Upominki ze spotkania + przypomnienie o trwającym konkursie.


Znalazłam chwilę, aby ogarnąć upominki ze spotkania blogerek. Dzisiaj pokrótce chciałbym Wam je przedstawić. Na pewno o czymś zapomniałam i nie zrobiłam zdjęcia. Koniecznie dajcie znać, co Was zainteresowało i czego chcecie przeczytać recenzje w pierwszej kolejności. 

--------------------------------
Pamiętajcie o trwającym jesiennym konkursie. Chyba zaprzestanę organizowania konkursów, bo nie chcecie się zgłaszać. Nie ma nic prostszego, jak wyjść na zewnątrz pstryknąć fotkę i wysłać, więc od dzieła :D

http://gosiamysz.blogspot.com/2015/09/konkurs-farmona-tutti-frutti-wygraj.html

41 komentarzy:

  1. Ale świetne łupy, zazdroszczę!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty, będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prezenty. :) Konkurs bardzo fajny, jak tylko uda mi się zrobić fotki, to chętnie wezmę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale zatrzęsienie kosmetyków, możesz otworzyć drogerię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne upominki. Mnie zaciekawiły kosmetyki Nova. A o konkursie zupełnie zapomniałam, dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę wiele wspaniałości. Tołpę bardzo lubię, Bielendę, Dove i AA również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż dobroci, miłych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne upominki, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spore zdobycze ;) też bym chciała się wybrać na takie spotkania ,a nawet nie wiem gdzie organizują w Szczecinie, niestety na meet beauty nie moge jechac z róznych względów ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne prezenciki, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile prezentów :) Będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry. Mnie te żurawinowe cosie interesują.
    Widzę pyłek pumeksowy z Pumic uwielbiam go! Szkoda, że cholera nigdzie kupić nie można ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prezenty, bardzo bogate i ciekawe :)) Świetne kosmetyki, z przyjemnością przeczytam Twoje opinie na ich temat :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo prezentów ;-) Chciałoby się dostać tyle nowości ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne upominki :)) Ja chcę wysłać zdjęcia i chcę wziąć udział w konkursie, ale muszę znaleźć jakoś więcej szczegółów na jego temat, bo chyba pominęłam ten wpis ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawią mnie te produkty Oillan, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, ile nowości ;) Miłego zużywania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo tego, ale bardzo ciekawa rzeczy. Sama bym kilka z nich przygarnęła. Miłego testowania Kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ dużo dobroci. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozazdrościć!!! Piękne nowości! :) Ciekawi mnie krem BB z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, można tylko pozazdrościć tylu wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki do włosów Dove, ale w sam raz ta olejkowa seria w ogóle mi nie podeszła. A tak poza tym, to zapowiada się u Ciebie dużo fajnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moc nowości! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale tego dużo! :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No to teraz masz pełne ręce roboty :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo fajnych produktów, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne prezenty, miłego testowania i koniecznie daj znać jak się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, ile dobroci, zazdroszczę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo nieznanych mi kosmetyków :) Chętnie się zgłoszę na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cuda:) Udanego testowania!

    A o konkursie myślę i myślę i mam nadzieję, że wymyślę do 25:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne upominki!!!
    Niestety większości firm nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.