Moje perełki - ulubieńcy.



Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka produktów, które ostatnio używam i jestem z nich bardzo zadowolona.


GOARGAN+ olejek do ciała malina - cudowny i jedyny w swoim rodzaju. Zamówiłam sobie truskawkę i żurawinę. recenzja

GOARGAN+ olejek do twarzy kiełki pszenicy. Produkt bardzo wydajny, ale już idzie kolejne opakowanie. Olejek idealny dla mojej skóry naczynkowej. Dzięki niemu mogę wychodzić bez makijażu, a moje drobne naczynka się schowały. Pięknie pachnie podczas nakładania i ulatnia się zapach jak już skończymy aplikację. Polecam recenzja

JOIK olejek do zmywania makijażu. Stosuje go na zmianę żelem  do mycia twarzy. Jeśli Wasza cera ulega często podrażnieniom spowodowanym przez makijaż lub inne czynniki, polecam. Niedługo recenzja. 

BALEA krem po depilacji. Dostałam go w prezencie i muszę to powiedzieć - jest rewelacyjny. Niweluje w 100% podrażnieni po goleniu i czerwone kropki. Czy golę nogi rano czy wieczór nie ma to znaczenia, bez obawy mogę wyjść z odkrytymi nogami. 

Corine de Farme - szampon do mycia włosów dla dzieci. Fajnie się pieni i pięknie pachnie. Pozostawia włosy puszyste i miękkie. Polecam dla dzieci. Ja osobiście jeszcze nie używałam. Świetny również do mycia pędzli. 

DOVE szampon  do włsów farbowanych. Moje ostatnie odkrycie. Świetnie się pieni, pięknie pachnie, dobrze sobie daje radę z olejami i pozostawia włosy puszyste, gładkie, miłe w dotyku i pachnące. Nie wymaga nakładania odżywki. Włosy super się po nim rozczesują.

RIMMEL tusz do rzęs wonderfull. Świetnie rozczesuje rzęsy, wydłuża. Jedyny minus może słabo pogrubia i daje taki naturalny dzienny efekt, ale mimo to lubię go na co dzień. 

FLOSLEK - preparat punktowy na wypryski. Zauważyłam, że jako nieliczny produkt na wypryski działa. Nakładam na intruza i czuję szczypania, pieczenie. Dzięki temu szybciej się goi i nie pozostawia po sobie śladów. 

TOŁPA odżywczy balsam do usta - świetnie nawilża, mega wydajny bardzo uniwersalny kosmetyk. recenzja

Golden Rosse pomadki do ust velvet matte 07 oraz vision lipstic 103. Długo się utrzymują, nie wysuszają i nadają ustom piękny kolorek. 

To by było na tyle moich ulubieńców. Napiszcie czy coś używałyście koniecznie. 

43 komentarze:

  1. Nic nie znam, ale ostatnio jestem zakochana w Balei;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam do nich dostępu, a chętnie bym je wypróbowała wszystkie.

      Usuń
  2. I tak sporo a niektóre nawet mocno mnie zaskoczyły ;) Szkoda, że nie mam dostępu do produktów Balea, bo jestem właśnie w trakcie poszukiwania godziwego kosmetku do depilacji.. może być krem albo pianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do żelu polecam ten z Gilette Satincare. Ja się czaje na piankę z Isany, którą tak wiele osób poleca.

      Usuń
  3. Na pomadkę GR od dawna mam ochotę ale nie mogę ich nigdzie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielu sklepach internetowych jest dostępna, albo na alegro. Polecam

      Usuń
  4. Niestety nie miałam nigdy żadnego z tych produktów. Ale kiedyś kupię pomadkę Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam ostatnio tusz z Rimella i jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic z tego nie miałam ale bardzo lubię olejki w pielęgnacji'

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa olejku do zmywania makijażu :) czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś mam zamiar iść po te pomadki GR, mam nadzieję, że również będę z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tylko ten balsam odżywczy do ust z Tołpy i również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty, niczego nie znamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że nie znam żadnego z Twoich ulubieńców. Aczkolwiek na pomadkę GR chętnie bym się skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawi mnie ten tusz Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam niczego z Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam Twoich ulubieńców chociaż kuszą mnie szminki Golden Rose ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. tą baleę chętnie bym wypróbowała !

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawe produkty, choć sama nie miałam okazji wypróbować

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tusz Rimmel bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten szampon z Dove uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajni ulubieńcy. Znam jedynie tusz z Rimmela, ale jakoś za nim nie przepadam. Pomadki mnie zainteresowały mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę wielu fajnych ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zadnego z Twoich ulubiencow nie mialam, ale w krem Balea z pewnoscia sie zaopatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam matowe pomadki z golden rose:) Moja kolekcja stale się powiększa:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem ciekawa tego preparatu z flosleka;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi ulubieńcy :) Zainteresował mnie ten żel punktowy na niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba nic z tego nie miałam, ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic nie znam, chyba będę musiała jakoś nadrobić (zakupami?:P)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety nie znam nic z tych cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  29. Balsamu do ust z Tołpy nie znam natomiast uwielbiam
    serii czarna róża odżywczy krem-kokon do ciała. =)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytałam jakiś czas o tym tuszu ale negatywne opinie. Ja mam go ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. musze w koncu sprawic sobie te pomadki od GR :D ciągle za mna chodza ale wciąż mi nie po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Hm... zaciekawiłaś mnie produktami z Goarden+

    OdpowiedzUsuń
  33. pomadki z golden rose bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomadka GR to moj cel na najblizsze zakupy. 04 i 07 mnie kusza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.