Barbaria Cosmetica natural - kosmetyki warte uwagi.

Kosmetyki Barbaria poznałam całkiem przypadkiem. Po prostu potrzebowałam odmiany i do koszyka na wypróbowanie wrzuciłam różany płyn do higieny intymnej. To był strzał w dziesiątkę, dlatego w dzisiejszym wpisie chciałabym Wam trochę opowiedzieć o kosmetykach, które używałam marki Barbaria. Czy je polecam lub nie dowiecie się przechodząc niżej. 

Jak już wspomniałam wyżej jestem zachwycona działaniem żelu do higieny intymnej Rosa Mosqueta. Zapach bardzo ładny, dość mocno wyczuwalny, bo zawiera wyciąg z dzikiej róży. Pieni się dobrze i super odświeża. Niestety po moich ostatnich zachwytach ciągle jest niedostępny, co bardzo mnie smuci. Ogólnie mam w planach wypróbowanie całej serii Rosa Mosquieta. Mam jeszcze dezodorant w kulce i również jestem z niego zadowolona. Jeśli szukacie delikatniej pachnącego żelu do higieny intymnej warto zainteresować się żelem z aloesem. Testowałam i polecam. Żele nie podrażniają i nie wysuszają wrażliwej skóry. 

Jak już wiecie (pisze o tym bardzo często) jestem wielką fanką olejków, oliwek i mojej uwadze nie mogła umknąć seria aloesowa. Nawilżający olejek do ciała dla dzieci, jak i wersja dla dorosłych sprawdziła się. Olejki szybko się wchłaniają. Skóra po zastosowaniu jest miła w dotyku, nawilżona, promienna. Z kosmetyków Aloesowych mam też szampon do włosów, płyn do kąpieli i piankę do golenia. Na pewno cechą charakterystyczną tych 3 produktów jest delikatny zapach, niesamowita wydajność i odpowiednie działanie
Mam je już jakiś czas i jeszcze się nie skończyły.


Barbaria, to hiszpańska marka kosmetyków, której właścicielem jest firma Berioska S. L., mająca siedzibę w pobliżu Walencji. Babaria to kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, preparaty do ochrony przed słońcem, kosmetyki dla dzieci i inne. Zawierają wyciągi z aloesu, dzikiej róży, a nawet jad węża, wyciąg ze ślimaków, żeń-szeń
kawior, perły oraz złoto. 

 Na stronie zagranicznej asortyment jest bardzo bogaty i mam nadzieję, że w najbliższym czasie pojawi się on w Polsce. Swoje kosmetyki zamawiam ze strony iperfumy.pl

Znacie kosmetyki Barbaria ? Jeśli tak koniecznie w komentarzu napiszcie nazwę produkt, który powinnam w pierwszej kolejności wypróbować. 

4 komentarze:

  1. Dla mnie nowośc, nigdzie wcześniej ich nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem trzeba jakiś zmian, aby nasza cera była w lepszej kondycji. Nie ukrywajmy cera i ciało do kosmetyków często używanych uzależnia się i nie działa już tak dobrze jak za pierwszym razem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.