SUMMER BLACK FRIDAY - 20% zniżki na różne marki 09.07. - 15.07. Największe wydarzenie kosmetyczne lata.

Tego jeszcze nie było! Mój ulubiony sklep iperfumy.pl w którym regularnie robię zakupy przygotował akcję Summer Black Friday. Nie trzeba wcale czekać na ten jedyny dzień w roku, bo latem też można ustrzelić i skorzystać z super okazji. Summer Black Friday obowiązuje od 09.07- 15.07. w tym czasie można otrzymać aż -20% na różne marki. Nie zwlekaj i skorzystaj z niesamowitej okazji. 
20% ZNIŻKI NA TOPOWE MARKI - WPISZ KOD ZNIŻKOWY SUMMER20PL

Black Friday to święto zakupów. Black Friday zaczynają się w piątek po Święcie Dziękczynienia i wiążą się z ogromnymi zniżkami rzędu kilkudziesięciu procent. Co roku Black Friday rozpoczyna gorączkę przedświątecznych zakupów. Początki międzynarodowej akcji przypadają na rok 1929, kiedy po upadku giełdy w Nowym Jorku i rozpoczęciu kryzysu gospodarczego, niektórzy handlowcy zorganizowali dzień pełen zniżek, aby ponownie przywrócić klientom chęć do zakupów. 

Myślę, że nie ma takiej osoby, która nie lubi zniżek, promocji. Ja bardzo lubię, ale czasem próbuję sama ze sobą negocjować. Chciałabym, aby w mojej kosmetyczce panował minimalizm, dlatego staram się dokonywać przemyślanych zakupów, choć nie zawsze mi to wychodzi. Ostatnio zaliczyłam wpadkę z paletą Maxi, a tu kolejna paleta robi furorę w internecie. Mowa o Soph X Makeup Revolution. Jakościowo ponoć rewelacja i mam niesamowitą ochotę ją wypróbować. Zwłaszcza, że podczas promocji będzie na nią obowiązywał rabat -20%. 
Zainteresowała mnie też koreańska marka Korika. W asortymencie sporo ciekawych masek w płachcie. Jak wiecie mam fioła na punkcie masek i cały czas coś nowego kupuję, choć pudełko już mam wypełnione po brzegi. 
Rabat -20% obowiązuje na następujące marki: Avene, Avon, Katy Perry, David Beckham, Armaf, DW Home, Caron, Yankee Candle, L'oreal Paris, Makeup Revolution, Max Factor, Mary Kay, Bourjois, Dermacol, Klorane, Korika, Spiritime, Nivea, Weleda, Eveline Cosmetics, Johnson's Baby, BrushArt, Remington.

Kliknij tutaj czarny piątek promocje, aby przenieść się na stronę z niesamowitymi okazjami.

Dajcie znać w komentarzu jakie kosmetyki wymienionych marek polecacie. 

16 komentarzy:

  1. Dużo fajnych firm będzie na tej promocji. Ja na razie muszę oszczędzać więc nie skorzystam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę zacząć zużywać w końcu, a nie tylko kupować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzę czy jest tylko jedna marka, która mnie interesuje :)Jeśli nie ma to nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te maski bym przygarnęła. Paleta Maxci kiepska w sumie, ale Soph mam i 100x lepsza, kupuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczki uwielbia. Musze jakąś dziś zrobić, przypomniałaś mi

    OdpowiedzUsuń
  6. ja póki co mam zapas kosmetyków, więc na nic się nie skuszę, chociaż jak widzę rabat na YC to już mnie korci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Robię przegląd kosmetyków i jeśli czegoś będę potrzebować skorzystam z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczki to coś zdecydowanie dla mnie! :) Chyba muszę się bliżej przyjrzeć tej promocji, bo może udałoby się upolować jakieś ciekawe kosmetyki w dobrej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chwilowo mam zakazik na kupno kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że jest taka promocja może nawet z niej skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletkę MUR i ja mam na swojej wishliście zakupowej. Muszę ją mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam ostatnio na iperfumy i w ostatniej chwili się opamiętałam, bo za kilka dni wyjeżdżam na wakacje i nie mogę trwonić pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam już o tych promocjach i mega kusza..

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie promocje to tragedia dla mojego portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Promocje uwielbiamy chyba wszyscy. Mnie najbardziej kusi właśnie paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie też mam ochotę na te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.