DERMEDIC baby emoliunt linum - kosmetyki dla dzieci od 1 dnia życia


Pisałam już o kosmetykach dla dzieci Dermedic. Oferta jest bardzo bogata, a ja postanowiłam przetestować ja całą. Jeśli mam możliwość wyboru w pierwszej kolejności wybór pada na kosmetyki dla dziecka. Córka ma, co prawda już 2 latka, ale w dalszym ciągu zwracam uwagę w czym ją kąpię i staram się nie używać produktów drogeryjnych. 



Emulsja do kąpieli i kremowy żel do mycia od 1 dnia życia. Oba produkty pachną bardzo delikatnie i subtelnie. Przyjemna, prosta szata graficzna z namalowanymi małymi zwierzątkami. Osobiście wolałbym większe obrazki, bo dzieci zwracają uwagę na wszystkie kolorowe ufoludki na opakowaniach i chętniej lubią się myć. Emulsja jak i żel delikatnie myją, nie podrażniają wrażliwej skóry dziecka, ewentualne skaleczenia szybciej się goją, a skóra staje się gładka, odpowiednio nawilżona i miła w dotyku. Produkt skierowany jest dla niemowląt od 1 dnia życia, co świadczy o jego delikatności, ale niestety nie wiem jak by się sprawdził na skórze córki w tamtym okresie. Córka ma 2 latka i na tym etapie jestem zadowolona z produktów.
Walkę z bardzo suchą skórą wygrałam dzięki produktom Oillan - tak dla przypomnienia, gdyby ktoś nie był ze mną na bieżąco.
Cena żelu około 16zł aqua, decyl glucoside, ammonium lauryl sulfate, cocamidopropyl hydroxysulfate, cocamidopropyl betaine, polyquaternium-7, betaine, linum usitatissimum seed oil, laureth-9, citric acid, parfum, potassium sorbate, sodium benzoate.
Cena emulsji około 13zł Aqua, Mineral Oil, C12-13 Pareth-3, Glycerin, caprylic/Ccapric triglyceride, Urea, Linum Usitatissimum, Seed Oil, Betaine, Sodium yaluronate, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Lureth-9, PEG-40 Sorbitan Peroleate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.




Ochronny krem specjalny od 1 dnia życia. Przyjemny delikatny zapach.Krem bardzo kiepsko się rozprowadza i jeśli dobrze nie rozsmarujemy, trzeba odczekać chwile, aż się wchłonie. Średnio nawilża, nie podrażnia jednak zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu krem nawilżająco - kojący o którym pisałam tutaj.
Posiada spf15 tworząc barierę ochronną przed słońcem. Delikatny ponieważ można go już używać od 1 dnia życia.
Cena kremu około 13zł


O produktach dla dzieci więcej przeczytanie na stronie producenta.

27 komentarzy:

  1. Dobrze, ze tak szczerze piszesz o kosmetykach! Mysle, ze dla moich wnukow bedzie doskonaly:) Dziekuje za przedstawienie go:) Pozdrawiam serdecznie.):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, choć ja jestem wierna Emolium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam chyba wszystkie dostępne kosmetyki i Emolium jest dobry, choć nie stosowałam go jak córka była mała. U mnie Oillan wyleczył dziecko z suchości.

      Usuń
  3. Nam by się taki zestaw przydał właśnie mój synek ma problemy skórne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam produkty apteczne, a zrezygnowanie z drogeryjnych.

      Usuń
    2. Święte słowa! Ja nigdy nie kupuję kosmetyków dla dzieci w drogeriach, jakoś bałabym się ryzykować... Osobiście wierna jestem ostatnimi czasy marce kosmetyków oilatum - bardzo fajnie się sprawdzają u dzieci i przede wszystkim są łagodne. Myślę, że są godne uwagi, jeżeli ktoś poszukuje dobrych dermokosmetyków w aptece.

      Usuń
  4. Mogę poprosić o skład emulsji ? ;-) Mąż ma zapalenie skóry i również uważam co kupujemy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapomniałam dodać :) bo zdjęcie nie wyszło z racji okrągłej butelki.
      Moja córka urodziła się z bardzo suchą, szorstka skórą i polecam serdecznie wypróbować produkty Oillan.
      Są one w wersji dla dzieciaczków i dla dorosłych.

      Usuń
  5. ciekawe te produkty - ceny dość przystępne - może wypróbuję,
    teraz używam produktów dla dzieci z Mam

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog
    zapraszam tez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne produkty,nigdy wcześniej nie miałam z nimi kontaktu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię produkty Emolium. Nie mam dziecka, używam je na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja córcia ma prawie 5 lat i nie mogę za skarby świata przekonac jej do kremu na buźkę. Ciało mogę jej nawilżać ale przy każdym zetknięciu z twarzą stawia potworne opory.
    Te produkty wydają się fajne, może zaopatrzę w nie koleżankę, która niedawno urodziła maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dziecko też stawia opory i ucieka, ale i na to trzeba mieć sposób :D
      Często po kąpieli nakładam na rączki córki balsam lub olejek ( sama chce) i ona sama sobie np: brzuszek smaruję a ja w tym czasie buźkę. Czeto też ją zagaduję i to u mnie się sprawdza. Zwracam córce uwagę na różne szczegóły opakowań np na tą słodką myszkę z parasolką i opowiadam historię :)

      Usuń
  10. Lubimy dermokosmetyki Dermedic, fajnie, że mają też bogatą ofertę dla maluszków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie mam dzieci więc zwykle po takie produkty nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Emolium ta marka bardzo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Wy macie wszyscy z tym Emolium ?
      Wpis dotyczy produktów DERMEDIC BABY

      Usuń
  13. Ceny bardzo przystępne, ale dla mnie jeszcze za wcześnie na sięganie po tego typu kosmetyki. Do dzieci jeszcze mi daleko. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają sympatycznie, ale mi na razie niepotrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje dzieci sporo starsze i nadal nie używam tych drogeryjnych produktów. Tzn miałam incydent z używaniem i źle na tym skóra dzieciaczków wyszła. Tych produktów jeszcze nie widziałam. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak będę miała dzieci to na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. polecę koleżance, firmę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo dobrego słyszałam o tych kosmetykach, mam zamiar po nie sięgnąć chociaż nie mam jeszcze dzieci. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.