Cremorlab najlepsza koreańska marka kosmetyków dostępna w Polsce.

Marka Cremorlab jest mi zupełnie obca i nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Nie bardzo też orientuję się w koreańskich kosmetykach, bo staram się wspierać polskie firmy, ale z tego co udało mi się zaobserwować przeglądając internet Creamorlab jest bardzo popularny za granicą. Recenzje również są pozytywne. Kosmetyki nie należą do najtańszych, dlatego w dzisiejszym wpisie poznacie moje zdanie na ich temat. Zapraszam na recenzję. 

ESENCJA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA, ROZJAŚNIAJĄCA, OCZYSZCZAJĄCA PORY, PRZECIWZMARSZCZKOWA
● Opakowanie bardzo ładne i zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych kosmetyków. Widoczne i wyczuwalne tłoczenia sprawiają, że użytkowanie jest bardzo przyjemne. Butelka posiada nakrętkę i korek z którego wydobywa się odpowiednia ilość esencji.
● Konsystencja przeźroczysta, wodnista. Aplikuję ją na dłonie i wklepuję w skórę twarzy. Od razu czuć lekkie orzeźwienie, chłodzenie przyjemne dla skóry. Szybko się wchłania.
● Zapach wody termalnej nic szczególnego. Szybko się ulatnia i zupełnie mi nie przeszkadza. 
● Esencja stosowana systematycznie delikatnie rozjaśnia skórę, wyrównuje jej koloryt przez co przebarwienia stają się mniej widoczne. W widoczny sposób zmniejsza widoczność porów oraz zwiększa nawilżenie. Już po kilku użyciach skóra odzyskuje jędrność i blask. 
● Kosmetyk bardzo wydajny. Wystarczy na kilka miesięcy używania.
● Cena 189zł - pojemność 270ml
SERUM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCE, REWITALIZUJĄCE, ZMIĘKCZAJĄCE SKÓRĘ
● Szata graficzna prosta, minimalistyczna bez zbędnych zdobień i uwypukleń. Serum zostało umieszczone z plastikowej buteleczce z pompką. Pompka nie zacina się i dozuje odpowiednią, niewielką ilość preparatu.
● Konsystencja kremowa, bardzo dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania.
● Zapach delikatny, jakby kwiatowy bardzo przyjemny dla nosa.
● Po zastosowaniu serum skóra jest odpowiednio nawilżona, wygładzona i przyjemna w dotyku. Pozytywnie wpływa na przebarwienia i drobne wypryski. Można stosować ją również pod oczy co bardzo mnie cieszy. Wygładza drobne zmarszczki oraz sprawia, że skóra nabiera zdrowego kolorytu.
● Cena 149zł - pojemność 30ml
KREM ŻELOWY NAWILŻAJĄCY, ŁAGODZĄCY I WYGŁADZAJĄCY
● Opakowanie również ładne i minimalistyczne. Krem został umieszczony w plastikowym zakręcanym pojemniczku. Pod nakrętką znajdujemy dodatkowe zabezpieczenie w postaci plastikowej nakładki. Producent dołączył też malutką szpatułkę, co rzadko się zdarza w kosmetykach. 
● Zapach całkiem przyjemny, delikatny. Ulatnia się po nałożeniu.
● Konsystencja żelowa bardzo dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. 
● Krem mimo lekkiej konsystencji bardzo dobrze nawilża. Pozytywnie wpływa na naczynia krwionośne, zmniejsza ich widoczność. Ma własnościowi przeciwzapalne i antyseptyczne, dlatego reguluje pracę gruczołów łojowych. Dzięki niemu skóra się mniej świeci, a drobne wypryski przestały się pojawiać. Skóra jest odpowiednio nawilżona, promienna, gładka 
● Idealnie sprawdza się pod makijaż. Mam wrażenie, że podkład zdecydowanie dłużej się trzyma. 
● Bardzo wydajny. Wystarczy tylko odrobina. 
● Cena 199zł - pojemność 100ml

ZESTAW MASEK W PŁACIE
Maski są bardzo dobrze skrojone, dlatego też trzymają się twarzy i nie zsuwają się w trakcie kuracji. Mają delikatne właściwości chłodzące, co bardzo jest przyjemne. Rewelacyjnie nawilżają, wygładzają i pielęgnują skórę. Cena za maskę 19,90zł
Podsumowując: Jestem mega zadowolona z powyższego zestawu. Aplikacja jest przyjemna i cały rytuał nakładania relaksuje mnie. Kosmetyki nie są tanie, ale skuteczne. Wydajność też jest bardzo dobra, co w przeliczeniu na cenę nie wychodzi tak drogo. Pozytywne zmiany widoczne są już nawet po kilku użyciach. 

W ofercie Cremorlab dostępna też jest maska pieniąca się i krem pod oczy. Jestem ich również bardzo ciekawa. 


Kosmetyki i składy znajdziecie w sklepie aurashop.pl
Polecam zajrzeć do sklepu.

19 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbowałabym taki zestaw, bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają fenomenalnie, ale póki co mój budżet by tego nie wytrzymał. Żelowy krem i serum intensywnie nawilżające chodzi mi po głowie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam koreańskich kosmetyków,chętnie bym wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koreańskie kosmetyki są stosunkowo drogie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania mają piękne ;) O firmie jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy ;) kosmetyki wyglądają bardzo elegancko i ciekawie ale te ceny jednak rozwalają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają świetnie, ale cena niestety nie jest już taka atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem ci że mnie zaciekawiłaś i to bardzo, tylko cholercia troszkę te ceny mnie tak no kurde drogie są. Za taki zestaw co bym miała szlaban na 3 miesiące od kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę, a ja nie spotkałam się z tymi kosmetykami na blogu jakoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam! Ale bardzo spodobały mi sie produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznaję, że pierwszy raz widzę tę markę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne opakowania.
    Niestety z azjatyckimi kosmetykami mam jeszcze baaaardzo małe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak sprawdza się w praktyce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.