Malujemy z mySecret NAIL ART 233 SPARKS OF THE NIGHT SKY


Wczorajszy DDD ogarnął chyba wszystkich. Ja planowałam duże zakupy i w ostateczności z nich zrezygnowałam. Postanowiłam jednak zakupić to, co mnie interesuje stacjonarnie i obejrzeć przed zakupem czy, aby na pewno tego potrzebuję i chcę. On line zamówiłam w sumie tylko 2 książki blogerek za około 50 zł :) i malowanki dla dziecka



Będąc w drogerii Natura nie mogłam się oprzeć lakierom mySecret z seri Nail Art. Zakupiłam 2 sztuki i dziś jeden z nich chciałam Wam przedstawić.


My Secret NAIL Art  233 SPARKS OF THE NIGHT SKY

Niebieski 150 MIDNIGHT tutaj



Przed świętami można zaszaleć z paznokciami. Z lakierami Nail Art jest to niesamowicie proste, ponieważ drobinki układają się równo i w miarę gęsto. Pomalowałam jeden paznokieć cały, a resztę bokiem, żeby nie było zbyt choinkowo i błyszcząco :) Efekt na żywo wygląda bardzo ładnie. Lakier posiada drobinki srebra i czerni, dlatego super będzie się prezentował na jasnym lakierze. Całość pociągnęła Sache Vite w celu utwardzenia.

Lubicie takie błyskotki na paznokciach ? 

30 komentarzy:

  1. Lubię takie błyskotki od czasu do czasu, ale rzadko je mam, bo nie mam takich lakierów. Muszę się zaopatrzyć w jakieś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w końcu nic nie kupiłam :DD mani mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie błyszczące pazurki, a szczególnie właśnie połączenie takich kolorów :) Efekt jak najbardziej w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt wyszedł całkiem fajnie :) a jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam parę rzeczy w sklepie Grota Bryza :) ale szaleństwa nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię brokacik,szczególnie na większe okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubie takie lakiery:D ale rzadko mam okazje malowac paznokcie... Pracuje w gastronomii.. Niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten niebieski lakier - cudo <3 miałam kiedyś podobny, tylko ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny i super wyglada pomalowany na 1/2 paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten niebieski bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda naprawdę efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niebieski wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyszlo, ten niebieski super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie mialam okazji wyprobowac tych lakierow nail art ale mam nadzieje, ze choc jeden trafi w moje lapki ;)

    Bardzo fajne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny niebieski kolorek, mam podobny z GR i pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie pazurki! A Twoje wyglądają ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.