Moja nowa współpraca - paczka z Biedronki oraz inne


Własnie przed chwilą otrzymałam paczkę z Biedronki w ramach mojej nowej współpracy. Bardzo się cieszę, gdyż w niej same przydatne produkty. Pampersy dla dziecka, chusteczki i sole do kąpieli chwalone przez wszystkich. Będę  mieć okazję przekonać się jak pachną oraz jakie są. 
Który zapach według Was jest najładniejszy ?



Oraz kilka drobnych produktów które otrzymałam od różnych firm. Olej kokosowy już w użyciu kuchennym. Oczywiście będzie też test na włosach, bo ostatnio produkty z tym składnikiem powodują u mnie swędzenie skóry głowy. Więc zobaczymy jak sam olej się spisze i czy aby na pewno moja skóra głowy ma na niego uczulenie.


Jutro spotkanie Mam blogerek, już nie mogę się doczekać. 

68 komentarzy:

  1. Sole są super. Ja rozkochałam się w lotosie;) Lawendy nie lubię, morskiej też nie, ale trawkę cytrynową zakupię :)
    Gratuluję spotkania mam;) Też chętnie wpadłabym do Was ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jestem zdziwiona że Biedronka wspolpracuje z blogerkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. No fakt, pampersy i chusteczki bardzo przydatne są również u mnie, gratuluję współprac.
    I życzę udanego spotkania, ach jak Wam zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sole pieknie pachną ja obecnie mam żółtą i jestem zadowolona. Gratuluję współpracy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam,że każde włosy i rodzaj skóry reagują inaczej na olej kokosowy-co w sumie było dla mnie zaskoczeniem,bo jest tak wielbiony w internecie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze soli Lotos jest boski:) teraz mam trawę cytrynową i jest ona taka orzeźwiająca, niebieską też dobrze wspominam:) Baw się dobrze na spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieluszki Dady są super, natomiast chusteczek nie lubimy :P Sole mój mąż zużywa ale zapach lawendowy jest śliczny :)
    Olej kokosowy muszę sobie dla siebie na włosy kupić, bo genialnie na nie zadziałał, a wykorzystuję go dla córeczki :)
    Już juuuutro :D też się doczekać nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała współpraca! Tym bardziej, że produkty z biedronki są świetnej jakości. Mnie najbardziej z zestawu porusza trawa cytrynowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że można współpracować z Biedronką :) Fajna sprawa.
    Posiadam sole, zawsze kupowałam różową, oczywiście od razu mówię, że nie ma co liczyć na ujędrnienie, ale za to ładnie pachnie. Teraz mam niebieską, zapach nie jest w sumie taki zły, za to kolor wody po jej dosypaniu jest piękny ;)

    http://avonlubelskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, uwielbiam sole z Bierdonki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) super przesyłki. Olej kokosowy testuję i ja :)
    Co do soli mam tą różową - ładnie pachnie :) ale jakoś mojego serca sól nie skradła

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy.
    Pieluchy dada są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia w Blogowaniu:)
    Będę zaglądać częściej:))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie

    BUZIAKI :******

    chicabombb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. marzą mi się te sole i chyba poproszę mamę o ich zakup i wysyłkę!

    OdpowiedzUsuń
  16. olej kokosowy, chyba musze go zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy ;) Sole do kąpieli z Biedronki bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rób mi dalej ochotę tymi soli:))) do tej pory używałam lawendowej.

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję współpracy!!

    zapraszam na pieczony jogurt! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam tych samych pieluszek tzn moja córcia;) są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię te sole do kąpieli :) ta lawenda musi cudnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Soli z Biedronki nie używałam, więc swojego zdania nie mam, Ale pieluch Dada są bardzo dobrej jakości, nie odparzają, świetnie wchłaniają i nie przemakają. Też jestem zdziwiona, faktem współpracy Biedronka & blogerki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te biedronkowe sole :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy raz widzę żeby Biedronka współpracowała z Blogerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. miłych testów:D
    mnie za to biedronka oszukała. chcieli mój adres i zero odezwu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to że zrezygnowali z wysyłki, to nie jest oszustwo

      Usuń
  26. Nie wiedziałam, że Biedronka współpracuje z Blogerkami...mimo wszystko gratuluję:) Ja ostatnio wąchałam wszystkie zapachy tych soli i zdecydowałam się na wersję różową...chociaż fioletowa też nie byłą zła:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lotos i trawa cytrynowa mi się najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię sole z Biedronki, często ich używam nie do kąpieli a do samego moczenia stóp w misce :) Nie miałam tej wersji lotos, ale 3 pozostałe są mi znane. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sole z biedronki są okej :D zawsze staram się kupować nowe zapachy :) najbardziej lubie lawendową

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję współpracy ;) my jesteśmy wierni Pampers od samego początku :) są świetne więc nie widzimy powodu , aby je zmieniać. Wiele koleżanek używa Dada, a sole do kąpieli super ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. olejek kokosowy ciekawa jestem jaki będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog:*
    Zapraszam do mnie<3
    Obserwujemyy?;>

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję Biedronki:) super sprawa:) mój synek by się ucieszył z Dady a mąż miałby w czym się pławic jeśli chodzi o sole:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. ja używałam soli lawendowej, bardzo mi przypadła do gustu :) Jeśli chodzi o pampersy też używałam dla moich dzieciaczków biedronkowych i było wszystko ok, a chusteczki używam do wszystkiego, nawet do wycierania kurzu :) reszty niestety nie kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje współpracy :) Ja w sumie żadnej jeszcze soli nie używałam ale możę któregoś dnia kupie :) Jak długo czekałaś na odpowiedź od Biedronki ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje :) Bardzo lubię te sole Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Morska i trawa cytrynowa najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna współpraca :)
    Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. oooooooooooo super:) my bardzo lubimy dady :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję! Muszę sobie kupić jakąś sól. :p Życzę udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję! :)
    Aż wstyd się przyznać, żadnej z tych soli jeszcze nie miałam, też ostatnio przerzuciłam się na smażenie na oleju kokosowym;)
    P.S wszyscy w mojej rodzince którzy mają dzieciaczki używają dady ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gartulacje ... może kiedyś i ja coś dostane:)

    OdpowiedzUsuń
  45. GRATULUJĘ - ja również mam przyjemność współpracować z BIEDRONKĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję naprawdę ciekawej współpracy. Sam chciałbym nawiązywać dość ciekawe lecz dopiero zaczynam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://centrumdarmowek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajne - ciekawa jestem oleju kokosowego i nafty.

    OdpowiedzUsuń
  48. podobno te Dada sa niezle

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna współpraca, bardzo przydatne produkty :)
    zapraszam na konkurs, do wygrania portret :)
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Paczuszka bardzo fajna :)
    Gratuluję współpracy!
    Co do soli, to obecnie mam tę z trawą cytrynową i pachnie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  51. O nie wiedziałam , że Biedronka współpracuje z blogerami. Ja uwielbiam ich sól :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.