MŁODZI PROJEKTANCI DLA BIEDRONKI - propozycja sylwestrowa :)



Przesyłka została zapakowana w duże, czerwone, eleganckie pudełko zamykane na magnes. Zawsze na Fb pokazuję Wam opakowania, a pomijam zawartość, ponieważ cała otoczka również dla mnie jest ważna jak i zawartość. :)
Zostałam poproszona o wyrażenie swojej opinii o bluzkach, które od 15 grudnia dostępne będą w wybranych sklepach sieci Biedronka, ale zanim to zrobię napiszę kilka słów o całej akcji.




Pamiętacie zeszłoroczną kolekcję, którą młodzi projektanci stworzyli dla popularnej sieci supermarketów ? W pierwszej edycji konkursu studenci zaprojektowali wieczorowe sukienki i tuniki. Zaledwie w trzy tygodnie sprzedanych zostało ponad 23 tys egzemplarzy. W tym roku dostępne są w sprzedaży 4 modele bluzek, które będą idealne na zbliżający się Sylwester. 
Bluzki zostały uszyte w polskich szwalniach.



Projekty są efektem drugiej edycji konkursu 'Młodzi projektanci dla Biedronki", który została przeprowadzony przez sieć sklepów Biedronka z łódzką ASP.
Autorkami nagrodzonych projektów są: Klaudia Markiewicz, Aurelia Fąfara, Agnieszka Kowalczyk. Celem konkursu jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają doskonałą okazję, aby skonfrontować swoje pomysły z potrzebami i trendami na rynku.




Autorka projektu Aurelia Fąfara "Swój projekt kieruje do Pań, które chcą poczuć się swobodnie i przede wszystkim wyjątkowo. Jest to bluzka na dowolnie wybraną okazję zaprojektowana  w taki sposób aby wyglądała w niej dobrze każda kobieta niezależnie od sylwetki"
Skład: Przód 95% Wiskoza 5% Elastan Tył 825 Poliester 18% Elastan. Prać tylko ręcznie :(

Bluzka koloru czarnego wykonana z bardzo miłego materiału. Wstawki siateczkowe nie drapią i nie są  niewyczuwalne na ciele. Za cenę 39,99 myślę, że warto, ponieważ bluzka jest bardzo ładnie uszyta. Nic się nie pruje, nie ciągną się nitki. Wybrałam rozmiar XL, bo bałam się, że może być zaniżona rozmiarówka. Bluzka fajnie się naciąga i rozmiarowo dobrze leży. Projektantka zaprojektowała bluzkę z myślą o każdej kobiecie niezależnie od sylwetki. Tutaj bym się nie zgodziła, bo bluzka będzie się dobrze prezentować, ale na szczupłej osobie o ładniej figurze. Odsłonięte plecy nie każdy lubi pokazywać, a na pewno nie osoba o troszkę większym rozmiarze :) Oczywiście jest to kwestia indywidualna. Bluzka dobrze się prezentuje ale bez stanika i raczej jest to propozycja skierowana do odważnych osób lubiących zaszaleć z modą. Szkoda, że bluzka nie występuje w 2 wariantach ( z odkrytymi plecami i z zakrytymi).


Autorka projektu Aga Kowalczyk "Udział w konkursie  jest dla mnie nowym doświadczeniem, próbą zmierzenia się ze sztuką projektową i zdobywaniem nowych umiejętności praktycznych Stworzyłam projekty, które z chęcią założą kobiety w każdym wieku"
Skład: 95% Poliester 5% Elastan 

Bluzka koloru szary melanż. Wykonana z poliestru i dzięki dodatkowi elastyny rozciąga się. Tutaj rozmiar XL jest troszkę zaniżony i raczej powiedziałabym, że jest to L. Ciekawy krój i tak samo, jak w przypadku poprzedniej bluzki bardzo dobrze uszyta. Propozycja niestety nie przypadła mi do gustu, ponieważ lubię bluzki z dekoltem, a w takich dusze się. Bluzka ładnie będzie się prezentować na w miarę szczupłych osobach, ponieważ taki materiał przy pełniejszych kształtach dodatkowo bedzie podkreślał niedoskonałości. Przy wyborze bluzki zasugerowałam się zdjęciem z sesji. Wydawało mi się, że bluzka posiada taki szeroki pas na dolnej części :D.





Krótki filmik. Sesja zdjęciowa na wysepce na środku ulicy :D super, bardzo kreatywne.

Polecam zajrzeć do Biedronki i obejrzeć na żywo bluzki, które są bardzo dobre jakościowo i myślę, że Warto.


Glosujemy, który model z 4 propozycji najbardziej Wam przypadł do gustu? 

39 komentarzy:

  1. Jak dla mnie 3 jest idealna :) ale znając moje szczęście to znowu ludzie się rzucą i S nie będzie można dostac już pierwszego dnia ;/ a szkoda bo akurat w tym przypadku dałabym te 40 zł :) byłaby idealna do moich spódniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer 3 ;) i ta pierwsza Twoja bluzka bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W związku ze zbliżającym się Sylwestrem idealna będzie 3. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Granat mi się podoba :) Nie każda kobieta lubi odsłaniać ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez te koszulki mam ale jakość jest okropna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam u siebie w Biedrze model 1 i 2 ale że nigdzie się nie wybieram to nie kupowałam ;) ale właśnie 1 i 2 są moim zdaniem najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te bluzki w swojej Biedrze. Ale szczerze jakoś nie powaliły mnie. Na zdjęciach wyglądają dużo lepiej niż na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc zachwytu nie ma. Chociaż dwójeczka całkiem przyzwoicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 i 3 ciekawe ;) Zaprezentuj się nam w bluzkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będę przecież ludzi straszyć :D i nadwyrężać ich wzroku

      Usuń
  11. Ja szarą będę nosiła na co dzień do żakietu, a cekinowe szaleństwo zarezerwuję na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nr 3 chętnie bym sobie kupiła, gdyby nie ogromny jak balon brzuch :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 jest boska :D szkoda, że u mnie w biedronce była tylko 1 i 2:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubie duzy dekolt, a tu zadna go nie ma i z tych bluzeczek podoba mi sie tylko 1

    OdpowiedzUsuń
  15. Inicjatywa bardzo fajna :) 3 i 4 najbardziej trafiaja w moj gust :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężki wybór, bo wszystkie mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam te bluzki i uważam, ze zarówno ich wygląd, materiał jak i sposób doczepiania cekinów (przyklejane) są żenujące. To jest najtańszy poliester, a te cekinki będą się sypać na każdym koku, nie mówiąc już o praciu. Nie kupuję ubrań w Biedronce, bo są bardzo kiepskiej jakości. Raz dostałam sukienkę dla małej, sprała się po jednym praniu. Poziom niski tak jak pepco.

    OdpowiedzUsuń
  18. o matko, ciekawa jestem jak gatunkowo są te materiały...

    OdpowiedzUsuń
  19. 3 chyba najbardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam je ale jakoś żadna nie wpadła mi tak konkretnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzki ładne, ale czemu poliester i wiskoza? Jak dla mnie to sztuczne.i nieprzyjemne materiały.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne te bluzki ! 3 w moim typie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wizualnie trójka. Szkoda, że nie zrobiłaś sesji :)
    Ja też z tych większych niż S :D - z chęcią bym pooglądała.

    OdpowiedzUsuń
  24. 3 jak najbardziej w moim typie, akurat taka odważniejsza na sylwestra. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie żadna mi się nie podoba. Na co dzień bardziej, niż na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.