TONI&GUY CAUSAL lakier do włosów elastyczne utrwalenie - bubel gdzie się podziało jest utrwalenie ?

Moje włosy są cienkie, dlatego wymagają od czasu do czasu utrwalenia, aby prezentowały dobrze, a fryzura miała swój kształt. Jako produkt do testów otrzymałam lakier do włosów. Ucieszyłam się, bo coś nowego mile widziane. Moim ulubieńcem jest czarny Taft, a ostatnio jestem zadowolona też z Got2be, który cudnie pachnie. Dzisiaj będzie o bublu.


 Producent obiecuje "Utrwala fryzurę, utrzymując jej naturalną lekkość i sprężystość przez cały dzień" 
Na obietnicach się niestety kończy. Umyłam włosy, wysuszyłam i spryskałam w celu utrwalenia. Zapach dość przyjemny nie nachalny. Już podczas pierwszej aplikacji mocno się zdziwiłam, bo chmura przeznaczona na włosy zawisła gdzieś w powietrzu. Spróbowałam z bliższej odległości i niestety nic to nie dało. Coś osiadło na włosach, ale jego niby super właściwości utrwalające, chyba zostały wewnątrz opakowania JNie ma żadnej różnicy przed, a po. Lakier ten można porównać do spryskania włosów mgiełką perfumowana. Gdybym ten lakier zakupiła żałowałabym wydanych pieniędzy. Cena około 40 zł, a ja czuję jakbym nic nie użyła. Świeże włosy, które po umyciu były puszyste, dzięki temu "utrwaleniu" straciły objętość i opadły. Najgorszy produkt, (bo lakierem tego nie można nazwać), jaki przyszło mi używać w ostatnim czasie. Nie znalazłam żadnego plusa. Szkoda kasy. Nie polecam 

24 komentarze:

  1. nic z tej firmy nie miałam, myślałam że dobra lakierów nie używam.... mimo wszystko szkoda ze bubel....

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten produkt. Raczej nie używam lakierów do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko, a nawet bardzo rzadko używam lakierów, ale po ten nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj a słyszałam dużo dobrego o t&g , szkoda że tak fatalnie się spisał ;']

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubieńcem też jest Got2be.

    OdpowiedzUsuń
  6. w lakierach trzymam się takich z dużych firm, mam kilku ulubieńców i wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz to widzę. Rzadko używam lakieru do włosów a na taki bubel to faktycznie szkoda kasy

    OdpowiedzUsuń
  8. 40 zł, za taki bubel... w życiu bym nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam!:)Zgadzam się z Twoją opinią.pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu. ja nie używam lakierów ale myślałam, że ta firma rzadko ma buble ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja nie używam lakieru do włosów, ale jeśli kiedyś przyjdzie mi ochota eksperymenty to będę wiedziała czego unikać.

    OdpowiedzUsuń
  12. tego akurat nie miałam i cieszę się bo bym się ogromnie rozczarowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tego akurat nie miałam i cieszę się bo bym się ogromnie rozczarowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sporadycznie używam lakierów do włosów - na jakieś wesela / imprezy :)
    Od tego będę trzymała się z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z T&G mam tylko sól morską i też się bubelkiem okazała :P
    Moim ulubionym lakier jest Syoss w wersji Volume :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używam lakierów do włosów, a jak się nie sprawdza to tym bardziej będę unikała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A wstrzaslas ten lakier przed uzyciem?? mam podobne efekty z lakierami jak ich nie wstrzasam przed uzyciem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam lakierów. Kiedyś używałam Dove Diamond Gloss czy coś takiego i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie zaden lakier rady sobie nie daje :) wkurzylabym sie w sumie jakbym dala te 40 zł a tu nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojoj, faktycznie musi byc kiepscizna ;/ Wczesniej o nim nie slyszalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie używam lakierów do włosów więc tym bardziej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.