Kobo - paleta MORNING STAR, rozświetlacze, tusz extremely beutiful - recenzja

Już nie raz podkreślałam, że kosmetyki marki Kobo oraz MySecret mają świetną jakość, a kosztują niewiele. Teraz patrząc z perspektywy nie wiem co mnie podkusiło, aby nabyć paletę Maxi, skoro wierna jestem kosmetykom dostępnym w Drogerii Natura. Myślę, że ciekawość zwyciężyła. W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam pokazać trzy kosmetyki, których używanie, to sama przyjemność. Często po nie sięgam, więc wypadałoby coś więcej o nich opowiedzieć. Zapraszam
Jak na amatora w dziedzinie makijażu, szukam kosmetyków na których dobrze się pracuje, nie tworzą plam, zacieków, a ich trałować oraz cena jest dobra. Takie kosmetyki w swojej ofercie ma właśnie marka Kobo. Paletka Morning Star zawiera 5 cieni z którymi dobrze się pracuje. Wystarczy kilka przesunięć pędzlem, aby stworzyć prosty dzienny look. W łatwy sposób możemy też uzyskać makijaż wieczorowy, bo cienie są dobrze napigmentowane i łatwo się blendują. Nie mam mowy o plamach. Plusem tej paletki jest też dobra trwałość, bo nawet gdy nie nałożę bazy, cienie nie blakną, znikają przez cały dzień. Jak dla mnie rewelacja. W palecie mamy zarówno cienie matowe, jak i błyszczące np: różowy opalizuje na złoto. Cena około 37zł Planuję kupić też Earth Gems. 
Jeśli chodzi o paletę pudrowych rozświetlaczy, to również kolorystyka, pigmentacja mnie niesamowicie zachwyciła.
Paleta przeznaczona do modelowania twarzy metodą strobingu. Pozostawia na skórze połyskujący film, który w połączeniu ze światłem słonecznym bądź sztucznym maksymalnie rozświetla skórę dodając jej wyjątkowego blasku. Polecam fanką błysku i tafli. Cena około 26zł

Na koniec warto wspomnieć o tuszu do rzęs Ekstremely Beautiful. Ładnie pogrubia i wydłuża. Utrzymuje się cały dzień bez osypywania i grudek. Mam długie rzęsy, więc czasem odbija mi się nad górną powieką.  Wzbogacony odżywką odżywia rzęsy i rzeczywiście zmniejsza wypadanie. Cena około 20zł. 

Jeśli lubicie dobrą jakość w niskiej cenie, to polecam sięgnąć po kosmetyki marki Kobo.


23 komentarze:

  1. rozświetlacze mają ładne odcienie
    Co do palety to kolory typowo jesienne, a więc sprawdzą się już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego względu, że kocham brazy pewnie się w nią zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolory, na tusz się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię cienie z Natury, zwłaszcza KOBO i MySecret :D Są mega trwałe i napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się. Myślę, że się na nie skuszę, bo chyba jak każdy uwielbiam dobrą jakość w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne, idealne do dziennych makijaży

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacze bardzo fajnie się prezentują :). Ja dopiero ostatnio szerzej poznaję markę KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz mnie zainteresował, a rozświetlacze przyjemnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka rozswietlaczy ma ładne odcienie, ale ostatecznie oddałam siostrze bo mam już za duzo tego typu produktów :) Paletkę mam wersję Earth Gems, która ma całkiem ładne kolory, ale wersja którą ty masz chyba bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tę paletkę rozświetlaczy i bardzo ją lubię, używam niemal codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marki kobo chyba nic nie miałam, ale jak za tą cene to warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paletka ma bardzo ładne kolory, zdecydowanie moje, mam podobną z innej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię te marki. Z kobo bardzo lubię jeden tusz w takim białym opakowaniu, a z my secret ich pojedyncze cienie i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystka jak najbardziej w moim stylu. Lubię dobre i tanie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą paletkę z rozświetlaczami i jestem zadowolona z ich stosowania. Paletę cieni znam jednak w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra pigmentacja to podstawa! :) Bardzo ładne odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta paletka cieni, a i tusz zapowiada się interesująco ;) Bardzo lubię kosmetyki tej marki i zamierzam się skusić na kolejne, bo faktycznie jest to świetna jakość w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widze coś dla mnie, taka nudziakowa paletka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się delikatna i naturalna kolorystyka. Po takie kolory sięgam najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemne, ciepłe odcienie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zainteresowały mnie te rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.