NIKEL - innowacyjne kosmetyki z całkiem innej bajki...


Marzy mi się wyjazd na Chorwację i mam nadzieję, że niedługo, to marzenie uda mi się zrealizować. W dzisiejszym wpisie nie będziemy rozmawiać o wakacjach, a o kosmetykach chorwackich, które dotarły do mnie ze sklepu internetowego ekodrogeria.pl. Markę Nikel stworzyła farmaceutka. W niedługim czasie kosmetyki stały się bardzo popularne, zdobyły uznanie konsumentów i wiele prestiżowych nagród. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziły, to zapraszam do czytania.

Nikel żel do mycia twarzy z oczarem wirgilijskim. Kosmetyki umieszczony w plastikowej przeźroczystej, buteleczce. Zapach jakby pomarańczowy, delikatny i całkiem przyjemny. Formuła wodnista, żelowa dobrze oczyszcza skórę twarzy z nagromadzonych zanieczyszczeń tj:sebum, martwy naskórek, kurz, resztki makijażu. Żel przeznaczony dla każdego rodzaju skóry, nie wysusza, nie ściąga, jest niezwykle łagodny. Fajnie odświeża, daje uczucie świeżej, czystej skóry. Sprawdza się w przypadku skóry naczyniowej, łagodzi zaczerwienienia, wyraźnie poprawia wygląd porów już po pierwszej aplikacji. Niezwykle wydajny, wystarczy niewielka ilość. Cena 200ml 49,90. 

INCI: Aqua, Sodium Cocoamphodiacetate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Citric Acid, Hamamelis Virginiana Bark/Leaf/Twig Extract, Sodium Benzoate, Mel, Aloe Barbadensis Extract, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Limonene*, Linalool* *z naturalnych esencji roślinnych
Nikel olejek z wiesiołkiem do skóry przesuszonej. Od momentu, gdy zaczęłam stosować olejki, często słyszę komplementy, że wyglądam młodo i nikt nie daje mi tyle lat ile w rzeczywistości mam. Do twarzy stosuję przeważnie kremy skierowane do cery suchej, ale mimo to czasem odczuwam ściągniecie. Dyskomfort odczuwam najczęściej w rejonie policzków, dlatego też aplikuję, zwłaszcza na noc olejki. Nie bez powodu wybrałam sobie do testów olejek z wiesołka. Wiesiołek ma działanie przeciwzapalne i ułatwia gojenie. Dzięki niemu moja skóra jest odpowiednio nawilżona, rozświetlona i koloryt jest wyrównany. Nie pojawiają się też żadne wypryski. Zapach taki naturalny, roślinny. Cena 30 ml 69,90.
NIKEL Zestaw Prezentowy do Pielęgnacji Cery z IMMORTELLE Zestaw prezentowy marki Nikel, który zawiera 3 pełnowartościowe produkty do pielęgnacji twarzy. 

Bogaty krem nawilżający z wyciągiem z kwiatu Immortelle, 50ml. Krem skierowany do ceru suchej potrzebującej nawilżania. Dobrze nawilża. pomimo bogatej konsystencji nadaje się pod makijaż i mam wrażenie, że dzięki niemu podkład trzyma się dłużej. Warto dać mu chwilę na wchłonięcie. Stosuję go głównie na dzień, bo fajnie wygładza skórę. 

Bogaty krem odżywczy z wyciągiem z kwiatu Immortelle, 50ml. Dzięki bogatej konsystencji polecany jest do cery dojrzałej, wymagającej intensywnego nawilżenia. Stosuję go głównie na noc. Dzięki niemu moja skóra jest odżywiona, odpowiednio nawilżona i promienna. 

Oba kremy dobrze toleruje moja skóra. Minusem jak dla mnie jest naturalny, ziołowy mało zachęcający do używania zapach. Szkoda, że producent nie dodał choć kropel jakiegoś olejku cytrusowego. 

Przeciwzmarszczkowe serum pod oczy z kwiatem Imortelle, 10ml. Ten kosmetyk ma wodnistą konsystencję i aplikator w formie pipetki. Nie do końca odpowiada mi ta forma aplikacji. Jak dla mnie pipetka nie do końca jest higieniczna. Wolałabym tubkę lub opakowanie air less. Co do samego działania serum ładnie wygładza okolice oczu i nawilża. Niestety na dłuższą metę czuję, że moja skóra jest podrażniona i wrażliwa. Codziennie nie mogę go stosować, więc aplikuję raz na jakiś czas.

Cena zestawu 149,90. 

Znacie kosmetyki Nikel? 
Jeśli lubicie kosmetyki naturalne koniecznie zajrzyjcie do ekodrogeria.pl

15 komentarzy:

  1. Na początku mnie bardzo zaciekawiły, ale sądziłam że zapach nie będzie zniechęcał. Do tego te podrażnienie wpływa na moje obawy, mam wrażliwą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach zależy od serii kosmetyku. Żel bardzo ładnie pachnie, pomarańczowo.
      Kremy są już z innej serii i pachną tak roślinnie.
      U mnie podrażnienie wywołało tylko serum pod oczy, a reszta nie, więc nie można ocenia kosmetyków po końcowym wpisie.

      Usuń
  2. Kosmetyków nie znam ale bardzo dużo dobrego słyszałam o ich kremie pod paczadełko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam tylko serum, ale może następnym razem wypróbuję krem pod oczy. :)

      Usuń
  3. Najbardziej olejek wpadł mi w oko :). Ogólnie marki nie znam, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie należę do wielbicieli naturalnych kosmetyków, ale jak widzę miód w składzie, a tu gdzieś mi "śmignął" przed oczami, jestem kupiona. :)

    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach :) Nie jestem pewna, czy bym się skusiła. Życzę, aby Chorwacja i wyjazd tam stały się rzeczywistością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych kosmetyków jeszcze nie używałam, ale czuję się zachęcona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale kosmetyki wydają mi się godne uwagi. Pierwszy raz o nich czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę je na oczy podobnie jak samą firmę ale myślę że w najbliższym czasie się z nimi zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujące kosmetyki, nie widuję je często na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey very nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. I have read so many posts regarding the blogger lovers except this post is genuinely a
    nice article, keep it up.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.