Zamówienie z iperfumy.pl

Przygotowałam bardzo szybki wpis. Późnym wieczorem odwiedził mnie kurier z zamówieniem z iperfumy.pl. Miał być wczoraj, ale samochód się zepsuł i nie dojechał do mnie. Postanowiłam Wam pokazać zawartość, bo potem ciężko będzie mi to wszystko zebrać w kupę. Przy okazji na fotkach prezentuję śliczne lizaki w kształcie lasek. Planuję powiesić je na choince. Kupiłam je w niewielkim sklepiku stacjonarnie. Bez zbędnego gadania zapraszam do oglądania. 
Farmona Magic pa, to mój ulubieniec prysznicowy. Żele pachną cudnie. Przy okazji wzięłam też żele z serii Magic time, które pokazywałam Wam w jednej z wish listy. Balsam do mycia już kiedyś miałam i był super. 

Grudzień jeszcze się nie kończył a ja otrzymałam tyyyle przesyłek i upominków.  Oby każdy miesiąc był tak kolorowy :)

31 komentarzy:

  1. Zaintrygowałaś mnie tymi żelami ;D wyglądają smakowicie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tymi żelami. Lubię ładnie pachnące myjadełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Mixa dla dzieci, ten szampon jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawał pudełka dotarło do Ciebie :D
    A lizaczki mam identyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo ciekawych rzeczy :) Ja jeszcze nigdy nie zamawiałam z tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze żele pod prysznic chętnie bym sama przetesowała :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nowości, takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będąc w Polsce kupiłam nowość z Regenerum i właśnie wyrabiam sobie opinię:) Ciekawa jestem też tej pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj znać jak się sprawdza pomadka Regenerum, bo myślałam ostatnio o zakupie. Ciekawi mnie tej krem z Evree:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj znać jak się sprawdzają te żele, bo już kilka razy się zastanawiałam czy ich nie kupić ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze też szukałam takich kolorowych lasek, ale nie znalazłam.

    te żele mnie ciekawią, ale jeszcze w oko nigdzie mi nie wpadły.

    OdpowiedzUsuń
  12. te żele wyglądają cudnie! chyba sama się na nie skuszę, bo przyznam, że widzę je pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zamówienie :) bardzo lubię ten sklep, w Anglii zamawiałam kosmetyki z beautyspin - odpowiednika iperfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak się sprawdzą żele :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super rzeczy - produkty ;) a lizaczki to klasyk na choinkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem bardzo ciekawa tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne zakupy, idealne na Świąteczny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tu kolorowo! :D Ciekawią mnie te żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeden z żeli chętnie bym przygarnęła, ale ja na razie mam taką kolekcję, że szkoda mówić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie zamawiałam na iperfumy, ale widzę, że mają spory asortyment i przystępne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam wiele dobrego o marce Mixa - nie wiem dlaczego do tej pory ją omijałam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.