Morgan Taylor - lakier do paznokci West coast cool - Don't touche Me I'm Radioactive !!!1


Kolejna propozycja lakieru Morgan Taylor jaką chcę dziś Wam przedstawić nosi nazwę West coast cool. Lakier nie ma nazwy na buteleczce, więc zgaduję kolor ze strony producenta. 


Duża buteleczka  pojemności 15 ml o szerokim pędzelku. Konieczne są 2 warstwy, pisze o tym nawet producent na opakowaniu. Nałożyłam trzy warstwy, ponieważ dwie nie prezentowały się dla mnie zadowalająco. Malowanie jak dla mnie tym odcieniem było dość problematyczne. Koniecznie trzeba często wstrząsnąć lakierem, wtedy płynnie i równo sunie pędzelek. Lakier kosztuje 24,90 tutaj. Jakościowo niestety nie ma porównania do lakierów Golden Rose Rich, które są dużo tańsze, a kryją po jednej warstwie i nie sprawiają żadnych problemów. 

35 komentarzy:

  1. Chociaż kolorek jest przyjemny jak widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor przepiękny, szkoda, że z jakością gorzej. A i cena nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, dobrze bym się w takim czuła.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek przyjemny! Czekam z niecierpliwością na recenzje z Naszego spotkania !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ciekawy, szkoda że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor! 2 warstwy powinny być wystarczające, szkoda że nie dają dobrego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda , że się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Za ta cene troche kiepsko z tym kryciem ;) W kazdym razie prezentuje sie ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor jest śliczny. Szkoda, że jakość jest nienajlepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny kolorem i ogromna butla!

    OdpowiedzUsuń
  11. przesadzili z ceną za takie działanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny piękny odcień z tych lakierów jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za niebieskim u siebie na paznokciach, ale ten wygląda bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dla mnie takie kolory, ale paznokcie ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny odcień, szkoda że krycie ma słabe :/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny, głęboki odcień :) czaję się na tę firmę już dłuższą chwilę, ale skoro piszesz, że Golden Rose są lepsze (mam sporą kolekcję i uwielbiam), to może jeszcze się wstrzymam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że jest jakościowo słaby, bo odcień ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor ładny, szkoda że jakość zawodzi .

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zdecydowany kolor, uwielbiam takie odcienie, szkoda tylko że kiepsko kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakier ma śliczny kolorek, choć podobny mam z GR w niższej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mialam do czynienia z tajlorkami ale za taka cene to juz czegos oczekuje sie od lakieru...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tyle warstw nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.