NEUTRAL żel pod prysznic i mydło w płynie dla skóry wrażliwej i alergicznej

Wczoraj pisałam o marce Dermedic i jestem zrezygnowana, ponieważ w komentarzach pojawiły się teksty typu: jeszcze nic nie używałam z Emolium, marka Emolium mnie bardzo ciekawi itp. Cały czas mam wątpliwości czy poświęcanie swojego czasu na testowanie produktów, pisanie recenzji, robienie zdjęć ma sens, skoro pojawiają się takie teksty. Już fotki nie wystarczają, skoro na nie co niektórzy nawet nie spojrzeli. :/


Z myślą o pielęgnacji skóry wrażliwej i alergicznej powstał Neutral – pierwsza kompleksowa marka, która w swym portfolio zawiera zarówno kosmetyki do pielęgnacji ciała, jak i środki piorące. Szczerze powiedziawszy nie spotkałam się wcześniej z tą marką i gdy poproszono mnie o przetestowanie i napisanie notki z chęcią się zgodziłam. 


Moja opinia:
Z reguły nie piszę o żelach pod prysznic, ale skoro są to produkty dla wrażliwców i bezzapachowe, może notka okaże się pomocna.
● Kosmetyki Neutral nie mają żadnego zapachu. Dla osób z wrażliwą skórą, alergików może to być bardzo dobry produkt, ponieważ substancje zapachowe często też uczulają i podrażniają. Osobiście dla mnie brak zapachu w produkcie myjącym do ciała jest minusem. Lubię otaczać się ładnym aromatem w łazience podczas kąpieli. Chętnie natomiast przetestowałabym bezzapachowy szampon do włosów i przy najbliższej okazji nabędę. 
● Taki neutralny produkt może stać się uniwersalnym produktem w domu dla całej rodziny. Nikt nie będzie narzekał, że zapach mu nie odpowiada.
● Zarówno żel jak i płyn do mycia rąk bardzo dobrze się pienią, oczyszczają skórę, przywracają jej naturalne ph, nie powodują uczucia ściągnięcia, dyskomfortu. 
● Nie mam problemów ze skórą, dlatego też nie mogę ocenić w 100% działania. Nie mam też dużych wymagań: ma ładnie pachnieć i myć - nic więcej. 
● Cena żelu około 10zł, Cena płynu do mycia rąk około 12 zł
● Produkty dostępne w Rossmanie 


Słyszałyście o tych produktach?. Stosował ktoś może szampon?

37 komentarzy:

  1. Ja również chętnie wypróbowałabym szampon z tej firmy, choć i na żel pod prysznic może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków ale bym wypróbowała na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaciekawiona tymi produktami. W sam raz dla mojej cery :) no i odpowiednie dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby delikatne, a SLS mają na drugim miejscu w składzie :) Mi to nie przeszkadza, ale wiele osób unika SLSów jak ognia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nigdy nic nie uczula, więc nie potrzebuję takiego żelu pod prysznic. Nie polubiłabym się z nim ze względu na jego brak zapachu co dla mnie jest minusem ;) Jednak w płynach do rąk brak zapachu mnie nie razi, więc może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę te firmę na oczy, ostatnio mam dość duży problem z alergią więc chyba muszę im się lepiej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych kosmetykach, ale jeszcze nie próbowałam. Chętnie to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na szczęście nie należę do alergików i wrażliwców, ale dobrze, że kosmetyki się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nic z tej marki, ale masz rację co do niektórych "czytelników"

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie ten SLS na początku trochę by mnie zniechęcił do zakupu. Ale do codziennego mycia rąk wydaje się być ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu zacznę od tego że jeżeli kogoś interesuje jakiś produkt to na pewno przeczyta wszystko, i na pewno są osoby któe czytają Twoje recenzje ;)) I tak to lepsze niż np. to czego ja ostatnio doświadczyłam ! Napisałam negatywną opinię produktu a czytałam "O super ! muszę go wypróbować " albo " super ze się spisał chcę go " ;/;/ ręce opadają to fakt !
    Owych produktów niestety nie miałam, a może i stety bo ja raczej wolę kosmetyki które jakiś zapach mają ;D I takie zazwyczaj wybieram :d Szczególnie jeżeli chodzi o żele czy mydełka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam niczego z tej marki, jednak jestem ciekawa jak sprawdziłaby się w mojej rodzinie. Czytałam o tych produktach, szkoda że nie masz kremów / balsamów tej serii, bo one przyciągają najbardziej moje zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że o marce Neutral słyszę po raz drugi. Co prawda nie mam alergii żadnych aczkolwiek spróbowałabym szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znalam tych produktow EMOLIUM ;) Zartuje :D Co do wczorajszego wpisu, podejrzewam, ze jedna osoba popelnila blad, a reszta "poszla" za nia czytajac komentarz powyzej ;)
    Tak na serio, produktow Neutral nie kojarze.

    OdpowiedzUsuń
  15. cena jest zachęcająca...w ziemie zawsze mam problemy z suchą skórą rąk, więc na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  16. W ogóle produktów nie kojarzę, ale chyba podsunę to mojej mamie, bo ona wiecznie na coś ma alergię! No i cena normalna ! ;)

    Niektórym nawet nie chce się popatrzeć co autor ma do powiedzenia, niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście aż tak wrażliwa nie jestem by używać takie produkty :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tej marce i nawet biorę udział w konkursie, w którym ich produkty są do zdobycia, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie probowalam ich. Fajnie bylo by je sprobowac na wlasnej skorze .:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem alergikiem ale przyznaję, że czasem używam serii dla alergików bo coś mnie zaciekawi. Bardzo przystępne cenowo są te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O produktach słyszałam, mają proszki, mydła itp i jestem strasznie ich ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam na You Tube szaleństwo związane z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niedawno pierwszy raz dowiedziałam się o tej marce i ciekawa jestem jej działania. Myślę, że sama w przyszłości wypróbuję chociażby proszek do prania

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam,ale jestem bardzo ciekawa tych produktów..

    OdpowiedzUsuń
  25. też denerwuj mnie jak ktoś pisze komentarze na "odwal się"
    byle tylko coś napisać. Uważam że to nie szanowanie czyjegoś czasu.
    słyszałam już o tych kosmetykach, ale nie używam tego typu rzeczy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście lubię jak zarówno żel pod prysznic jak i mydło do mycia rąk ładnie pachną, więc raczej się nie skuszę. Poza tym też nie mam wielkich wymagań odnośnie takich produktów - mają myć, dobrze się pienić i nie przesuszać skóry. Marka jest mi natomiast zupełnie nieznana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fakt, to musi być dość nieprzyjemne, jak nawe nie spojrzą na post. I jednak coś tam próbują urodzić byle by komentarz był ;/ nic przyjemnego. Ostatnio miałam komentarz z samą reklamą, bez czytania ogólnie posta...
    Co do produktu - nie znam tej marki, ostatnio mamniestety wieksze problemy z skórą i to mogło by być dla mnie dobre :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba jeszcze ich nigdzie nie widziałam ale też wolę pachnące produkty do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kiedy wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zakończyło się rozdanie - trochę cierpliwości życzę

      Usuń
  30. Ja czasem też piszę w komentarzu, że np. nigdy nie miałam nic z tej firmy, no bo skoro nie miałam, to co mam powiedzieć? :)
    A jeśli chodzi o żele to też wolę jak pachną, bezzapachowy jest dla mnie trochę bez sensu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie o to chodziło o czym piszesz.
      Post dotyczył kosmetyków Dermedic baby, a kilka osób jak jedna pisało - nie miałam nic z Emolium. Są to całkiem inne marki. Co niektórzy nawet na obrazek nie popatrzą.
      Są osoby które substancje zapachowe, chemia uczula, wiec nie jest to bezsensu :)

      Usuń
  31. Hmm przyznam, że nie wiem czemu nawiązałaś do fotek?! Wiadomo iż posty z ładnymi zdjęciami lepiej się czyta i bardziej zostawiają ślad w głowie.
    Ale jeśli mam się wypowiadać o fotkach, to bardzo podobają mi się Twoje plenerowe zdjęcia. Ja niestety nie mam takiej możliwości.
    Kosmetyków z dzisiejszego posta niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale w zeszłym poście nawet kilka osób nie spojrzało na fotki, nie mówiąc już o opisie.
      Co niektórzy nie czytają recenzji i nawet na zdjęcie nie popatrzą
      Pisałam o produktach Dermedic, a komentarze były o Emolium choć nie wiem skąd się ta marka wzięła.

      Usuń
    2. No tak później też później doczytałam w czym rzecz, bo KasiPL tłumaczyłas :-) ja zawsze patrze na fotki, a w komencie jak używam nazwy firmy to zawsze spisuje ją z fotek :-)
      I Twoje zdjęcia są na prawdę super!

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.