ShinyBox 6 years together - czerwcowe pudełko już u mnie.

Z lekkim opóźnieniem dotarło do mnie dzisiaj najnowsze pudełko ShinyBox. W czerwcu Shiny obchodzi swoje 6 urodziny, dlatego ekipa przygotowała coś specjalnego. Jeśli jesteście ciekawi co skrywa wnętrze, zapraszam do dalszej części wpisu. 
W majowym pudełku Shiny Box pojawił się genialny żel pod prysznic marki Nutka, dlatego bardzo ucieszyłam się z możliwości wypróbowania również szamponu. Akurat mam wersję regulującą wydzielanie sebum o zapachu gruszki i begamotki. Wypróbowałam raz, ale akurat w tym przypadku miłości z tego raczej nie będzie. Z produktów do włosów w pudełku znalazłam również suchy olejek w mgiełce Schwarzkopf. Dobrze, że nie dostałam sprayu koloryzującego, bo dopiero, co wyrzuciłam połowę tamtego opakowania. Jeśli chodzi o twarz po raz kolejny pojawiła się marka Kuesi. Tym razem mamy krem do twarzy z filtrem 50. Na pewno dużo osób się z tego kremu ucieszy. Ja filtrów nie używam, ale pewnie z ciekawości wypróbuję. Jeśli mowa o słońcu, to mamy też balsam do ust w sztyfcie Sun Fun Delia. Kosmetyk jak najbardziej na czasie i przyda się. Maseczki też mile widziane i tutaj mamy wersję oczyszczającą z glinką Efektima. Bardzo zaciekawił mnie krem matujący Efektima, który znalazłam w pudełku, a na ulotce nie wiedzę. Producent obiecuje, że nasza skóra będzie matowa, a rozszerzone pory staną się mniej widoczne. Zobaczymy, czy obietnice zostaną spełnione. Na pewno dam Wam znać w najbliższym czasie. W czerwcu ekipa Shiny postarała się i do pudełka wrzuciło produkty z różnych kategorii. Box jest dzięki temu różnorodny i ciekawy. Fanki wody kokosowej również znajdą coś dla siebie, a to wszystko dzięki marce Dr. Coco. Nawet osoby lubiące kolorówkę mogą zaszaleć i pochwalić się ustami w pięknym kolorze fuksji. Hypoalergiczna pomadka Bell zbiera w necie całkiem dobre opinie. Jako nowość, ciekawostka dla mnie jest marka Loffme, która wprowadziła na rynek płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku. Przyznam szczerze, że wcześniej o nich nie słyszałam, więc cieszę się możliwości ich wypróbowania. Na koniec zostawiałam wzmiankę o mydle antybakteryjnym Clean Hands. Mydeł nie używam, więc pewnie komuś je podaruję, albo wykorzystam do mycia gąbek. 

Podsumowując czerwcowe pudełko oceniam bardzo wysoko. i jestem zadowolona z zawartości. Oby tak dalej. 

Koniecznie w komentarzu dajcie znać, jak Wam się podoba zawartość.

24 komentarze:

  1. Pudełko zawiera naprawdę przydatne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko korzystam z takich boxów, ale ten wydaje mi się całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dla mnie, dlatego dobrze, że nie zamawiam pudełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość pudełka jest bardzo fajna i opłaca się je zamówić

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle podoba mi się sam design pudełeczka, tym razem wakacyjny i kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie właśnie Kueshi najbardziej ucieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam to pudełko i jestem bardzo zadowolona z jego zawartości :) U mnie co prawda nie było kremu od Efektimy, ale za to trafił mi się żel do zmęczonych nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kazdy znajdzie cos dla siebie, ale jednak jestem na nie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jednak czegoś brakuje w tym pudełku ;) takie jak na urodzinowe to mnie nie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawi mnie olejek w mgiełce Got2Be i krem Kueshi

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość może być. Mam wrażenie, że szampony to co rusz w tych boxach. Ja już dawno zrezygnowałam z zamawiania

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie niestety zawartość nie porwała, pewnie oczekiwałabym jakiegoś produktu wow z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie nie kręcą te boxy bo rzadko kiedy zawartość pada w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupełnie przeciętny, moim zdaniem. Nic co by mnie bardziej zainteresowało. Sporą część kosmetyków wykorzystam, ale tylko dlatego, że nie lubię gdy coś się marnuję. A resztę rozdam znajomym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę całkiem fajną i ciekawą zawartość. Samo pudełko jest śliczne, takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie sie wydaje, ze to jeden z lepszych boxow jakie widziałam: )

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet fajna zawartość, na pewno bym wszystko zużyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam cię serdecznie w ten piękny lipcowy dzień Co prawda jest na przemian raz słońce raz zachmurzenie Ale przyznam że bardzo mi to odpowiada za ciepłym zbytnio nie przepadam wychylam właśnie głowę przez swoje okno i oglądam Co ciekawego dzieje się na zewnątrz podziwiam twoje kwiaty w ogródku które Pięknie się prezentują i nie mogę doczekać się wieczoru Kiedy po raz kolejny się wychyla i będę wąchać zapachy którymi nie uroczą bo właśnie wieczorem te zapachy kwiatów są bardzo intensywne 🍀

    Ja również otrzymałam swoje urodzinowe pudełko Shiny Box z tą firmą kosmetyczną jestem prawie że od samego początku wiadomo pudełka raz lepsze raz gorsze ale te oceniam bardzo pozytywnie jest tutaj głównie pielęgnacja i z tego się najbardziej cieszę także tobie i sobie życzę przyjemnych testów 🚺


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawartość nie koniecznie mi odpowiada. Może 2 rzeczy bym używała i to nie wiem do końca...

    OdpowiedzUsuń
  20. Już go widziałam na kilku blogach, całkiem ciekawa zawartość. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam to pudełko, choć trochę inną zawartość, jak dla mnie udana edycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna zawartość pudełka, nie znam tych produktów więc było by co testować.

    OdpowiedzUsuń
  23. też jestem zadowolona z jego zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dość ciekawe pudełko, była bym zadowolona z jego zawartości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.