Lakier Morgan Taylor - Doo wop - mój pierwszy raz w kolorze żółtym :D



Musicie mi uwierzyć na słowo, ale po raz pierwszy w życiu mam na pazurkach żółty lakier. Nigdy mnie do tego koloru nie ciągnęło i nigdy też nie kusiło mnie, aby taki kolor zakupić. Nie miałam też nigdy czarnych paznokci i też zamierzam ten fakt zmienić. 





Oglądając wiele pazurków na blogach, kolor żółty zaczął mi się podobać. Akurat tak się złożyło, że otrzymałam do przetestowania lakier w kolorze żółtym. Duża buteleczka 15ml lakieru Morgan Taylor kosztuje 24,90 tutaj.
Lakier nakłada się w miarę dobrze, choć u mnie 2 warstwy, to mało na idealne pokrycie paznokci bez prześwitu.  Lakier dość dobrze schnie i jego trwałość jest zadowalającą. Kolor żółty jednak nie przekonał mnie do siebie, choć w moich zapasach jest jeszcze jeden żółtek do przetestowania. 




Lakiery Morgan Taylor i wiele produktów do paznokci można zakupić w hurtowni kosmetycznej Beauty - flo

34 komentarze:

  1. Lubie żółty na paznokciach, ale czasem jest problem z kryciem. Ten mi się podoba. Całkiem przyjemny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek, nie znam lakierów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje paznokcie doskonale wyglądają w żółtym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ten kolor kompletnie uderza w moją estetykę ;) Nie lubię takich "wesołych " kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam żółte kolorki na paznokciach! ;) Dziwne jest to, że jednak rzadko na takie odcienie je maluję.. sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żółć uwielbiam ale te wzorki psują cały efekt :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny kolorek choć nigdy nie miałam żółtka na paznokciach ani nawet w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładny kolor lakierku :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ale zupełnie nie mój kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żółty kolor na pazurkach ;) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że użyłaś żółtego - to mój ulubiony kolor na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi z kolei ten zoltek bardzo sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tym kolorem, ale twoja stylizacja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś często sięgałam po żółte lakiery, teraz rzadziej zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam nigdy o tej firmie. Bardzo lubię żółte paznokcie, ale zazwyczaj korzystam w zestawieniu z czarnym

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie nie jest to typowy zoltek, ale mimo to kolor jest bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie miałam nigdy żółtego...kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dziś żółty na paznokciach, ale od Bell, dopiero nałożyłam, jednak chyba zaraz zmyję, bo pomimo 3 warstw widzę prześwity.
    Wersja z motylkami podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten kolorek. Taki słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny, taki stłumiony żółty, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. taki delikatny zółty to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Morgany a ten ma wyjątkowo śliczny kolor - taka przygaszona żółć. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładny kolorek, ja ostatnio przekonałam się do żółci na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u kogoś mi się podoba jednak sama nie maluję paznokci na taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.