Oriflame woda perfumowana Possess The Secret

Miałam kiedyś podstawową wersję, która nie trafiła w moje gusta zapachowe. Tym razem postanowiłam wypróbować wersję the secret, ale po kilku próbach poddałam się. Niestety, to nie mój zapach. 

Poczuj moc, dzięki śmiałym nutom wody perfumowanej, inspirowanej legendarną nordycką boginią Idunn. Ten wyrafinowany i uwodzicielski zapach z unikalnym akordem złotego jabłka pozwoli ci poczuć się kobietą wyjątkową i niezapomnianą. 
Piękny flakonik skrywa w swoim wnętrzu, bardzo mocny, orientalno, kwiatowy zapach. Przez dzień bardzo ładnie się rozwija, choć jak już wspomniałam powyżej zapach nie przypadł mi do gustu i oddałam go sąsiadce, która jest w nim zakochana. Posses The Secret Woman został wydany w 2018. Nutami głowy są bergamotka, jaśmin, czarna porzeczka. Nutami serca osmantus, jabłko, orchidea. Nutami bazy są drzewo sandałowe, wanilia, słonecznik.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny flakon, ale tej wody nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu, lecz zapowiada się ciekawie!

    Wszystkiego dobrego z okazji Naszego święta!
    Zapraszam do siebie, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zachwycił mnie, za to w nowym katalogu nr 6 będzie nowy Lovely, tym razem Sunkissed i jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.