Mój HIT - najpiękniejszy damski zapach Oriflame Eclat Mon Parfum

Gusta zapachowe zmieniają się wraz z wiekiem, o czym sama się przekonałam. Perfumy, które kiedyś lubiłam poszły w odstawkę, a na ich miejsce pojawiły się nowe. Szczerze, to seria Eclat nigdy mnie nie kusiła. Oczywiście wąchałam, ale nie był to mój zapach. Wszystko zmieniło się, gdy w sprzedaży pojawiła się nowość Eclat Mon. Zakochałam się od pierwszego psiknięcia, dlatego cały czas jestem im wierna i własnie kończę pierwsze opakowanie.
Najbardziej wykwintny i wyrafinowany wyraz francuskiej elegancji i stylu. Perfumy Eclat Mon Parfum zdobi akord, stworzony na wyłączność przez legendarny, paryski dom perfumeryjny DeLaire. Kwiatowy i promienny zapach zbudowany wokół szlachetnych nut białego irysa - musujących, nowoczesnych i wysublimowanych.

Eclat Mon to nowe perfumy dla kobiet z 2018 roku. Kategoria kwiatowo-zielona Nuty zapachowe: gruszka nashi, migdały, akord DeLaire Boudoir. Zapach pięknie się rozwija przez cały dzień i jest dość mocno wyczuwalny przez otaczające mnie osoby. Często słyszę, że zostawiam za sobą pachnący ogon. Uwielbiam je i z przerwami używam od momentu pojawienia się w katalogu. 
Jeśli szukacie niesamowitego zapachu, to polecam. Jestem przekonana, ze wielu osobom przypadnie on do gustu.

4 komentarze:

  1. Piękny flakonik, zapach pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, mój gust zapachowy również ewoluował z wiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że udało Ci znaleźć zapach, których tak Ci się spodobał ;) Ja ostatnio zakochałem się w Lancome Hypnose Homme ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.