Top 5 dobrze nawilżających kosmetyków do ciała. ISANA, ORGANIC SHOP, CUCCIO, YVES ROCHER, STARA MYDLARNIA.

Jak już wspominałam we wcześniejszych wpisach od jakiegoś czasu przerzuciłam się na balsamy, mleczka, a olejki na razie poszły w odstawkę. Moja skóra potrzebuje, zwłaszcza teraz mocnego nawilżania, więc innego wyjścia nie było, jak polubić się na nowo z balsamami. Do olejków pewnie jeszcze wrócę, a dziś chciałabym przedstawić Wam top 5 dobrze nawilżających produktów do ciała. 
Krem do ciała, który z czystym sumieniem mogę Wam polecić znajdziecie w Rossmanie i to w całkiem niedrogo, bo za 500ml zapłacicie około 11 zł. Krem Isana z olejkiem babassu pachnie delikatnie, kwiatowo. Szybko się wchłania i bardzo dobrze nawilża. Jest mega wydajny i wystarczy naprawdę niewielka ilość. Opakowanie konkretne.

W Biedronce kiedyś dorwałam krem do ciała marki Organic Shop Indyjski Lotos i kosztował też coś koło 10zł. Tutaj pojemność jest niestety dużo mniejsza 250ml, a zapach trochę mnie rozczarował. Plusem jest wydajność i bardzo dobre długotrwałe nawilżenie. 
Będąc koło Hebe warto wstąpić i zaznajomić się z ofertą marki Stara Mydlarnia. Pisałam już o tym masełku grapefruit. Wielki plus za cytrusowy zapach, który utrzymuje się na skórze przez jakiś czas po aplikacji, a tym samym niesamowicie poprawia mi nastrój. Dobrze nawilża i całkiem dobrze się wchłania. Cena około 25zł. 

Yves Rocher w swojej ofercie również ma fajne produkty do ciała. Jednym z nich jest mleczko do ciała malina i mięta pieprzowa. Zapach przyjemny, utrzymuje się przez dłuższą chwilę na skórze. Konsystencja lekka, szybko się wchłania ale zadziwiająco dobrze nawilża. Dodatkowo pompka ułatwia aplikację. Cen około 28 zł. Ja akurat trafiłam na promocję w której gratis przy zakupie był olejek do ciała.

Ostatnim produktem jest masełko do ciała marki Cuccio papaya guawa. Kiedyś miałam cudowną próbkę w Shiny Boxie. Po latach postanowiłam odświeżyć tą znajomość i nabyć pełnowymiarowe opakowanie. Przyznam szczerze, że nie jest to produkt ogólno dostępny. Cena waha się w granicach 40-50zł ale myślę, że warto. Oprócz solidnej dawki nawilżenia podoba mi się skóra, która jest jedwabiście gładka, przyjemna w dotyku i jeszcze na dodatek pięknie pachnie.

Dajcie znać czy lubicie powyższe produkty? Dajcie znać w komentarzu jaki balsam, masło jest waszym ulubieńcem. 

21 komentarzy:

  1. Ostatnio uwielbiam masełka Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełka Nacomi to ostatnio furora w internecie. U mnie też zagościły na stałe :)

      Usuń
  2. Ten ostatni opisany wzbudził moje największe zainteresowanie, pewnie to ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałem bliższej styczności z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zakochałam się w mleczku do ciała od La Petit Marseillaise. Treściwe i mega nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremy z Isany bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło oliwkowe Ziaja w zielonym pojemniku. Nie policzę opakowań, które zużyłam, kolejne już czekają. Używam całorocznie, bo skórę mam suchą. Skład, jak na Ziaję, całkiem przyzwoity, nie maże się na biało przy smarowaniu, co jak dla mnie dyskwalifikuje dane mazidło, szybko się wchłania i dobrze nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie męczę ten z Isany, ale dla mnie on przeokrutnie śmierdzi i to już drugie masło z Isany po kakaowym, które ma tą samą jakąś pod nutę zapachową, która mnie odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy ta maseczka nadawac sie bedzie dla tłustej cery czy tylko dla przesuszonej?

    OdpowiedzUsuń
  10. Stara mydlarnie testowalam fajny produkt a gdzie kupiłas to maslo cuccio, gdzies stacjonarnie go dostane czy tylko online?

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten z Yves Rocher ale wgl mi sie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem z Isany chętnie przetestuję :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw ale najlepiej mi przydało masło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam krem/masło w takim dużym opakowaniu z Isany i działało świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z organic miałam do tej pory tylko peelingi, może skuszę się też na krem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa jak się sprawdzą na mojej skórze, muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.