GANG SŁODZIAKÓW - poznaj tajemnice leśnej polany - Nowa akcja pluszakowa Biedronki od 27.08.18

Gdy bywam od czasu do czasu w ciucholandzie spotykam gang świeżaków. Nie rozumiem po co ludzie wręcz zabijają się o te miśki, skoro potem wyrzucają je do kontenerów na ubrania. Tak czy siak niesmak, co niektórzy mieli po ostatniej akcji Biedronki, a tu znów pojawił się nowy Gang. Tym razem Gang Słodziaków. Zapewne znów będzie szał, bo im słodsza maskotka, tym ma lepsze branie. 
Ciekawe jestem, jak miśki będą wyglądać na żywo, ale o tym dowiemy się już niebawem, bo 27 sierpnia. 
Tym razem będą leśne zwierzęta Bóbr Borys, zając Zuzia, jeż Jeżyk, lis Lucek, ryś Rysio, sowa Zosia. Cała akcja potrwa do 18 listopada 2018. 

Ja będę zbierać, bo i tak robię zakupy w Biedronce, więc co mi szkodzi wziąć przy kasie naklejkę. 

Dajcie znać w komentarzu, czy Wam też podobają się leśne stworki :) 


24 komentarze:

  1. Coś nowego! Moja mała znowu oszaleje i trzeba będzie robić zakupy tylko w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo sympatycznie. Chętnie je zobaczę na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój synek znowu będzie szalał ) Fajne te maskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodziaki! :) U mnie pewnie znowu będzie rodzinna akcja zbierania naklejek dla najmłodszych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie, zaś będzie szał w sklepach :D Mimo wszystko leśne zwierzątka, zapowiadają się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieciaki już za duże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to kolejna chora akcja . Znowu "madki" będą się bić o naklejki czy maskotki.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde, mam cąłą masę maskotek
    ale te ich wielkie oczy....

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie, pewnie jakąś zdobedę, ale bez szału... Znów zacznie się szaleństwo i na "Mam chorom curke" albo sex za pluszaka ...masakra. Świat schodzi na psy - nie obraząjący tych cudownych, mądrych zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają dużo ładniej niż świeżaki :) Po takiego słodkiego miśka to chętnie bym poszła do Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę :D Muszę mieć Zuzię :D Ja zbieram świeżaki a potem oddaję, np. na bazarek dla psiaków :) Ludzie chętnie kupują a i jest dobry uczynek. A co szkodzi zbierać naklejki jak i tak robi się zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygądają całkiem nieżle. Będę zbierała przy okazji, jak uzbieram, to spoko, jak nie to też nie będzie tragedii. Nie mam parcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawki wyglądają ślicznie... obawiam się, że znów będą o nie walki ;/
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te stworki, moja córcia na pewno będzie chciała żebyśmy uzbierali znaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądaja i napewno będę zbierała naklejki dla synka na taką maskotkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze nigdy nie zbierałam tych naklejek jak dostawałam to oddawałam koleżankom
    przeraża mnie jednak fakt że ludzie potrafią się bić o te miśki :( to tylko miśki!
    tak czy inaczej leśne stworki wyglądają fajnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobaja mi sie te stworki, przy okazji zakupow bede zbierac naklejki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ryś Rysio to coś dla mnie bo mam kota RYSIA :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Już słychac o nich pełno i juz widzę jak będzie ich pełno w przedszkolu naszego Maćka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądają, choć ja pewnie jak dostanę jakąś naklejkę, oddam komuś :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Już się boję, co to będzie jak wszyscy się na nie rzucą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.