Joanna Styling Effect - więcej niż stylizacja. Baw się, kreuj, twórz niesamowite fryzury.

Jakiś czas temu otrzymałam kilka produktów do stylizacji włosów i w dzisiejszym wpisie chciałabym Wam o nich trochę opowiedzieć. Najczęściej używam tylko lakieru Silhouette w wersji czarnej, ale od czasu do czasu lubię zaszaleć. Najbardziej zależy mi na objętości, dlatego lubię mieć ciekawe produkty w swojej łazience.

Styling Effect to kompleksowa, nowoczesna linia produktów do stylizacji włosów. W gamie znajdują się produkty utrwalające, wygładzające i nabłyszczające fryzurę, a także do stylizacji loków. Ich różnorodność sprawia, że każdy znajdzie kosmetyk dla siebie. 

Pianka Modelująca bardzo mocna to doskonała propozycja dla osób lubiących trwałe i naturalnie wymodelowaną fryzurę. Włosy są puszyste, pełne objętości. Jest lekka, nie obciążą włosów, nie skleja.

Nabłyszczacz w sprayu to produkt do efektownego wykańczania fryzury. Nadaje włosom połysk i blask, zapewniając jednocześnie naturalną elastyczność. Nie obciąża i nie natłuszcza.

Nowoczesna linia Styling Effect zawiera produkty łączące w sobie 2 funkcje: stylizację i pielęgnację. Ułatwiają stylizowanie włosów, jednocześnie mają dobry wpływ na ich kondycję. Zapewniają różne stopnie utrwalenia.

Olejek do włosów to produkt, który zarówno przygotowuje do stylizacji, jak i intensywnie pielęgnuje włosy. Zawarte w recepturze olejki – makadamia, arganowy i kokosowy – sprawiają, że włosy są dobrze odżywione i wygładzone. Olejek można stosować zarówno na wilgotne, jak i suche włosy. Szybko się wchłania, nie obciąża, nie przetłuszcza, ładnie pachnie

Spray Objętość i Odżywienie nadaje włosom widoczną objętość u nasady. Po zastosowaniu produktu włosy są delikatnie uniesione u nasady, wygładzone na końcach, elastyczne i błyszczące. Przyjemnie pachnie, nie skleja. 


Powiem Wam, że jestem pozytywnie zaskoczona jakością produktów marki Joanna. Przetestowałam w ostatnim czasie tego trochę i jak na razie żaden mnie aż tak bardzo nie rozczarował. Z nowej serii Styling miałam też gumę i pastę. Podarowałam ją znajomemu i też jest zadowolony.

2 komentarze:

  1. Dawno nic od nich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mnie poprosiła żebym zrobiła jej coś z włosami na wesele :) i widzę ze mam już zestaw, Dzięki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.