Zamówienie z Oriflame / Paradise / Eclat Mon / Olivia / Frends World dla niej i dla niego.

Jakiś czas temu po dłużej przerwie znów powróciłam do zamawiania kosmetyków w Oriflame. Skusiłam się na nową Eclat Moon. Przy okazji wzięłam Paradise, która kiedyś strasznie mi się podobała oraz sprawdzone Frends World dla niej i dla niego. Pojawił się też portfel Olivia w modnym ostatnio wzorze. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o moim zamówieniu. Czy warto ? Zapraszam.
Nowością katalogu są perfumy Eclat Mon, które spodobały mi się już po pierwszym powąchaniu pachnącej strony. Postanowiłam zamówić i to był strzał w dziesiątkę. Zapach utrzymuje się naprawdę długo - cały dzień i jeszcze następnego dnia wyczuwam go na ubraniu dość mocno. Jako fanka kwiatowych zapachów nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Perfumy Eclat Mon zdobi akord białego irysa, stworzony na przez legendarny, paryski dom perfumeryjny DeLaire. 
Kategoria kwiatowo-zielona Nuty zapachowe: gruszka nashi, migdały, akord DeLaire Boudoir

Jak już wspomniałam na wstępie Paradise wersji klasycznej kiedyś bardzo mi się podobał. Obecnie chyba gust mi się zmienił i zapach bardzo mnie męczy. Również mocno wyczuwalny cały dzień. Flakon bardzo ładny. Może stanowić fajną ozdobę toaletki. 
Kategoria kwiatowo-drzewny-piżmowy. Nuty zapachowe:bergamotka, jaśmin, drzewo kaszmirowe.

Frends World w wersji damskiej, to mój ulubieniec ostatnich miesięcy. Super zapach. Mam właśnie drugie opakowanie. Kategoria kwiatowo-owocowo-drzewna. Dominuje cynia, brzoskwinia, wanilia. Dla męża też wzięłam Frends World. Trwałość bardzo dobra. Ja jestem zadowolona. 
Na koniec kilka słów o portfelu Olivia. Spodobał mi się wzór i pomponik. Niestety nie dopatrzyłam, że portfel otwiera się nie od początku boku, tylko od góry. Przez to jest niepraktyczny i w miejscu, gdzie się nie otwiera ciężko włożyć karty, bo zwyczajnie się przegródki zaginają. Jestem rozczarowana, bo zapowiadał się naprawdę nieźle. :( Może oddam komuś lub zostawię go sobie do zdjęć. 

Podsumowując jestem zadowolona z zamówienia. Polecam.

4 komentarze:

  1. Faktycznie widać na zdjęciu, że portfel nie do końca się otwiera, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już z dobre 5 lat nie miałam nic z Oriflame. Nawet trochę jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Friends World dla niego korzysta mój 14-to letni syn. To bardzo lekki zapach, nie przegięty w żadną stronę idealny dla młodzieży. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie zastanawiam nad ich kosmetykami :D Używałam ich w liceum i gimnazjum

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.