CEANO Cosmetics Mleczko do ciała - Sunlight - cudowny zapach


Przedczoraj padał śnieg, a dziś deszczowo i nieprzyjemnie brr. Jestem wielką fanką olejków, ale w takie właśnie zimne dni potrzebuję odmiany. Lubię otulić swoje ciało pachnącym balsamem lub mleczkiem. Jakiś czas temu przywędrowała do mnie przesyłka ze sklepu elixirzycia w której znajdowały się kosmetyki marki Ceano Cometics. Bardzo chciałam je przetestować, bo już kiedyś miałam w swoich łapkach cudownie pachnące masło do ciała. Jeśli jesteście ciekawi, jak spisało się mleczko - zapraszam do dalszej części wpisu. 
Stworzone dla urody i odnowy ciała. Kosmetyki marki Ceano, to produkowane na Łotwie produkty do pielęgnacji ciała i kąpieli. Zakres produktów jest szeroki i zróżnicowany - zapachy, kolory są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. 
W kosmetykach Ceano użyte zostały naturalne składniki wysokiej jakości, łączące różne ekstrakty roślinne, olejki oraz zapachy kwiatowe.

Moja opinia: 
● Plastikowa, przeźroczysta buteleczka o pojemności 200 ml. Zamykana na klik, nie stwarza problemów podczas użytkowania, a prosta, przyjemna dla oka szata graficzna w jasnych kolorach ładnie się prezentuje w łazience. Dodatkowo na opakowaniu widnieje znaczek handmade with care.
● Nawilżająca lekka, lejąca, a zarazem bogata konsystencja mleczka do ciała jest przeznaczona do wszystkich typów skóry (dla skóry bardzo suchej mleczko, będzie za lekkie) do stosowania po kąpieli. Poprawia wygląd, przywraca jędrność i uczucie komfortu. Skóra staje się gładka, sprężysta i miękka.
● Niewątpliwe najbardziej dominującą cechą, oprócz właściwości jest cudowny, wręcz energetyzujący zapach. Bardzo ciężko jest mi go określić, ale moje pierwsze skojarzenie, to cukierki owocowe przełamane nutą wanilii. Zapach delikatny, nie nachalny w cudowny sposób otula moje ciało i utrzymuje się dłuższą chwilę. Uwielbiam aplikację przez pójściem spać, wtedy moja skóra pachnie i nawet rano wyczuwam delikatny zapach.
● Cena mleczka 200ml 29,70 tutaj
● Asortyment marki Ceano, jest bogaty i bardzo różnorodny (około 160 produktów) i na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Wyłączny importer na Polskę http://www.elixirzycia.pl/

22 komentarze:

  1. Nie znam tej firmy ale uwielbiam takie zapachy więc może to mleczko kiedyś wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach z pewnością przypadł by mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten produkt i zapewne się skuszę z ciekawości;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie używałam :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O firmie nigdy nie słyszałam, ale ten zapach przyciąga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach i lekka formula przekonują mnie do tego produktu :)) Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie widziałam produktów tej firmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm nie znam tej firmy, mleczko widzę pierwszy raz na oczy :) Muszę więcej o tym poszperać !

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytając opis zapachu wiem, że przypadłby mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie jestem ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki... ahh ja nie lubię się smarować :(

    OdpowiedzUsuń
  13. firma mi nieznana, mleczko wygląda ciekawie, ale ja wolę teraz masła ze względu na bardziej gęstą formułę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i będzie mój - jak widzę, że ktoś się zachwyca nad jakimś zapachem, to muszę mieć taki kosmetyk! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy niestety, bo produkt wydaje się interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie brzmi, nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marki nie znam ale szybko wchłaniające się mleczka lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.