Niespodziewana przesyłka ze sklepu GROTA BRYZA oraz zamówienie z Bingo Spa.


W piątek otrzymałam niespodziewaną przesyłkę ze sklepu GROTA BRYZA z którym współpracuję od początku istnienia bloga. Jest to moja najdłuższa współpraca i bardzo sobie ją cenię. Bardzo lubię też dokonywać zakupów w sklepie, ponieważ zawsze dostaję produkty świeże, estetycznie zapakowane, a właścicielka jest przemiłą osobą. Jesli jesteście ciekawi, co tym razem będę testować, to zapraszam.



Produkty Natura Syberica czyli:
Rokitnikowy peeling do skóry głowy - testowałam go już przez weekend. Cudownie chłodzi i fajnie oczyszcza skalp.
Rokitnikowy olejek na porost włosów. 
Sauna &Spa maska do włosów i skóry głowy - wzmocnienie.
Chusteczki dla dzieci


GoCranbery
Maskę do włosów intensywnie regenerującą 
Żel pod prysznic z balsamem nawilżającym

Produkty Bingo Spa oraz próbeczki.

Bardzo się cieszę z produktów i dziękuję
Szykuję też posta podsumowującego współpracę, czyli będzie o produktach, które zakupiłabym ponownie.  


Nowe osoby, które chciałaby współpracować ze sklepem Grota Bryza proszone są do przeniesienia się w zakładkę w linku http://sklep.grotabryza.pl/pl_wspolpraca-z-blogerkami,140.html

---------------------------------------------------------------------------
Edit: Zapomniałam pokazać moje zamówienie z Bingo Spa. Na Fb co niektórzy już wiedzieli. Tylko kilka produktów jest dla mnie reszta dla znajomych. Nie przepadam za kosmetykami Bingo, ale żele moja skóra toleruje, więc kupiłam z kuponem -50zł.



Czego jesteście najbardziej ciekawi ? lub może już coś miałyście - dajcie znać w komentarzu.

44 komentarze:

  1. Fajności :)
    Ale nowa forma 'współpracy' z producentem jest dla mnie śmieszna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep Grota Bryza nie jest producentem, tylko bardzo małym sklepikiem działającym on-line.
      Pani dostaje bardzo dużo zapytań i nie jest w stanie rozdawać produkty, ot tak sobie, bo by splajtowała.

      Usuń
    2. Nikt nikomu nie każe dawać produktów - współpraca daje obopólne korzyści :)

      Usuń
    3. Dlatego jest program i według mnie rabat jest dość spory jak na taki mały sklep.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe nowości dostałaś, coś czuję że szykuję się dużo ciekawych postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze nowosci :) jestem ciekawa tego produktu na przyrost wlosow. Czekam na recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jedynie mydło czekoladowe w płynie z BingoSpa, ale średnio je lubiłam. Miało strasznie sztuczny zapach i nie prezentowało się na dłoniach zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja czekoladowa nie do końca jest trafionym zapachem i nie przypomina czekolady.
      Ale są też tego zapachu zwolennicy.
      Ogólnie produkty Bingo nie do końca mnie przekonują, lubię tylko żele.

      Usuń
  5. Moim daniem taka forma współpracy z rabatem -30 procent jest warta uwagi. Co do twoich nowości jestem bardzo ciekawa recenzji każdego z produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, a 30% to nie jest wcale tak mało.

      Usuń
  6. Ten peeling do skóry głowy brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku kochana, ale masz nowości:) Zastanawia mnie ten peeling do skóry głowy - ja bym sobie chyba powyrywała przy tarciu włosy.. oczekuję na recenzję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie tak działa jak peeling do skóry. Użyłam go już raz i jestem zadowolona. Drobinek peelingujacych jest bardzo mało, ale chłodzenie cudowne. Fajnie oczyszcza skórę głowy i super się pieni. Zobaczymy jak będzie przy dłuższym używaniu. Producent zaleca raz w tygodniu,

      Usuń
  8. Czekam na recenzję żeli z BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę niestety recenzji żeli pod prysznic. Dla mnie każdy żel jest dobry, a jeśli nie do końca spełnia swoje zadanie wędruje jako płyn do mycia rąk.

      Usuń
  9. Produkty super, ale zasady współpracy to chyba żart, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeczywiscie żart ? bo blogerzy nauczyli się, że wszystko dostają za dramo.
      Sklep jest bardzo mały, a 30 % zniżki to jest dużo, bo niektóre duże firmy proponują rabat 5%.
      Taki przykład mydła Detox. W sklepie kosztuje 50 zł a ze zniżką około 30 zł. Rożnica ogromna, a i tak większość produktów opisywanych jest na blogu.

      Usuń
  10. Super produkty :) Ja mam ten preparat złuszczający do stóp z 50% kwasami AHA i jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również współpracuję z Grota Bryza na tej samej zasadzie i mi to odpowiada. Sama wybieram to czego jestem ciekawa,a zniżka jest duża 30 % . Wybór produktów ciekawy i wciąż odkrywam coś nowego :)
    Ciekawa jestem produktów Natura Syberica. A kąpiel do skórek na Bingo Spa też sobie zamawiałam i jest całkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojaaa to się nazywają zakupy ! :D A ta paczucha suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic :) wszystko takie kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też współpracuję z Grotą ;) jestem bardzo zadowolona,rabat jest bardzo wysoki,co pozwala zakupić świetne kosmetyki w super cenie.A peelingu do skóry głowy jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem maski intensywnie regenerującej do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję tak owocnej współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę pozazdrościć :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale nowości,będziesz miała co testować w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taką współpracę to ja rozumiem! Super :) Nowości bardzo fajne. Z Bigno jeszcze nigdy nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rokitnikowy olejek na porost włosów i Sauna &Spa maska do włosów i skóry głowy - wzmocnienie bardzo mnie ciekawią jak i produkty BingoSpa,więc będę wyczekiwać recenzji ;)
    Podoba mi się to,że ta firma jasno i czytelnie przedstawia warunki współpracy,a 30% zniżki to faktycznie nie tak mało,więc warto się zastanowić nad taką współpracą niż nad takimi co dają próbki kremów i liczą na pozytywne opinie,bo dali za darmo . A później ludzie kupują,bo się naczytali "pozytywnych" recenzji i się rozczarowują :/
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same wspaniałości! Miłego testowania, Gosiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne kosmetyki :)
    mam nadzieję, że wszystkie się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O kosmetykach z rokitnikiem nie słyszałam, więc o nich bym poczytała!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.