Podsumowanie roku 2014 + Życzenia + postanowienia :D


Blogowy Rok 2014 była dla mnie bardzo burzliwy. Było wiele afer ale były też miłe chwile. Zaczynamy 


STYCZEŃ 
Na początku roku udałam się do gabinetu kosmetycznego wpis tutaj, aby w końcu pozbyć się wielkich naczynek na twarzy, które od dłuższego czasu spędzały mi sen z powiek. Wizyta zakończona sukcesem, choć portfel trochę ucierpiał. Uważam, że warto było, ale planuję powtórzyć zabieg, ponieważ naczynka nie śpią.:)

Firma chce pozwać mnie do sądu za pozytywną recenzję i skrytykowanie opakowania szminki. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i żadnych kroków nie podjęto, ponieważ całą sytuację opisałam na blogu. Wpis tutaj

LUTY
Zawitałam na spotkanie Mam blogerek. Było bardzo sympatycznie i miło. Moje drugie takie spotkanie, być może kiedyś sama takie zorganizuję, gdzie będzie można przyjść z dziećmi. Wpis tutaj

MARZEC
Jestem organizatorką spotkania blogerek w Krakowie. Spotkanie odbyło się na ASP. Wpis tutaj Podczas organizacji również doszło do dziwnych sytuacji, ale to już pominę. 

KWIECIEŃ
Zostałam zaproszona na miłe spotkanie w Pięknaliach - wpis tutaj.

MAJ
W maju tematem przewodnim były "słynne" majonezy, które pokazałam na swoim blogu tutaj. Majonezy te zostały wykorzystane w kolejnych miesiącach w dość dziwnym sporze. Jak się ktoś nię ma do czego przyczepić, to czepia się byle pierdoły.

CZERWIEC
Próba oczernienia mnie w blogosferze przez blogerkę, której nie wybrałam na swoje spotkanie. Wpis tutaj. Afera obiła się szerokim echem i do dzisiaj jeszcze gdzieś tam się niesie. Niestety, są takie osoby, które nie wiedzą kiedy należy przestać.

Nieprzyjemna sytuacja podczas zakupów w drogerii on line. Wpis tutaj.

LIPIEC
Miesiąc bez żadnych ekscesów - wakacje :D

SIERPIEŃ 
Wakacyjne spotkanie blogerek w Krakowie i przekazanie upominków dla Szpitala Dzieciecego - odział onkologiczny z Prokocimia. Wpis tutaj. Kolejne udane spotkanie dla mnie jako organizatorki. Spotkanie to wywołało jednak fale krytyki przez zazdrosne osoby, co skłoniło mnie, aby napisać słów kilka. Wpis tutaj

Pod koniec sierpnia zaliczyłam największą wtopę roku. Zawitałam na spotkanie do Dębicy. Do dziś żałuję, że w ogóle tam się pojawiłam. Niestety osoby które mają swoje zdanie nie są mile widziane. Gify, pisanie recenzji na siłę  było ważniejsze niż zadowolenie uczestniczek spotkania.

WRZESIEŃ
Kolejny spokojny miesiąc :D 

PAŹDZIERNIK 
Bardzo przyjemne spotkanie blogerek w Nowym Sączu, które będę miło wspominać. Atmosfera niesamowita i najpiękniejsza miejscówka jaką widziały moje oczy :D 
Wpis tutaj

LISTOPAD
Cisza przed burzą 

GRUDZIEŃ
Początek miesiąc małe co nieco o papierze tutaj 

i do końca roku święty spokój ............ :D 

Na szczęście stary rok się już kończy, a ja mam przeczucie, że nowy będzie dużo lepszy. Postanowień żadnych nie zamierzam robić. Przeważnie jest tak, że jeśli coś planuję nie spełni się, dlatego lepiej małymi kroczkami i systematycznie dążyć do celu. Swoje małe kroczki poczyniłam już na początku grudnia i zamierza się tego trzymać. Jeśli powiedziało się A to trzeba powiedzieć też B. W roku 2014 pojawiło się na moim blogu kilku pozytywnych anonimów, którzy gdzieś tam we wcześniejszych postach wyraziło swój konstruktywny komentarz. Na szczęście tych niegrzecznych nie było i bardzo mnie to cieszy. :)

Jestem blogerką, która ma swoje zdanie i nie zamierzam tego zmieniać. Jeśli się komuś to nie podoba, trudno przeżyję. Swoje recenzje pisze rzetelnie i dalej się będę tego trzymać. Nie ma dla mnie znaczenia czy coś dostałam za darmo czy sobie kupiłam.


W roku 2014 podjęłam się kilku drobnych współprac, ale najlepszym sklepem jest dla mnie oczywiście Grota Bryza. Dziękuję za kolejny rok :D






Szczęśliwego Nowego Roku życzę :) wielu sukcesów, zarówno w życiu prywatnym i blogowym :D 

Wszystkiego najlepszego kochani czytelnicy.


18 komentarzy:

  1. Szczęścia, szczęścia w Nowym Roku i super zabawy sylwestrowej :)
    fajne podsumowanie roku ehh te afery pamiętam je i Ci zazdrośnicy.. oby w nowym roku każdy zazdrośnik zajął się sobą ;D i tak będzie najlepiej o!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że dużo się działo :P Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe podsumowanie roku. Zaglądam tu dosłownie od kilku dni i już zabieram się za czytanie podlinkowanych notek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz faktycznie ciekawe życie;p Ciągle coś się dzieje;p

    Przepraszam za spam, ale zapraszam na rozdanie na moim blogu - do wygrania zestaw pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku - przede wszystkim zdrowia i weny do dalszego pisania bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego Gosiu w 2015 roku , pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku 2015 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby ten rok niósł pozytywne wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ile tych spotkań :) Super!
    Wszystkiego najlepszego w 2015, żeby był jeszcze lepszym rokiem niż poprzedni :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo szczęścia w Nowym Roku!
    pozdrawiam Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sobie cenie osoby, ktore maja swoje zdanie!

    No a co do mijajacego roku, to rownowaga zachowana ;)

    Zycze zdrowia i szczescia na ten Niwy 2015 Rok!

    OdpowiedzUsuń
  14. A więc życzę żadnych afer w tym roku i idę poczytac kilka miesięcy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego i samych sukcesów w Nowym Roku kochana. ;*
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.