Avon Incandessence - legendarny i nieśmiertelny zapach.

Incandessence Avon zna chyba każdy. Ciekawa jestem z jakiego roku pochodzi ten zapach i kto jest jego twórcą. Szukałam informacji w czeluściach internetu, ale nic nie udało mi się znaleźć. Na pewno jest on już trochę na rynku, bo już jako nastolatka bardzo go lubiłam. U mnie w pracy koleżanki chwalą go sobie i często zamawiają. Najfajniejsze w nim jest to, że je jest mega trwały i na każdej osobie pachnie ciutkę inaczej. W dzisiejszym wpisie zabieram Was na spacer po ogrodzie pełnym kwiatów. Jeśli są chętnie, to zapraszam do dalszej części. 
Zestaw Incandessence:
- woda perfumowana, dezodorant antyperspiracyjny w kulce, perfumowany spray, roletka.
Do całości można dokupić jeszcze balsam, dezodorant i perfumetkę. Tak swoją a drogą to taki zestaw idealnie nadaje się na prezent. 

Pozwól Incandessence roziskrzyć Twój wewnętrzny blask i olśniewaj kobiecą energią.
Kategoria: kwiatowa
Nuty głowy: bergamotka, konwalia, biała brzoskwinia
Nuty serca: lilia trąbkowa, róża, mimoza
Nuty bazy: drzewo tekowe, goździk, kremowe piżmo
"W każdej kobiecie drzemie pierwotna, niespożyta energia życia. To czyste, ciepłe światło zainspirowało nas do stworzenia Incandessence. Chcieliśmy skomponować zapach, który wyrazi to nieskazitelne piękno i pozwoli mu przedostać się do świata widzialnego"

Patrząc z perspektywy czasu flakonik niewiele się zmienił. Dalej ma taki sam kulisty kształt. Jedyne, co można zauważyć, to brak zdejmowanej nakrętki. Psikadło zostało wbudowane w opakowanie, co znacznie przyśpiesza aplikację. Sam zapach jest niesamowity, kwiatowy, świeży. Intensywny, a zarazem na tyle delikatny, że nie jest męczący i nachalny. Utrzymuje się przez cały dzień. Czasem na drugi dzień nawet go czuję. Znakomicie sprawdzi o każdej porze roku, choć wiosną, latem, gdy ciepło najlepiej się rozwija i współgra z otaczającym nas otoczeniem. Odzwierciedla atmosferę wiosny, kwiatów w pełnym rozkwicie. Perfumy te łączą w sobie klasykę i iskrzące piękno kwiatów wraz z odrobiną prowokującej atrakcyjności korzennego aromatu.

Jeśli lubicie kwiatowe zapachy, to serdecznie polecam. 

25 komentarzy:

  1. Mam ale wodę toaletową i to jest jeden z lepszych zapachów z tej firmy.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam go od ok 20 lat! Podobał mi się, koleżanka dała mi go na 18-stkę.
    Szkoda, że zmienili opakowanie, poprzednie było bardziej eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś często używałam tego zapachu i bardzo go lubiłam :) Potem trochę mi się znudził, a poza tym przyszły inne zapachy i o nim zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. IststnOs dostałam ten zapach i się rozczarowałam. Po godzinie nie było już go czuć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jakoś do kosmetyków i perfum katalogowych przekonać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe nuty zapachowe, myślę że by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętny zapach. Kiedyś bardzo często go kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz częściej wpadam na avonowe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie, ja ten zapach pamiętam jak byłam jeszcze nastolatką, muszę koniecznie sobie go przypomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach młodości .. moja mama kiedyś używala :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zapach był kiedyś hitowy - niestety zmieniły się trochę nuty zapachowe albo skład, bo nie pachną już tak pięknie jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyk, którego nie znam :D Kiedyś wąchałam od koleżanki, ale nigdy nie przekonał mnie do siebie na tyle, żeby skusić się na flakonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ukochany zapach, właśnie wczoraj wrzucałam z nim zdjęcie na instagram.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten zapach od wielu lat. Marka Avon świetnie się sprawdziła wprowadzając tą perfume na rynek

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go bardzo lubię i uzywam czase.
    Nie mniej z avonu najbardziej podobał mi się sunny skies, był obłędny i bardzo mi go brakuje

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno temu miałam ten zapach, bardzo ładny, mam do niego sentyment :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapachy Avon. Kiedyś byłam jego fanką

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedyś monotonnie używałam tych zapachów, jednak na dzien dzisiejszy jest dla mnie za słodki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię perfumy od Avon ale jakoś ten szczególnie nie podpadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach jest piękny, ale mi już niejednokrotnie zafarbował bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj fajne wspomnienia mam z Incadense!

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam ten zapach :) Kiedyś go używałam i mile go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kwiatowe zapachy lubię, ale nie wiem, jak to się stało, ale ja tych zupełnie nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.