Green Pharmacy peeling cukrowo-solny masło shea i zielona herbata


Ostatnio mam aż dwa zboczenia olejki i peelingi. Odstawiłam, rozdałam praktycznie wszystkie balsamy i masła, używam ich bardzo sporadycznie, można by rzecz rzadko. Peeling jest podstawą mojego mycia, a potem na mokre ciało nakładam olejek. Dzięki temu moja skóra jest  odpowiednio nawilżona, nie jest tłusta, (czego bardzo nie lubię)przyjemna w dotyku i niesamowicie gładka. 



Green Pharmacy Scrub do ciała
Masło shea i Zielona kawa
Peeling cukrowo-solnyNaturalne kryształki soli i cukru. Oczyszczanie, pielęgnacja, orzeźwienie, aromat, relaks dla ciała i zmysłów. Delikatne  złuszczanie naskórka, poprawa mikrokrążenia. Gładka i miękka skóra.  Egzotyczne masło Shea wygładza, nawilża, odżywia i regeneruje. Ekstrakt z zielonej kawy wspiera nawilżanie, chroni młodość skóry.


Moja opinia:
-wygodne, szerokie opakowanie, aplikacja jest przyjemna i szybka. 
-zapach słodki, mocno wyczuwalne jest tu masło shea. Przy dłuższym używaniu zapach staje się męczący.
-peeling nie jest mocnym zdzierakiem, raczej delikatny, ale bardzo dobrze peelinguje.
-produkt wydajny, choć zależy to od tego ile nakładamy na ciało preparatu.
-parafina w składzie zupełnie mi nie przeszkadza. Delikatnie natłuszcza skórę, co nie wymaga nakładania balsamu. 
- ostatnio miałam okazje używać peeling solny drzewo herbaciane Tutaj z tej firmy i miałam go bardzo długo, gdyż zapach stał się dla mnie męczący. 

Jesli lubicie zapach słodki masła shea polecam. Ja osobiście wolę ładnie pachnące peelingi, których używanie sprawia mi przyjemność.

Produkt otrzymałam od klubu Elfa Pharm, do którego należę.

22 komentarze:

  1. Ja mam wersję z imbirem, ale zapach mi nie przypadł do gustu.
    Ten bym z pewnością przygarneła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego peelingu. Osobiście uwielbiam mocne zdzieraki :).
    Skoro dobrze peelinguje to może kiedyś się skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że bym mogła na niego się skusić ;]
    Zapraszam do siebie oraz obserwacji :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię intensywnie pachnące kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam od nich peeling cukrowy różany i bardzo lubie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tylko inne nuty zapachowe i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam, ale wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bym go chciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, szkoda że zapach jest słodki... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja ostatnio mam szał na peelingi i ostatnio zdenkowałam cukrowy (różany) tej samej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Peelingi i masła z tej serii zawsze mnie ciekawiły i kusiły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że zapach męczy z czasem ;/
    Ja wolę świeże, owocowe peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obawiam się, że z czasem zapach też zacząłby mnie męczyć, ale ogólnie zaciekawił mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po nazwie nie sądziłabym, że zapach będzie słodki, ale w sumie fajnie, bo lubię takie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam z tej firmy też peeling cukrowo-solny, ale z olejkiem arganowym i figami. Czeka jeszcze w kolejce na użycie, ale słyszałam już właśnie też kilka innych pozytywnych opinii na temat tych peelingów, także pewnie będzie fajny.;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie używałam masła z imbirem,zapach super ale kiepsko z wydajnością:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak już gdzieś pisałam, dla mnie ta firma to porażka. Stylizuje się na naturalną, a nie ma z nią nic wspólnego. Nie kupuję jej i unikam jak tylko mogę. Dość niedawno zrobili kremy do pielęgnacji twarzy. Chciałam kupić mamie, ale skład był naprawdę tragiczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele firm tak niestety robi, co innego na opakowaniu, co innego w składzie.

      Usuń
  18. Slyszalam o nim wiele dobrego, moze sie kiedys skusze ;)
    Sliczny nowy avatar i przyznam, ne nick mnie nieco zmylil ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. być może się na niego skuszę, bardzo lubię peelingować ciało więc takie produkty stanowią duży % mojej "kolekcji" kosmetycznej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.