Sesderma Factor G - regenerujący zestaw idealny na lato pod makijaż.

Systematyczna pielęgnacja twarzy przynosi zadowalające mnie efekty. Nie mam problemów z wypryskami. Jeśli jakiś się pojawi wyciskam go przez chusteczkę i od razu znika. Nadal szukam skutecznego preparatu na rozszerzane pory, ale ogólnie jestem zadowolona ze stanu mojej cery. Jakiś czas temu w moje w łapki wpadł zestaw kosmetyków do twarzy marki Sesderma. W dzisiejszy wpisie chciałabym Was zaprosić na recenzję oraz krótką prezentację marki. Zainteresowanych zapraszam.
SESDERMA - hiszpańska marka kosmetyczna, znana z niezwykle skutecznych i cenionych produktów, dostępnych w rozsądnych cenach, jak na tak zaawansowane technologicznie kosmetyki. Wiele nowatorskich produktów marki, otrzymało międzynarodowe nagrody i certyfikaty jakości. Kosmetyki cieszą się coraz większym powodzeniem, a skuteczność została potwierdza przez wielu zadowolonych klientów. 
Sensderma factor G serum z pęcherzykami lipidowymi. Przeznaczone do skóry wrażliwej atopowej.

Moja opinia: 
● Opakowanie wykonane z ciemnego szkła. W środku umieszczona pipetka dozująca odpowiednią ilość preparatu. Osobiście preferuję buteleczki z pompką, ale ten rodzaj opakowania też może być. Całość umieszczona w zielonym kartoniku.
● Konsystencja lekka, wodnista, szybko się wchłania i nie postawia tłustej warstwy
● Zapach delikatny, wyczuwalny tylko w trakcie aplikacji.
● Serum bardzo fajnie się rozprowadza. Wystarczy tylko dwie krople. Tworzy na skórze przyjemna w dotyku warstwę ochroną. Idealnie współgra z kremem i dzięki swojej lekkości nadaje się zarówno solo jak i z kremem pod makijaż. 
● Nawilża, nie obciąża skóry. Odpowiedni dla osób ze skórą atopową, alergiczną.
● Cena serum 199zł 
Sensderma Factor G - Regenerujący krem przeciwstarzeniowy 50ml. Krem przeznaczony dla osób o obniżonej jędrności i elastyczności skóry. 

Moja opinia:
● Opakowanie szklane, solidnie wykonane o prostej i przyjemnej dla oka szacie graficznej. Całość zapakowana w zielony kartonik. 
● Konsystencja biała, kremowa, lekka. Zapach dużo bardziej delikatny, niż w serum. Wyczuwalny tylko w trakcie aplikacji. 
● Bardzo dobrze nawilża i szybko się wchłania. Wygładza drobne zmarszczki i pozytywnie wpływa na wygląd skóry. 
● Cena kremu 199zł
Cena pojedynczego kosmetyku jest dość wysoka, dlatego firma postanowiła wyjść na przeciw kupującym i wprowadziła zestawy. Zestaw kosmetyków SESDERMA Factor G Renew można kupić na iperfumy.pl za jedyne 199zł.

Podsumowując: Najlepsze efekty uzyskamy stosując zarówno serum, jak i krem. Już po kilku użyciach skóra jest odpowiednio nawilżona, wygładzona, promienna, rozjaśniona. Stosując zestaw systematycznie przez miesiąc zauważyłam wygładzenie drobnych zmarszczek, wyrównanie kolorytu. Skóra stała się jędrna i elastyczna. Nic mnie nie zapchało i nie podrażniło. Mam wrażenie, że makijaż w ciągu dnia dużo lepiej wyglądał i o dziwo jakby dłużej się trzymał. Tak jak wspomniałam na początku wpisu oba kosmetyki nadają się na lato. Lekka konsystencja nie zapycha, nie obciąża moje mieszanej cery.

Znacie markę Sesderma ? 
Znacie może dobre kosmetyki zmniejszające pory? 

8 komentarzy:

  1. Ja jeszcze testuje i jak na tą chwilę jestem zadowolona z tego zestawu 👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesderma ma świetną ofertę pielęgnacyjną. Jak oglądam ich kosmetyki nie potrafię się zdecydować :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety marki Sesderma nie znam, natomiast bardzo chętnie wypróbowałabym te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam i nie miałam okazji używać. Cena za produkty dość spora, ale czasami warto zainwestować w coś z wyższej półki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ci że bardzo interesujący zestaw zarówno krem jak i serum mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze że nie miałam od nich nic ! I firmę widzę pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki. A na pory jak na razie najlepszy sposób jaki znalazłam to baza Porefessional Benefitu.

    OdpowiedzUsuń
  8. O firmie słyszałam, ale nie stosowałam produktów. Ze względu na cenę nie zanosi się na to, abym się na nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.