Bardzo skromne jesienne zakupy - same sprawdzone kosmetyki.

Ostatnio bardzo mało kupuję. Wykańczam wszystkie zapasy i staram się nie dokładać nic więcej do pudełka schowanego w szafie. Jak już coś muszę kupić, bo się skończyło, to przeważnie kupuję to samo. Większość kosmetyków ze zdjęcia już przewinęło się na moim blogu, ale uważam, że skoro się sprawdziły, to po co eksperymentować. Pasuje mi zrobić aktualizację pielęgnacji twarzy, włosów bo w tym temacie trochę się pozmieniało. Postaram się wpis napisać w najbliższym czasie, a dzisiaj zapraszam na szybki przegląd zakupów. 
Stali bywalcy bloga zapewne zauważyli dwa ogromne spraye lakierów do włosów Silhouette marki Schwarzkopf. Uwielbiam je. Wersja czarna i różowa, to mój hit. Obecnie wykańczam wersję białą. Widziałam je w wielu salonach fryzjerskich. Świetnie utrwalają, nie tworzą kasku, nie podrażniają skalpu i łatwo je wyczesać. To już moje kolejne opakowania. Lakiery dostępne są też w jeszcze większej wersji, ale ja nie mam ich gdzie trzymać, dlatego wybieram te mniejsze pojemności. W pielęgnacji twarzy dalej stawiam na żele do mycia twarzy. Do koszyka wrzuciłam niezastąpionego Garniera w nieznanej mi wersji Bostanical oraz nowość dla jak dla mnie CeraVe Cleansers emulsję oczyszczającą. Zaczęłam już używać i całkiem fajne myjadło do twarzy. Nie mogło zabraknąć również płynu micelarnego z Dermedic. Fajnie zmywa makijaż oraz tonizuje skórę. Pielęgnacja ciała, to w dalszym ciągu olejki, które raczej nigdy mi się nie znudzą. Mamy tutaj oliwkę dla dzieci Barbaria oraz Topvent olejek relaksujący do masażu. Oliwkę znam, a olejek to dla mnie zupełna nowość. Na koniec wspomnę jeszcze o płynie do higieny intymnej i nici dentystycznej OralB. Jeśli chodzi o płyn, to wszyscy moi ulubieńcy są albo niedostępni, albo ciężko je kupić. Gdy tak się dzieje stawiam na płyn z Farmony z czystkiem, który daje radę i jest niedrogi. Nić to najlepiej woskowana z Oral B. Miałam inne i ta jest najlepsza. 

Zakupy poczyniłam w niezawodnej drogerii internetowej iperfumy.pl. Uwielbiam te szybkie i terminowe dostawy.

10 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować te lakiery do włosów, skoro tak zachwalasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy można się spodziewać jakiejś dłuższej recenzji tej emulsji CeraVe? Widziałam ostatnio te kosmetyki w internetowej aptece melissa i zauważyłam też już sporo dobrych opinii na ich temat... Chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisać :) Na razie jestem po tygodniu używania i całkiem fajny produkt.

      Usuń
  3. Też staram się nie kupować nowych kosmetyków, a zużyć to co mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn z Farmona z Czystkiem faktycznie jest dobry bo już go miałam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Poza Dermedic, nic praktycznie nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe produkty :) Jestem bardzo ciekawa tego żelu do twarzy :d

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już dawno nic nie kupowałam, kupuje jedynie rzeczy, któe potrzebuje :D
    Ciekawa jestem jak się będą u ciebie soprawować te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.