DOVE Color Repair zestaw kosmetyków do włosów farbowanych.

Kosmetyki Dove do włosów kojarzyły mi się z czymś kiepskim, obciążającym włosy i słabo myjącym. Miałam kiedyś różne szampony Dove i nie była jakoś specjalnie  zadowolona. Ostatnio w moje łapki wpadł taki oto zestaw kosmetyków do włosów farbowanych i jestem pozytywnie zaskoczona, zwłaszcza szamponem, który  trafił do moich ulubieńców tutaj.



Zestaw Dove Color Repair został stworzony z myślą o włosach farbowanych. Farbowane włosy tracą kolor głównie, dlatego, że są zniszczone. Zaawansowana regenerująca technologia Dove zawiera Micro Moisture Serum oraz Fibre Actives. Micro Moisture Serum pomaga regenerować powierzchnię włosów, żeby pomóc zatrzymać w nich kolor. Fibre Actives posiada zaś właściwości wnikania w głąb włosów i regenerowania ich od środka. Zapewnia to Twoim włosom intensywny długotrwały kolor.

Zestaw Color Repair składa się z:
- szampon do włosów 
- odżywka do włosów 
- ekspresowa maseczka 
- 60 sekundowa terapia



Moja opinia:
● Opakowania wygodne, poręczne. Ładnie prezentuję się taki zestawik w łazience. Przyjemna dla oka szata graficzna.
● Zapach cudowny, dość intensywny podczas aplikacji, utrzymuje się na włosach (na moich do kolejnego mycia, a myje je co drugi dzień).
Szampon: Konsystencja dość gęsta. Wydajny - wystarczy niewielka ilość, aby umyć średniej długości włosy, ponieważ jest to dobrze pieniący się szampon. Zmywanie olejów, to dla niego żaden problem. Świetnie oczyszcza skórę głowy i co najważniejsze nie spowodował u mnie swędzenia mojego wrażliwego skalpu. Po umyciu włosy dobrze się rozczesują (nie jest konieczna odżywka) nie plączą się, są niesamowicie miękkie w dotyku, puszyste i odbite od nasady. Szampon nie powoduje u mnie szybszego przetłuszczania się i trafił do moich ulubieńców. Dzięki niemu odkryłam na nowo przyjemność w używaniu kosmetyków drogeryjnych. 
Odżywka, maska, serum - te trzy produkty świetnie nawilżają włosy, ułatwiają rozczesywanie, pięknie pachną. ale dla moich szybko przetłuszczających się kłaków niestety są zbyt obciążające i bardzo szybko włosy robią się nieświeże. Nie wiedzę też jakiejś szczególnej różnicy między tymi 3 produktami, każdy działa dokładnie tak samo. 
 Podsumowując: Szampon pewnie zagości jeszcze nie raz u mnie ( mam ochotę na tą najnowszą serię ), ale odżywki nie są odpowiednie do moich włosów. 
Przy dłuższym stosowaniu zestawu do włosów farbowanych, kolor rzeczywiście dłużej się trzyma, a włosy są nadal pełne blasku. 

27 komentarzy:

  1. Ja nie farbuję włosów więc pewnie przez długi czas nie skuszę się na ten zestaw. Moje włosy niestety również bardzo szybko się przetłuszczają więc pewnie tylko szampon by mi podpasował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie zamierzam go używać, bo nie mam farbowanych włosów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam nie pamiętam jakiej serii, ale bardzo mi obciążały włosy, nie wiem jak te by się sprawdziły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria nie dla mnie, ale muszę zobaczyć inne z pewnością coś dla siebie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestawik;) z tego co pamietam nigdy nie uzywalam produktow do wlosow z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić sobie ten szampon ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie używałam kosmetyków Dove

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam włosów farbowanych, więc napewno po ten zestawik nie sięgnę. Ale po jakiś inny może tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam szczerze że chyba nigdy nie miałam niczego do włosów z Dove ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw stoi u mnie w łazience ...czas po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam,ale fajnie się prezentuje :)

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra od lat używa szamponu i odżywki Dove Intense Repair (granatowa wersja), zdarza mi się podbierać jej szampon i na prawdę dobrze oczyszcza i ładnie pachnie :)
    Z kolei szampon Nutritive Solutions (złoty), który kiedyś zakupiłam mocno mnie rozczarował - co prawda też pięknie pachnie, ale moje przetłuszczające się włosy szybciej tracą świeżość i są po nim przyklapnięte :/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie farbuję włosów ale może przyjrzę się bliżej serii dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Dove, choć dawno nic nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie farbowalam nigdy wlosow wiec zestaw nie byl by dla moich wlosow. Ale fajnie, ze jest skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zauważyłam ostatnio, że szampony do włosów farbowanych zdecydowanie lepiej spisują się na wrażliwej skórze głowy niż inne :) Tak samo ten Garnier Fructis do włosów farbowanych - dobrze myje, a nie robi nic złego skórze głowy.

    Muszę wypróbować ten zestaw z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mnie ciekawi ten zestaw tym bardziej, że lubię Dove

    OdpowiedzUsuń
  18. Dave ostatnio nie gości w moim zbiorach. Nic straconego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Baaardzo downo nie używałam kosmetyków tej marki.sama nie wiem dlaczego...

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam szampony tej firmy, nie spisały się kompletnie więc nie będę ryzykować

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham tą firmę jednak szamponu nie używalam od bardzo dawna sama nie wiem czemu :)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/2014/09/comfort-zone.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go. Nie wiem czy utrzymał kolor, ale jest bardzo przyjemny w stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też takie miałam skojarzenia z Dove,
    dziś widziałam w Rossmann nowość - świetną odżywkę Dove z olejkami i chyba zmienię zdanie tej marce , jak widać firmy idą do przodu i poprawiają swoje błędy z przeszłości .

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mialam zadnego produktu z tej serii, ale super, ze szampon tak dobrze sie u Ciebie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jakoś mam złe doświadczenia z tą marką, ale może teraz mają lepsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. i u mnie zastawik się sprawdzil idealnie ;) nie mialam tylko odżywki :) ale ją tez pewnie by moje włosy pokochaly :)

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam szampon z tej serii i nie polecam ! osobiście nie uzyskałam efektów gwarantowanych przez producenta. W zamian zaczęły wypadać mi włosy, zmagałam się z tym problemem pół roku, naprawdę wydałam mnóstwo pieniędzy i straciłam cierplowość. Pomogła mi jedynie wizyta w Klinice HairMedica w Warszawie. Rewelacyjni specjaliści i ludzie podejście do problemu, szybko i skutecznie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.