Mój HIT najpiękniejszy męski zapach Oriflame Giordani Gold Notte.

Był już mój najpiękniejszy damski zapach, teraz przyszła pora na coś dla mężczyzn. W tej kategorii też mam swojego faworyta, który pachnie tak pięknie, że sama mam ochotę się nim spryskać. Mowa tutaj o Giordani Gold Notte. Swoją drogą co by było gdybym spryskała się męskim zapachem i wyszła do ludzi? Myślicie, że byłoby w tym coś złego. :D 
Żywiołowy, świeży i zaskakujący zapach Giordani Gold Notte odzwierciedla urok mężczyzny, który potrafi cieszyć się życiem. Iskrzące nuty włoskich owoców cytrusowych przenikają się z luksusowym, zagadkowym akordem czarnego wetiweru, tworząc zapach, będący perfekcyjnym odzwierciedleniem wyrafinowanej męskości.
Nathalie Lorson jest kreatorką kilku słynnych zapachów, w tym Giordani Man Notte. To zdecydowanie męski i szlachetny zapach o doskonałych proporcjach. Rozpoczyna się eksplozją rześkich włoskich cytrusów z aromatycznym cyprysem i ostrym czarnym pieprzem. Nuty głowy – świeżo zmielona czarna kawa, korzenne goździki i dojrzałe, słodkie śliwki – budzą zmysły i dodają całości ciepła. Wytrawne nuty tła przykuwają uwagę na długo: drzewny, dymny akord Czarnego Wetiweru, delikatne akcenty zamszu i kuszące paczuli. Całość zamknięta w eleganckim flakoniku. Zapach utrzymuje się bardzo długo i trwa ale też zmienia się pod wpływem ciepła mężczyzny. Robiłam testy i na każdym z Panów pachniał inaczej, a i intensywność była różna. Jeśli szukacie niesowitego zapachu polecam przetestować samemu, być może i dla Was będzie to zapach idealny.

2 komentarze:

  1. Dawno nic nie miałem z Oriflame, a ostatnio kupiłem sobie nowy zapach, ale Lancome Hypnose Homme ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.