Zaful.com - Cute Cat Glass, Light Box, Makeup Mirror - moje zamówienie

Jeszcze trwa Chiński Nowy Rok, dlatego część przesyłek jeszcze nie została wysłana lub dotrze z opóźnieniem. Ostatnio prezentowałam Wam wish listę z Zaful, gdzie były te urocze kubki z kotami. Właśnie je otrzymałam. Zamówiłam 6 sztuk, ale niestety jeden kubek przyszedł uszkodzony. Jak na szkło, szklanka jest bardzo leciutka, dlatego obawiam się czy aby na pewno wytrzyma wrzątek i nie pęknie. Chyba będzie bardziej odpowiednia do zimnych napojów, niż gorących. 
W końcu mam też świecące pudełko, które widywałam na blogach. Na razie dziecko ma radochę i wkłada różne obrazki. Postawiłam je pod telewizorem, bo raz, że tam pasuje, a poza tym jest tam wtyk do USB. Light Box można załączyć też na baterie. Podoba mi się. 

Zamówiłam też małe ozdobne lusterko do torebki. Bardzo dobrze wykonane. 
Light Box - KLIK
Kubki koty - KLIK
Lusterko KLIK


Jestem zadowolona z zamówienia. Niestety w tym momencie większość rzeczy jest niedostępna w sklepie, ale pewnie po Nowym Roku czyli 21 lutego nastąpi uzupełnienie zapasów.

25 komentarzy:

  1. wow, te kubeczki są przesłodkie, na pewno jak już się przeprowadzę do nowego mieszkania to sprezentuję sobie takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo na nie się czaiłam, aż w końcu trafiłam, ze były w sklepie :D

      Usuń
  2. Kochana... Nie została wysłana... Za moją nawet zapomnieli uregulować :P. Także jestem zła, ze hej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się wkurzać. Jeszcze jutro i wakacje im się skończą. Wszystko wróci do normy..

      Usuń
  3. Śliczne rzeczy, wszystko kusi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już te kubki na innych blogach i mega mi się podobają zwłaszcza rączki z ogonków

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kotki są mega, bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kociaki są słodkie :)
    Wszystko kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubki w koty są bombowe - jestem kociarą więc z chęcią takie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wszyscy zamawiają lightboxy na tyle czesto, ze sa out of stock hehe. te szklaneczki z kotełkami są mega urocze. Zamówiłam, ale niestety nie zdążyłam, ponieważ zostały właśnie wyprzedane buuuuuu :( Obserwuje bloga i będę powracać (poklikałam w linki, końcówka to: ...293)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz był przestój, bo chiński nowy rok i dlatego aut of stock.
      Pisało, że oferty zostaną uzupełnione po.

      Usuń
  9. Kocie kubki sa fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te kubeczki :D Ale lightbox też super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te szklaneczki są super! :) Przebyły taki szmat drogi, więc imponujące jest to, że dotarły w jednym kawałku :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.