też smakują same.



Pudełko można zamówić tutaj. Ogólnie pomysł bardzo mi się podoba, ale sama osobiście wolę zrobić zamówienie pojedynczych produktów. 
W sklepie http://beyummy.pl/shop cały czas pojawiają się nowe produkty i już planuję zakupy. Koszt przesyłki, to tylko 8 zł. Polecam 

Zdrowa żywność również może być smaczna :) Polecam 

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu i smaku.
      Jak dla mnie całkiem dobry produkt, choć batoniki są dużo lepsze.

      Usuń
  2. Z racji tej że też przerzuciłam się na zdrowsze żarełko i chcę do latka zgubić tu i ówdzie parę kilo to fajna opcja ! Lecę do tego sklepu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. takie chipsy z chęcią schrupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ECO pudełeczko :) W Polsce chyba takich nie ma, przynajmniej się nie natknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wysyłają do Polski i przesyłka nie jest jakaś bardzo wysoka :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tym boxie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu gratuluję takiego wyróżnienie chociaż nie jestem tym bardzo zaskoczona bo jesteś świetna w swoich recenzjach :)Bardzo lubię zaglądać do Ciebie i czytać o tych wszystkich produktach o których często wcześniej nie miałam pojęcia :) Chipsy z soczewicy ?! mniammm kiedyś muszę koniecznie spróbować a przy tak kuszącej cenie przesyłki nastąpi to chyba niedługo ;) Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie :)
      Chipsy z soczewicy są super, ale na stronie widziałam również z ciecierzycy :)

      Usuń
  7. Na takie chipsy bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś nowego dla podniebienia :]

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe pudełko. jednak cena dość zaporowa, szczególnie gdy coś nam do gustu może nie przypaść. Ja nie kupuję żadnych box-ów. Wolę sama wybierać co chcę kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W temacie jedzenia raczej nie ma tak ja w przypadku kosmetyków :)
      Mi z tego boxa wszystko smakowało, a przede wszystkim miałam okazję spróbować czegoś nowego.

      Usuń
  10. Ciasteczka bym wsunęła:)
    Zapraszam do mnie na rozdanie http://bluebrush87.blogspot.com/2014/12/swiateczne-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe to pudełeczko :)
    Ciasteczka owsiane ostatnio upiekła koleżanka z pracy. Były przepyszne. Muszę i ja takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się zawartość, produkty naprawdę ciekawe. Ale samo pudełko jednak trochę drogo wychodzi, bardziej by sie opłacało zamówić konkretne produkty. Szkoda, że nie są one dostępne w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłają do Polski :)

      Usuń
    2. W cenie pudełka jest cena wysyłki z Londynu do Polski i z Polski do odbiorcy, ale niektóre produkty są już w PL więc można kupować osobno i płacić za przesyłkę z PL do PL. Asortyment będzie ciągle powiększany :-)

      Usuń
    3. No właśnie chodziło mi o to czy dane produkty są do kupienia w Polsce, jeśli jest taka możliwość, to być może się skusze :)

      Usuń
  13. Całkiem nieźle wygląda. Ja bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym spróbowała :) ja muszę zadbać o siebie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Boxy ze zdrową żywnością są u nas nowością,w moje ręce trafił kiedyś cud miód box i był bardzo smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie wiadomo co w takim boxie się znajdziec, ale zawsze to miła niespodzianka. Może kiedyś się skuszę, choć na pewno na 1 raz wybiorę tańszy cud miód box, z polskimi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  17. same dobrocie - bardzo ciekawe to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Intersujące pudełko, gratuluję Ci i życzę smacznego :)
    A przesyłka tania bardzo jak na wysyłkę z Londynu do Polski !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, chętnie zamówiłabym takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci wytrwałości i rezultatów - osiągnij swój cel i bądź dumna z siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe pudełko, do mnie od jakiegoś czasu coraz bardziej przemawia zdrowa i ekologiczna żywność :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo nie wiedziałam że są takie pudełka z jedzeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow... Pewnie same pyszności :) Mnie też te chipsy ciekawią ..... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe produkty :) O sklepie wczesniej nie slyszalam, musze zerknac, co tam maja dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam zdrową żywność! A ciasteczka owsiane to dla mnie nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  26. Koniecznie musze ten sklep odwiedzic!

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie pudełka nie są dla mnie hihihi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż chyba zamówię, bo też teraz walczę ze swoimi złymi nawykami żywieniowymi. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie to trochę za droga sprawa, ale sam pomysł na takie zdrowe boxy bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.