Go Cranberry Intensywnie Nawilżające Serum Przeciwzmarszczkowe na noc


Uwielbiam kosmetyki z witaminą C, ale jest ich bardzo mało na rynku. Od niedawna sięgam również po witaminę C wewnętrznie, dzięki temu wygląd mojej cery oraz samopoczucie diametralnie się zmieniło. Nie stosuje suplementów i żadnych cudów w tabletkach, ale naturalną witaminę, jaką jest cytryna. Szklanka wody z cytryną z samego rana, to najlepsze lekarstwo. 
Intensywnie Nawilżające Serum Przeciwzmarszczkowe na noc przeznaczone jest dla każdego typu cery. Stosowane systematycznie doskonale pielęgnuje i chroni skórę pozostawiając ją nawilżoną, jędrną oraz pełną blasku. Serum zmniejsza przebarwienia skóry oraz spłyca zmarszczki chroniąc przed powstawaniem nowych. Doskonale nawilża, wygładza, zapobiega ponownej utracie wody oraz intensywnie regeneruje. Skóra pozostaje elastyczna i jędrna oraz pełna blasku.

Stosowanie: Niewielką ilość Serum wmasuj delikatnie w skórę twarzy oraz dekoltu. Stosuj codziennie na noc po dokładnym czyszczeniu skóry. 


Moja opinia:
● Opakowanie wygodne z pompka typu airless
● Konsystencja rzadka, wodnista o wyczuwalnym podczas aplikacji kwaśnym, świeżym zapachu. Jak dla mnie zapach jest przyjemny i szybko się ulatnia.
● Szybko się wchłania i muszę koniecznie nałożyć krem, ponieważ czuję ściągnięcie, napięcie.
● Nakładam tylko wieczorem na oczyszczoną skórę, ponieważ na dzień musiałabym używać filtru przeciwsłonecznego, a nie przepadam za nakładaniem dodatkowej porcji produktu.
● Serum stosowane systematycznie sprawia, że nasza skóra jest promienna, wypoczęta i gładka, a makijaż dużo lepiej się prezentuje.
● Czas na zużycie 3 miesiące od otwarcia.
● Cena 30 ml tutaj 29zł


Polecam serdecznie 

18 komentarzy:

  1. Fajny , niedrogi kremik , chyba się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie jak mnie jakis krem sciaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat jest serum, więc na to nakładasz krem :)

      Usuń
  3. Miałam i byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe jest to serum, ten pomysł z cytryną też mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię wszystko z wit.C w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam gdzieś, że taka woda z cytrynką przyspiesza przemianę materii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze kupić bo już widzę zmarszczki są malutkie ale jednak są wiec pora zakupic ten złoty środek .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty typu serum, a ta seria chodzi za mną jak jakiś bumerang, więc pewnie w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli chodzi o kosmetyki z wit C polecam serię Ziaja Med świetnie nawilża i jest bardzo dobrej jakości mimo niskiej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nie muszę używać takich kosmetyków ale sama szukam jakiegoś serum z wit. c może tą ziaję wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnie bym wyprobowala, choc nie przepadam za sciagajacym dzialaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam wiele dobrego o ich produktach :) Chociaż osobiście nie używałam jeszcze żadnego to mam dużą ochotę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe serum. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.