Lakier do paznokci Shinelaq 022 Mint - letni kolorek


 Dawno nie było posta lakierowego, a cała paczka lakierów stoi do przetestowania. Mam niestety pazurki bardzo problematyczne. Jak rosną to rosną, a jak się złamią, to ciężko mi je zapuścić. Nie maluje paznokci jeśli są w bardzo kiepskiej formie, bo po co podkreślać ich mankamenty.


Lakier do paznokci Shinelaq 022 Mint

 Błyszczące, nasycone, szybkoschnące lakiery do paznokci. Kolory takie same jak lakier hybrydowy Semilac i żel kolorowy GeltaQ. Może służyć do uzupełnień lakieru hybrydowego. Trwałość do 7 dni. 6 ml



Moja opinia:L

● Minus tych lakierów zauważyłam zaraz po odkręceniu buteleczki - zapach. Mocny, duszący w pomieszczeniu nie da się malować paznokci. Ciężko potem wywietrzyć mieszkanie. Zapach lakieru przypomina mi malowanie ogrodzenia jakieś 10 lat temu. Ten wielki minus odpycha mnie do dalszego testowania. Miałam wiele lakierów i żaden nie miał zapachu tak mocnego. Przydałoby się na czas malowania wstrzymać oddech. 
● Lakier konsystencji rzadkiej i strasznie nierówno się nakłada. Pierwsza warstwa to straszne smugi. Do wykonania kryjącego mani potrzeba 2 warstw.
● Schnie bardzo wolno i szybko ściera się z końcówek
● Trwałość lakieru pozostawia wiele do życzenia. U mnie już na drugi dzień na jednym z pazurków powstał odprysk.
● Chyba jedynym plusem lakieru jest ciekawy kolorek, idealnie pasujący w okresie letnim.
●  Cena 7,50 tutaj

Produkt otrzymałam od Diamond Cosmetics


38 komentarzy:

  1. Piekny kolorek!! PaznokcieTwoje ladnie wygladaja..nawet jak nie sa zbyt dlugie..taka dlugosc jest najelegantsza!! Pozdrawiam Gosiu:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wersję hybrydową ;) piękny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że jest taki kiepski :( ale trzeba przyznać kolorek ma cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ma tyle minusów, bo kolorek cudowny. Ostatnio skończył mi się lakier w podobnym odcieniu i szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor faktycznie bardzo ładny, szkoda, że to jedyny jego plus :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna mięta *_* Szkoda, że z jakością gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny odcień miętuska ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczny kolor! uwielbiam! :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie ten kolor się u ciebie prezentuje ;) szkoda że pod względem technicznym zawodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo wszytkich wad kolorek ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rimmel z tej kolekcji od Rita Ora mają bardzo podobny kolorek i dobrze mi się sprawdzają także polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę minusów to on ma....ale kolorek jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor wręcz idealny na rajską plażę

    OdpowiedzUsuń
  14. Aktualnie podobny kolorem mam na swoich paznokciach. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. mój ulubiony kolor tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki miętusek :) Takiego jeszcze w swoich zbiorach nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor cudny. Firmy nie znam wiec nie jestem w stanie nic powiedziec

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest super. Szkoda, że wolno schnie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że taki kiepski, bo kolor cudowny

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor cudowny, kusza mnie te lakiery kolorystycznie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny ten kolorek, ale szkoda, że schnie bardzo wolno

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor jest świetny ale zapach i trwałość mogą odstraszać od kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak wszystkie pastele - problem z kryciem :)
    Fajny kolor, szkoda, że lakier taki nietrwały.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej ;) Wiesz dlaczego nigdzie teraz nie można ich dostać ?
    Diamonds Cosmetics je wycofał ?
    Co do koloru jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.