Moje ulubione długotrwałe zapachy Oriflame, Avon.

Uwielbiam ładnie pachnieć. Lubię, gdy zapach jest długotrwały, delikatny, nie drażni mojego nosa i nie boli mnie po nim głowa. Nie mam szczęścia do markowych perfum, bo gdy zapach podoba mi się w perfumerii, to po zakupie już mniej. Ostatnio zakupiłam Marca Jacobsa, ale miałam pecha. Flakon spadł mi na płytki i przestał pryskać. Doszłam do wniosku, że lepiej mieć tańsze perfumy, które można zmieniać w zależności od nastroju i nie będzie szkoda, gdy przytrafi im się coś złego. Bardzo mało osób zna perfumy z Avonu czy Oriflamu lub boi się je zamawiać, bo są z katalogu. Ja ze względu na cenę kupuję w ciemno i dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka fajnych perełek. 

ORIFLAME Perfumy Giordani Gold Essenza to mój najnowszy zakup. W zestawie mam też perfumowany krem. Falkon, jak i sam kartonik jest przepiękny, luksusowy w kolorach złota. Super prezentuje się na toaletce. Kompozycja kwiatowo-drzewna utrzymuje się na skórze przez cały dzień. Perfumy są subtelne, przyjemne dla nosa i otoczenia. 

Oriflame woda toaletowa Lucia - ten zapach znam od dawna i często do niego wracam. Kompozycja kwiatowa odpowiednia na każdą porę roku. Utrzymuje się bardzo długo i nawet na drugi dzień jest przeze mnie wyczuwalna. 

Oriflame woda toaletowa Happydisiac. Pełen optymizmu kwiatowo-owocowy zapach, bardzo trwały. W swoim składzie zawiera nutę poziomki, dlatego fajnie sprawdza się podczas ciepłych dni. 
Avon woda perfumowana femme exclusive. Również jest to nowy mój nabytek i jestem nim oczarowana. Kategoria kwiatowo-orientalna pchnie niesamowicie długo. Zapach wyczuwalny jest zarówno przeze mnie w ciągu dnia, a także przez osoby, które mijam. Ciągnę za sobą pachnący ogon przez cały dzień. 

Avon woda perfumowana Today Tomorrow Always Absolute. Kategoria kwiatowo-orientalna nie jest tak świeża, jak powyższe opisane przeze mnie perfumy, ale ma coś takiego w sobie, co mi się podoba. Pachnie zadziwiająco długo i rozwija się w ciągu dnia. Na początku zapach wydaje się taki wieczorowy, mocny, a potem zmienia się i staje się delikatny. 

Miałam w swoich łapkach już prawie wszystkie zapachy z Oriflamu i Avonu. Również na bieżąco jestem z nowościami. Niestety tylko kilka z nich pozostało ze mną na dłużej. Jestem ciekawa czy znacie pokazane przeze mnie perfumy? Dajcie znać w komentarzu. 

Kosmetyki Avon, Oriflame znajdziecie na iperfumy.pl

13 komentarzy:

  1. femme Avon miałam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tych nie znam ale też lubię sięgać po te perfumy 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Te nowe perfumy Femme są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Giordani Gold Essenza znam i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa perfum Oriflame, nigdy nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. GG i GG Gold znałam zapachy sprzed lat, bardzo mi się podobały lub Volare, ale tych zapachów które pokazałaś nie znam :) Nie jestem na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te fioletowe mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucia 😊 wspaniały zapach. Wrócił do oferty Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka zapachów z Avonu ale jeszcze żaden nie przypadł mi jakoś szczególnie do gustu :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.