Szaleństwo zakupowe - nowości na lato.

Zrobiłam porządną selekcję kosmetyków i pozbyłam się niepotrzebnych zapasów. Z kosmetykami jest jak z ubraniami. Po co mi takie których nigdy nie użyję. Bardzo często takie pozycję zalegają po spotkaniach blogerskich. Dawno nic nie kupowałam, więc postanowiłam zaszaleć. Pojawiło się kilka nowości, choć są i takie do których wracam, co jakiś czas. 

Pierwsze zamówienie pochodzi z Oriflame. Ostatnio znów zapragnęłam wypróbować kilka nowości. Kiedyś byłam na bieżąco z każdą nowinką, teraz tylko sporadycznie coś mnie zainteresuje. Jak widzicie zrealizowałam dwa punkty z mojej wishlisty i nabyłam 2 nowości katalogu 10. Pojawił się też ponownie rewelacyjny cukrowy peeling z Milk&Honey. Zapas kulek Hapydisiac. Przy okazji wzięłam volare forever , tusz, ze dla siebie oraz excite form men na prezent. Miodek był gratisem. Za cały zestaw zapłaciłam około 160zł. Nie wiem dokładnie jaka była cena, bo wzięłam jeszcze kilka kosmetyków dla koleżanek i nie ma ich na zdjęciu. Zestaw tani jak barszcz, a ile radości (Sama woda amazing paradise w katalogu jest po 70zł, a ja zapłaciłam tylko 30zł) 
Mój ulubiony krem do twarzy oraz kilka innych nowości. Dezodorant dostałam od portalu ofeminin. Fajny ma zapach i sprawdzi się u osób nie mających dużych problemów z potem. 

Kosmetyki Balneokosmetyki zawsze chciałam wypróbować. W moje łapki wpadły same bestselery .
Skusiłam się i zrobiłam zamówienie w Yves Rocher. Kolejne podejście do tuszu sexi pulp, który daje ładny efekt. Kiedyś wywoływał u mnie dziwne ciśnienie w oczach i dyskomfort. Teraz już nic takiego się nie dzieje, dlatego wyrzuciłam do koszyka. Wyrzuciłam wszystkie błyszczyki i teraz nabywam nowe, świeże. Woda toaletowa i lakiery były w gratisie. Zestaw kosztował mnie 100zł, bo na meila przyszedł mi bon -100zł. 

Jak już pisałam Wam we wcześniejszym wpisie, warto w niektórych sklepach zapisać się do newslettera i poszukiwać okazji. 
Coś Was szczególnie zainteresowało?

43 komentarze:

  1. Ile nowości, nie które widzie po raz pierwszy. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię płukankę malinową;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam peeling z balneo<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest trochę tych nowości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałam kupić ten zapach Memories i Paradise z Ori ale ich system płatności mi nie pasuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie jestem ciekawa produktów Balneokosmetyki - dotychczas nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości :)większości produktów nie znam z chęcią przeczytała bymopinie na temat lakierów do paznokci :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. ile ciekawych kosmetyków
    miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty YR :) A jak coś jest na promocji to już w ogóle jestem w niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa.jestem peelingu z balsamem od farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile nowości :) świetne produkty. YR najbardziej kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Od zawsze jesteśmy mega zakochane w produktach firmy Tutti Frutti <3 ! Ta różyczka z Oriflame jest nam dobrze znana (miałyśmy zostać testerkami) :D Świetne produkty ^^ Bardzo fajne nowości :) No to zakupy można uznać za udane :D Hehe. GENIALNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. O jacie *.* Tutti Frutti uwielbiamy <3 Wręcz kochamy ;) Dezodorant z Rexony mamy bardzo podobny. My też pozbywamy się niepotrzebnych kosmetyków i ubrań ;) Już część udało nam się ogarnąć ;D Świetny wpis, zresztą jak zawsze ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Peeling Tutti Frtutti! Uwielbiam ich smakowite produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też wczoraj poszalałam :) ale przy ciuchach :)
    Jeśli chodzi o twoje zakupy to niektóre kosmetyki znam ale tylko z widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dziś również nowości na blogu :)
    Twoich niestety nie znam ;/ ale zyczę miłych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie prawdziwe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo nowości *O* Ja miałam kiedyś peeling z tutti frutti
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Duże zamówienie z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dużo fajnych rzeczy :D Mnie ciekawi czy nowy zapach Paradise jest podobny czy calkiem inny niz jego podstawowa wersja, bo ona kompletnie mi nie przypadła do gustu. Tusz Sexy Pulp z YR bardzo lubię, ale chciałabym wypróbować też inne rzeczy z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Balneokosmetyki i ja chciałabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo Ci tego przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam promocje w YR, szczególnie -100 PLN. Tusz Sexy Pulp to jeden z moich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nono sporo nowości :D Dawno nie zamawiałam nic z Oriflame, ciekawią mnie te perfumy Amazing Paradise :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Już sobie wyobrażam jak cuda z Tutti Frutti pachną

    OdpowiedzUsuń
  26. na niektóre też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie ciekawi pomadka z Oriflame :) Bo to jest ta matowa nowość, prawda? :) Czy mnie oko myli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tam pomadki. W zestawie Oriflame jest tusz do rzęs.

      Usuń
  28. Dużo tego :) ciekawe te nowości tutti frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Same najlepsze nowości. Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile wspaniałości<3
    Przy najbliższych zakupach zamierzam rozejrzeć zięza produktami tutti frutti.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście te zakupy można nazwać szaleństwem, bo sporo tego :D Też mam ochotę wypróbować Balneokosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna okazja z tymi perfumami Amazing Paradise. Sama mam na nie ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. o, widzę tu mój ulubiony tusz z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie kusi ta seria Hamman czyli olejek i peeling z Yves Rocher.. już je kiedyś wąchałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tusze do rzęs z Oriflame są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja juz kilka razy zabierałam się do tego zakupu w YR z -100, ale jeszcze nigdy nie wybrałam tylu kosmetyków, żeby zrobić tak duże zamówienie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.