Niskie ceny, różnorodny asortyment czyli sklep Enjoy Ours - Moje śmieszne zamówienie.

Nigdy nie współpracowałam ze sklepami z Chin. Ostatnio coś dużo takich meili otrzymuję, dlatego postanowiłam wykorzystać otrzymane bony na zakup czegokolwiek. Podchodzę sceptycznie do tego typu zakupów, ale trzeba wszystkiego spróbować. Na pewno nigdy nie kupię z takich stron kosmetyków, a te inne przedmioty (odzież, zabawki) niewiele różnią się od tych, co kupujemy w PL. Zresztą zobaczcie sami.... 
Zapraszam na niewielki przegląd asortymentu sklepu www.enjoyours.com

Bluzeczko sukienki z bohaterem z bajki KLIK
Pociągi Tomek i Przyjaciele KLIK
Świąteczne poduszki KLIK
Świąteczne dekoracje KLIK
Szafeczka z szufladkami KLIK

Asortyment jest bogaty i różnorodny, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. Ceny są dość przystępne. W sklepie znajdziecie wszystko co dusza zapragnie.
Gdy tylko weszłam na stronę od razu pomyślałam o dziecku i do koszyka wrzuciłam Zestaw z bajki Psi Patrol. Moja córka uwielbia te postacie i gdy rozpakowywałam przesyłkę była prze szczęśliwa. W moim przypadku czas oczekiwania na przesyłkę około 2,5 tygodnia. Jetem bardzo zadowolona i chętnie przygarnęłabym inne bibeloty z tej strony. 
Cena piesków pod linkiem KLIK

Mam też dla Was kupon rabatowy -10% na hasło AET10. Jeśli skusicie się na zakupy w tym sklepie dajcie znać w komentarzu. W tym momencie w sklepie są wielkie wyprzedaże, więc tym bardziej warto coś dla siebie zakupić.  

20 komentarzy:

  1. Mój syn też by był zachwycony pieskami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Alie zestaw piesków jest za 7 $. Chyba kliknę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na prezent dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten Psi Patrol ;D Ostatnio sporo dzieci jest nimi zachwycona ;D U mnie w rodzinie też dzieciaki szaleją ;) a strony nie znam ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Super pomysł nam podsunęłaś ;) Propozycje bardzo fajne :) Na pewno skorzystamy ;* Poklikane: 6.00, 18.00, 3.00, 2.00, 2.00 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta półeczka z szufladkami, mam zamiar kupić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. do tej pory raczej zamawiałam tylko z aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie ceny nie są wygórowane , a czas przesyłki nie za długi :) Dzięki za post ,ja teraz lecę przeglądać asortyment :)
    Oczywiście poklikane.
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla dzieciaków super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja kupiłam na alie kilka maseczek, bo czemu niby nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego sklepu.
    Ja ostatnio wpadłam w wir zakupów na ali :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisali do mnie ostatnio z propozycją, ale była śmieszna, więc nie skorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w pierwszej wersji i dla mnie ich propozycja była śmieszna, ale po kilku meilach nagle uległa zmianie.

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.