Eveline COLOR edition 915 - miętowe cudo :)


Dzisiaj niedziela, dlatego wpis raczej do oglądania, niż czytania. Jestem oczarowana kolorystyką lakierów Color edition marki Eveline. Odcienie idealnie na zbliżające się lato.



Lakier 915 śliczna mięta w miarę dobrze się rozprowadza, ale przed użyciem koniecznie trzeba wstrząsnąć kilka razy (w środku lakieru znajduje się kuleczka mieszająca. Szeroki pędzel ułatwia malowanie, choć czasami płata figle. Zadowalające krycie, to 2 warstwy, które szybko schną. Utrzymywanie się na paznokciach, jest kwestią indywidualną. Ja jestem zadowolona. 

56 komentarzy:

  1. Rzeczywiście kolory tych lakierów są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tan fioletowy i taki jasno-szary :) Mam ochotę na tego miętuska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor rewelacyjnie prezentuje się na paznokciach - polecam :)

      Usuń
  3. jak dla mnie ten kolor pistacjowy jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolorki ^^
    Ja jestem ogółem fanką lakierów z GR, ale patrząc na to, to chyba zdecyduje się kupić jeszcze kilka z tej firmy :)
    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię GR :) ale ostatnio wpadł mi taki cudny kolorek :) więc pokazuję

      Usuń
  5. Świetne kolory! paznokcie bardzo ładnie wyglądają i mają śliczny kształt <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuuwielbiam takie błekity <3 Mam kilka odcieni i teraz chcę i ten <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat prezentuję miętowy kolorek :) ( pewnie źle Ci pokazuje monitor) Niebieskiego jeszcze nie mam :D

      Usuń
  8. Mam miętkę i jest boski :) moj ideał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten błękitny kolor jest przepiękny. Również lubię kiedy pędzelek jest szeroki, a nie taki wąziutki jak to zwykle bywa. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę wiosnę na paznokciach - uwielbiam te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt Eveline ma piękne kolory lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne kolory, szczegolnie ten pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam róż z tej serii. Jest bardzo przyjemny dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow prześliczny błękit, uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Liliowy absolutnie w moim stylu, urzekł mnie, na pewno będę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemna mięta :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie to się oczywiście najbardziej podoba ciemny róż... czy fiolet. Pal licho!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten ostatni - taki wrzosowo-niebieski podoba mi się najbardziej:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten błękit jest cudowny! Szkoda, że nie możemy jeszcze malować paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kolor. Mam coś podobnego marki Virtual :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miętowy jest przepiękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten kolor 915 i pozostałe, które pokazałaś również :) bardzo je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne kolory ! Szczególnie mięta <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak, zdecydowanie letni kolor!!!
    Cudny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam miętę na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolory bardzo ładne - szczególnie mięta, ale jakoś nie mogę się przekonać do lakierów Eveline, zdecydowanie za krótko utrzymują się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolory piękne :) kuleczka w środku? A to ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych lakierach, jak wstrząśniesz jest taka kuleczka miesząca - słychać ją i czasami widać na dnie

      Usuń
  28. Kolory rzeczywiście wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny ten miętowy kolor ! ja narazie jestem na etapie zapuszczania paznokci, więc jak narazie muszę zadowolić się bezbarwną odżywką z Eveline ;))

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Róż i koral podobają mi się bardziej. Muszę też przyznać, że szerokie pędzle w lakierach do paznokci to dla mnie strzał w 10 !

    OdpowiedzUsuń
  31. Kuleczka w buteleczce to fajny patent. Widziałam nawet, że można takie kupić osobno i powrzucać do lakierów, którym przydałoby się dodatkowe zamieszanie :) Kolorki są super. W miętowym się zakochałam, ale ten jasny fiolet też przepięlny!

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny kolor, jak dla mnie kwintesencja lata :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kupiłam tego miętusa, jeszcze nie malowałam, ale już jestem zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super kolory :) Ta lawenda mi się podoba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.