Błyszczyk do ust FUSIONBEAUTY wielka cena - słaby efekt


 Piękna pogoda nie sprzyja siedzeniu przed komputerem, ale korzystając z wolnej chwili pokażę Wam produkt, który idealnie sprawdzi się na właśnie takie upalne dni. Niesamowity efekt chłodzenia na ustach, czyli to co potrafi ten produkt. Zapraszam na krótką recenzję. 


Błyszczyk do ust FUSIONBEAUTY Lipfusion XL 2x micro-injected collagen.
Proponowany przez Lipfusion podbije serca zwłaszcza tych miłośniczek codziennej pielęgnacji, które pragną optycznie powiększyć usta, nadać im jedwabistej gładkości, a jednocześnie zadbać o nawilżenie. Lipfusion XL stworzony został w oparciu o nowatorską formułę wzbogaconą kolagenem i kwasem hialuronowym, dzięki której efekt "wydatnych warg" uzyskać można bez ingerencji skalpela! Wiążąc cząsteczki wody błyszczyk zapewnia długotrwały połysk i ochronę delikatnego naskórka. Stosowany na noc przyczyni się do znacznej poprawy wyglądu oraz kondycji ust. Kosmetyk można także nakładać na szminkę, by wydobyć jej kolor, chronić przed ścieraniem, a przede wszystkim pielęgnować to, co nadaje zmysłowość i powabu kobiecej twarzy.



 Moja opinia:
-opakowanie jak lustro, wszystko dookoła obija. W ekstremalnych przypadkach przyda się jako lusterko.
Nie przepadam za tego typu opakowaniami. ponieważ widać wszystkie zabrudzenia, odciski palców.
-błyszczyk koloru bezbarwnego, bez zapachu.
-pędzelek miękki, super nakłada się nim błyszczyk. 
-zaraz po nałożeniu czujemy miętowy posmak i całkiem przyjemne chłodzenie, które utrzymuje się długą chwilę po aplikacji. Czasami bywało tak że używając błyszczyków powiększających usta miałam ochotę jak najszybciej je zmyć z ust. Tutaj tego nie ma i chciałabym, aby efekt chodzenia utrzymywała się bardzo długo.
-produkt nie powiększa ust, ale dzięki połyskowi optycznie je wypełnia ( takie złudzenie wizualne).
-rewelacyjnie nawilża, wygładza, sprawia wrażenie zadbanych, odpowiednio wypielęgnowanych ust.
-wieeeelkim minusem jest cena  tutaj 169zł i choćby nie wiem, jaki był on cudowny za bezbarwny produkt nigdy bym tyle nie dała. 
-zdjęć nie dołączam, każdy może sobie wyobrazić jak wygląda bezbarwny błyszczyk.
-firmy nie znam



Produkt fajny, ale nie za taką cenę. Pewnie się ze mną zgodzicie lepiej wydać kasę na produkt kolorowy niż bezbarwny.

30 komentarzy:

  1. To już któraś relacja którą czytam o tym produkcie, tak ta cena odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena kosmiczna, nawet za kolorowy produkt. Wolałabym kupić dobry podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się tyle pieniędzy za taki produkt to przesada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh masz katar Gosiu? :D Błyszczyk ma cudowny zapach! Nie wiem jak można go nie czuć :D Recenzję nt. tego kosmetyku już napisałam, ale czeka na publikację i mam podobne odczucia ;) Fajne nawilżenie, efektów powiększenia brak ;p Gdyby był tak tańszy o jakieś 130 zł to może jeszcze bym się na niego skusiła heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nos mam bardzo wrażliwy na zapachy i przez to kremu zapachowego do twarzy nie mogę stosować. Wąchając nic nie czuję ( może troszkę mięty) Dopiero podczas aplikacji wyczuwam coś miętowego. Może Twój jest bardziej nasycony i pachnący mój niestety nie.
      Ja nawet jakby kosztował 20 zeta bym nie kupiła. Jak ma być błyszczyk to kolorowy, a nie bezbarwny.

      Usuń
  5. Po takiej cenie też oczekiwałabym czegoś o wiele więcej

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dałabym za bezbarwny błyszczyk nawet połowy tej ceny

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj się zastanawiałam nad tymi błyszczykami, bo jest na nie u mnie promocja. Dobrze ze się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe są tańsze - zawsze warto spróbować

      Usuń
  8. Ja nie przepadam teraz za błyszczykami

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam na innych blogach, że błyszczyk skuteczny, szkoda, że taki drogi

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za błyszczykami nie przepadam, a z taką ceną szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co za bzdura by taki produkt kosztował tak ogromną kasę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno nie dałabym tyle kasy za bezbarwny błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi najbardziej podoba się właśnie opakowanie ;) bardzo ciekawe! Ale błyszczyk bezbarwny za taką cenę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena jest ogromna... Opakowanie ma całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie opakowanie jest cudne ;) ale ja lubie taki blyszczace gadzety ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. masakryczna cena ........ wolałabym wydać na coś innego kolorowego, ... albo na perfumy :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko pięknie tylko ta cena nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. No wszystko cudnie tylko ta cena zwala z nóg.

    OdpowiedzUsuń
  19. No niestety w życiu bym tyle za błyszczyk nie dała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. cena i mnie nie zachęca zwłaszcze, że jest to zwykły błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. za mniejszą cenę można znaleźć lepsze produkty...

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam na wyprzedaz warto

    http://sposobnawszystkoo.blogspot.com/2014/07/maa-letnia-wyprzedaz.html

    OdpowiedzUsuń
  23. strach, jaka cena! Nigdy w życiu! ;p Ale opakowanie dość ciekawe, choć fakt odcisków pewnie będzie pełno :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za błyszczykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cena mnie powaliła na kolana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.