Zamówienie z.sammydress.com - smutny kotek, wesoły kotek, nożyce z laserem, folia antystatyczna.

Niedawno dotarło do mnie długo wyczekiwane zamówienie z Sammydress,com. Tym razem czas oczekiwania wyniósł, aż dwa miesiące. Już nieraz robiłam zamówienie w tym sklepie i pierwszy raz zdarzyło się tak długo czekać. Bałam się, ze przesyłka zaginęła, ale na szczęście wszystko przyszło całe i zdrowe. 
Podczas tworzenia zamówienia do koszyka wrzuciłam uroczy kubek wykonany z matowej ceramiki. Kubek na żywo prezentuje się super i żałuję, że nie wzięłam do kompletu kilku sztuk. Do wyboru jeśli się nie mylę oprócz kotka był króliczek i chyba coś jeszcze, ale nie pamiętam już, bo to było tak dawno. 
Ostatnio szukam idealnego portfela i torebki, dlatego co jakiś czas widzicie u mnie jakąś z tych rzeczy. Tym razem ładny, pojemny, malutki portfelik. Podoba mi się. 
Nożyczki z wbudowanym laserem, to według mnie taki fajny bajer ułatwiający życie :D 
Do pokoju córki trafiły kolejne naklejki. Nie popatrzyłam na wymiary i drzewko okazało się, małe. 
Zwinięty rulonik, to folia antystatyczna na szybę. Pokazywałam Wam już kiedyś taką, ale tamta strasznie prześwituje, więc zamówiłam inną. Kupiłam z myślą o oknie łazienkowym. 
Koci portfel, nożyce już niedostępne w ofercie sklepu 
Kubek z kotkiem KLIK
Naklejki na ścianę sowy na drzewie KLIK 
Folia antystatyczna na szybę KLIK

Koniecznie zajrzyjcie na www.sammydress.com
Jak dla mnie sklep na sporo fajnych rzeczy do domu i nie tylko. 



5 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.