Nowa odsłona sklepu Grota Bryza - nowości :)

Sklep Grota Bryza, jak już pewnie wiecie jest moim ulubionym sklepem i tam najczęściej zaopatruję się w kosmetyki naturalne. Niedawna wygląd sklepu zmienił się, a kupowanie stało się jeszcze bardziej przyjemne. Asortyment stale się poszerza, a dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pokrótce, jakie perełki można nabyć. 

Nova Kosmetyki, a zwłaszcza seria GoArgan+ niedawno otrzymała tytuł stylowego kosmetyku. Sama na nich głosowałam, bo ekskluzywny, dopracowany w każdym detalu wygląd opakowań robi wrażenie, a zawartość hmm..to musicie wypróbować osobiście.

Niedawno do oferty sklepu dołączyła cudowna marka Resibo. Krem pod oczy wart jest wydania każdej złotówki i jeśli borykacie się z podkrążeniami, opuchnięciami oczu (worków nie mam, ale warto wypróbować), musicie go mieć. Wydajny, wystarczy na 2-3 mce (w zależności ile nakładacie), więc cena 89 zł wcale nie jest taka wysoka.

Kosmetyki Orientana bardzo często pokazywałam na blogu i chyba przetestowałam cały asortyment :) Zbiorczy wpis znajdziecie tutaj

Sylveco mam nadzieję, że większości jest już znane i nie trzeba przedstawiać. Osobiście polecam wszystkie ich kosmetyki, a najbardziej :peeling wygładzający do twarzy, tonik i kosmetyki dla dzieci.

W sklepie również można nabyć kosmetyki w okazyjnych cenach. Na zdjęciu upolowałam maseczki do twarzy i pod oczy po 1zł.  Kosmetyk  idealny na wypróbowanie/ przetestowanie. 


Polecam serdecznie zakupy. 
Jeśli czegoś nie ma w sklepie z danej firmy, warto zapytać meilowo o dostępność, bo może się tak zdarzyć, że nie zostało jeszcze wystawione.
 Asortyment na bieżąco jest uzupełniany. 

22 komentarze:

  1. Lecę na ich stronę:D Ja lubie Triny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dość szeroki asortyment mają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem mają wręcz genialny i szeroki asortyment, sklep rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tam nie kupowałam, ale przy najbliższej okazji (jak wykończę wszystkie moje kosmetyki) właśnie tam coś zamówię, bo widać że asortyment ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zapoluję na coś z Sylveco i Orientany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. maseczki z orientany są świetne :) miałam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Och nie znałam tego sklepu, a jest baaardzo dla mnie :) Uwielbiam kosmetyki naturalne, bardzo zwracam uwagę na skład i poluję na nie. Teraz mam serię właśnie z Sylveco. Z przyjemnością rozejrzę się dokładnie po ofercie sklepu :)
    Dziękuję za ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego sklepu ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnóstwo fantastycznych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego słyszałam o produktach Resibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam jeszcze tego sklepu, więc dodam sobie odnośnik do zakładek. :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. musze kiedyś zajrzeć,bo lubię takie kosmetyki których nie znajdę normalnie w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przejrzę asortyment sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny asortyment, widzę moje dwie ulubione marki: Sylveco i Nacomi.
    Ostatnio mam ochotę na olejek do twarzy z GoArgan+ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam ulubionych sklepów, zawsze poluję na dobre promocje i kody rabatowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że w asortymencie same perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś jeszcze nie miałam okazji nic kupić w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.