Resibo odkryj piękno płynące z natury - czy warto przekonać się do kosmetyków naturalnych?

Kosmetyki Resibo towarzyszą mi od dłuższego czasu. Wspominałam już o nich w niejednym wpisie i pokazywałam w wielu denkach. Tym razem postanowiłam zakupić sobie prawie cały zestaw do twarzy. Znalazły się w nim kosmetyki, które już miałam i sprawdziły się u mnie. Nie ma tu kremów do twarzy, które kiedyś najmniej mnie zachwyciły. Postanowiłam też przetestować olejek do zmywania makijażu, zachwalany i ogólnie lubiany. Dziś zapraszam na zbiorczy wpis i przemyślenia. Odpowiedzmy sobie na pytanie : czy warto stosować kosmetyki naturalne ?
Moim hitem okazał się krem pod oczy. Wygodne, niewielkich rozmiarów opakowanie można zabrać ze sobą wszędzie. Pompka ułatwia aplikację i zapewnia higieniczne użytkowanie. Konsystencja kremu treściwa, biała dobrze nawilżająca. Krem zmniejsza opuchnięcia i niweluje drobne zmarszczki pod oczami. Stosuję go rano i wieczorem. Jest to moje chyba 3 opakowanie, a kolejne czeka w poczekalni. Genialny okazał się również tonik/mgiełka ( brak na zdjęciu). Po dłuższym używaniu widoczne są dopiero efekty. Koloryt skóry zostaje wyrównany, drobne naczynka jakby przestały być widoczne i poziom nawilżenia zostaje wyrównany. Po zastosowaniu nie musimy nakładać od razu kremu. Wygodne opakowanie z pompką ułatwia aplikację i możemy bezpośrednio psikać na twarz. Sprawdza się jako kosmetyk odświeżający w ciągu dnia. 
Polecam również zaopatrzyć się w rewelacyjne serum, które już po kilku aplikacjach przynosi zadowalające efekty. Skóra jest promienna, nawilżona, wygładzona, wygląda młodziej. Ze względu na porę roku najlepiej stosować go w ziemie, choć w lecie u mnie też sprawdza się. Treściwa, bogata konsystencja wolno się wchłania, dlatego najlepiej aplikować na noc. 
Sam płyn micelarny nie daje sobie rady ze zmywaniem makijażu, dlatego fajnie najpierw nałożyć olejek i dołączoną szmatką ściągnąć pierwszą warstwę, a dopiero potem użyć micela. Micel z powodzeniem może zastąpić nam tonik. 

Zatem czy warto przekonać się do kosmetyków naturalnych? Według mnie warto, choć cenowo musimy trochę więcej za nie zapłacić i na efekty trzeba troszeczkę poczekać. Czasem zapach nie do końca nam odpowiada, dlatego warto szukać swoich ulubieńców i nie zrażać się po pierwszej nieudanej aplikacji. Po roku systematycznej pielęgnacji już widzimy pierwsze efekty. Z kosmetykami jest tak samo, jak z rzucaniem zbędnych kilogramów. Nic nie dzieje się od razu i tylko ciężka praca, samozaparcie przynosi najlepsze efekty.

Polecam serdecznie kosmetyki Resibo i planuję jeszcze wypróbowanie balsamu do ust. Mam też nadzieję, ze kiedyś pojawi się w sprzedaży szampon. 

Kosmetyki naturalne kupuję w sklepie 

14 komentarzy:

  1. Kiedyś może i ja się na te kosmetyki skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie kończę olejek do demakijażu i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki naturalne lubię, jednak nie ograniczam się do korzystania tylko z nich. Miałam kilka próbek różnych kosmetyków z tej firmy i nie zawsze byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat z tymi zapachami to się zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestawik :) testowałam próbki, ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja póki co nie używałam żadnego z produktów Resibo, ale mam je na chciejliście i na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam produkty resibo, miałam już chyba wszystkie :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic jeszcze od nich nie miałam a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Resibo to firma która bardzo mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo bym chciała te kosmetyi wypróbować, ale u mnie nie ma !:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wreszcie coś kupić z resibo :) póki co zużywam to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się wreszcie skusić na jakiś kosmetyk z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.